رونمایی از خرید پرتغالی استقلال در دوبی/عکس

 تمرین روز پنجشنبه تیم فوتبال استقلال مانند روزهای گذشته در زمین تمرینی ورزشگاه الوصل برگزار شد. در این جلسه تمرینی، تمامی بازیکنان این تیم از جمله ملی پوشان نیز حضور داشتند و گابریله پین که به تازگی به کادرفنی آبی ها اضافه شده است، آنها را نیز زیر نظر گرفت. جعفر سلمانی خرید جدید استقلالی

کد خبر : 102545
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۱۶
رونمایی از خرید پرتغالی استقلال در دوبی/عکس


 تمرین روز پنجشنبه تیم فوتبال استقلال مانند روزهای گذشته در زمین تمرینی ورزشگاه الوصل برگزار شد. در این جلسه تمرینی، تمامی بازیکنان این تیم از جمله ملی پوشان نیز حضور داشتند و گابریله پین که به تازگی به کادرفنی آبی ها اضافه شده است، آنها را نیز زیر نظر گرفت.

جعفر سلمانی خرید جدید استقلالی ها نیز برای نخستین بار زیر نظر اعضای کادرفنی در تمرینات گروهی حضور یافت. سلمانی که در ابتدای فصل گذشته و پس از درخشش در لباس صنعت نفت راهی پورتیموننزه پرتغال شده بود، پس از یک فصل حضور در لباس این تیم، به فوتبال ایران بازگشت تا لباس استقلال را بر تن کند.

سلمانی که به دلیل حضور در اردوی تیم ملی برای دو دیدار برابر سوریه و عراق نتوانست در ساختمان باشگاه استقلال حاضر شده و با پیراهن این تیم عکس بگیرد، روز گذشته و پس از پایان اردوی تیم ملی، به کاروان استقلال اضافه شد و پس از اینکه یک جلسه تمرینی در باشگاه بدنسازی را پشت سر گذاشت، امشب به همراه هم تیمی های جدیدش در تمرینات گروهی حضور یافت.

رونمایی از خرید پرتغالی استقلال در دوبی/عکس

سلمانی که قابلیت بازی در پست دفاع و وینگر چپ را دارد، در بازی تیم ملی برابر سوریه، توسط دراگان اسکوچیچ در سمت راست خط دفاعی به کار گرفته شد و با وجود حضور در پست غیرتخصصی، عملکرد رضایت بخشی داشت. مجیدی برخلاف سرمربی تیم ملی، قصد دارد برای تقویت سمت چپ تیمش و پس از جدایی میلیچ و نادری، از این بازیکن بهره بگیرد.

سلمانی که تا زمان برگزاری بازی با الهلال فرصت حضور در 3 جلسه تمرینی دیگر را دارد، باید دید تا چه اندازه می تواند با هم تیمی های جدیدش خو گرفته و با آنها هماهنگ شود تا فرهاد مجیدی نیز از این مهره کلیدی برای تقویت سمت چپ تیمش استفاده کند.

رونمایی از خرید پرتغالی استقلال در دوبی/عکس

258 41



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.