رونمایی از لباس جدید میس مارول در تصویر پشت صحنه Captain Marvel 2

اکانت توییتری EMPEROR BOSS ساعاتی قبل تصویر پشت صحنه Captain Marvel 2 را با فالوئرهای خود به اشتراک گذاشت که لباس جدید میس مارول را نشان می‌دهد. علاقه‌مندان به فیلم‌های مارولی در Captain Marvel با شخصیتی به نام کارول دنورز ملاقات کردند که یک خلبان ارتش ایالات متحده آمریکا بوده و پس از قرار گیری

کد خبر : 134874
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
رونمایی از لباس جدید میس مارول در تصویر پشت صحنه Captain Marvel 2


اکانت توییتری EMPEROR BOSS ساعاتی قبل تصویر پشت صحنه Captain Marvel 2 را با فالوئرهای خود به اشتراک گذاشت که لباس جدید میس مارول را نشان می‌دهد.

علاقه‌مندان به فیلم‌های مارولی در Captain Marvel با شخصیتی به نام کارول دنورز ملاقات کردند که یک خلبان ارتش ایالات متحده آمریکا بوده و پس از قرار گیری در معرض انرژی تسراکت، به قدرت‌های ابرقهرمانی دست یافت. او سپس در Avengers: Endgame حضور یافت و به انتقامجویان در مبارزه با نهایی با تانوس کمک کرد. اگرچه حضورش در Endgame به هیچ وجه قابل‌توجه نیست، کاربران متوجه شدند چقدر قدرتمند بوده و از پس انجام چه کارهایی برمی‌آید. همین موضوع آن‌ها را به اطمینان کامل رساند دنور نقش بسیار مهمی را در آینده دنیای سینمایی مارول ایفا خواهد کرد.

قسمت دوم فیلم کاپیتان مارول تحت عنوان The Marvels شناخته شده و در حال حاضر در فاز فیلمبرداری قرار دارد. اگرچه قسمت اول عملکرد بسیار خوبی از خود بر جای گذاشت، آنا بودن (Anna Boden) و رایان فلک (Ryan Fleck) بازنگشته و وظیفه کارگردانی اینبار روی دوش نیا داکاستا (Nia DaCosta) قرار گرفته است. داکاستا، فیلمساز جوانی بوده و دو اثر سینمایی Little Woods و Candyman را در پرونده هنری خود دارد. تیم نویسندگی هم تغییر کرده و مگان مک‌دونل (Megan McDonnell) به تنهایی فیلمنامه را آماده کرده است. در ضمن، داستان این قسمت روی کارول دنورز، کاملا خان و مونیکا رمبئو تمرکز دارد.

اکانت توییتری EMPEROR BOSS اخیرا تصویر پشت صحنه Captain Marvel 2 را به اشتراک گذاشته که لباس جدید میس مارول را نشان می‌دهد. برای مقایسه، تصویر لباس جدید کاملا خان در سمت راست و تصویر لباس قدیمی که به سریال اختصاصی‌اش تعلق دارد، در سمت چپ قابل‌مشاهده است:



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.