روند نزولی سهام ایالات متحده در سال 2022

[ad_1] چشم انداز سهام ایالات متحده: در حال حاضر بیش از 20% از پایین ترین سطح خود، یک بازار صعودی جدید برای بازارهای سهام ایالات متحده شکل می گیرد. موانع فنی قابل توجهی در این مسیر در حال رفع شدن است. اندازه‌گیری‌های نوسانات در پایین‌ترین حد چند ماهه قرار دارند، که برای این زمان از

کد خبر : 240441
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰:۲۰
روند نزولی سهام ایالات متحده در سال 2022

[ad_1]

چشم انداز سهام ایالات متحده:

  • در حال حاضر بیش از 20% از پایین ترین سطح خود، یک بازار صعودی جدید برای بازارهای سهام ایالات متحده شکل می گیرد. موانع فنی قابل توجهی در این مسیر در حال رفع شدن است.
  • اندازه‌گیری‌های نوسانات در پایین‌ترین حد چند ماهه قرار دارند، که برای این زمان از سال معمول است، اما همچنین نشانه‌ای از رضایت فزاینده است.
  • مطابق با را شاخص احساسات مشتری IG، S&P 500 ایالات متحده در کوتاه مدت دارای یک سوگیری تجاری متفاوت است.

بازار گاو نر جدید

در حالی که اقتصاد ایالات متحده در حال کند شدن است، تورم ایالات متحده نزدیک به بالاترین حد خود در چند ماه گذشته است، اما این برای بازارهای سهام ایالات متحده اهمیتی ندارد. همچنین هشدارهای مکرر سیاستگذاران فدرال رزرو مبنی بر افزایش بیشتر نرخ بهره در چند ماه آینده وجود ندارد. در عوض، بازارهای سهام ایالات متحده چشم‌انداز بلندمدتی دارند: تورم در نهایت کند می‌شود و فدرال رزرو را مجبور می‌کند در اوایل سال 2023، قبل از رسیدن کاهش نرخ‌ها در نیمه دوم سال 2023، از افزایش نرخ به سمت موضعی خنثی برود.

در حال حاضر، پس از گزارش تورم ماه جولای ایالات متحده که کاهش غیرمنتظره فشار قیمت ها را نشان داد، همه چیز برای ریسک پذیری مناسب به نظر می رسد. بازارهای سهام ایالات متحده اکنون بیش از 20 درصد از پایین ترین سطح سالانه خود کاهش یافته اند، که نشان دهنده پایان بازار نزولی است که بخش عمده ای از سال 2022 را تعریف کرد و به طور کلی بازار صعودی جدیدی را آغاز کرد. در حالی که چندین مانع فنی در این راه برطرف شده است، همچنین شایان ذکر است که از خود راضی شروع به خزش در تصویر کرده است.

US NASDAQ 100 (ETF: QQQ؛ معاملات آتی: NQ1!) تجزیه و تحلیل فنی: نمودار روزانه (اوت 2021 تا اوت 2022) (نمودار 1)

سهام ایالات متحده روند نزولی 2022 را شکست - تنظیمات برای Nasdaq 100 &  S&P 500

با بسته شدن دیروز، نزدک 100 ایالات متحده روند نزولی را از اوج های نوسان دسامبر 2021، ژانویه 2022، مارس 2022 و آوریل 2022 شکست. قیمت‌ها در چارچوب شکست گوه نزولی صعودی به معامله ادامه می‌دهند، که در نهایت خواستار بازگشت نزدک 100 ایالات متحده به بالای 15000 در هفته‌ها و ماه‌های آینده است. مومنتوم همچنان قوی است و شاخص فناوری سنگین بالاتر از پوشش روزانه 5-، 8-، 13- و 21-EMA است که به ترتیب متوالی صعودی است. MACD روزانه همچنان بالاتر از خط سیگنال خود روند صعودی دارد، در حالی که روزانه Slow Stochastics در قلمروی که بیش از حد خرید است، حفظ شده است. در حال حاضر، ذهنیت «خرید پایین» باید حاکم باشد.

تجزیه و تحلیل فنی S&P 500، VIX، و VVIX ایالات متحده: نمودار روزانه (اکتبر 2020 تا مارس 2022) (نمودار 2)

سهام ایالات متحده روند نزولی 2022 را شکست - تنظیمات برای Nasdaq 100 &  S&P 500

قبل از بررسی مشخصات فنی S&P 500، یک فاصله کوتاه برای بررسی شرایط نوسانات ضروری است. آنها ممکن است تنها مگس در پماد در حال حاضر. VIX به پایین‌ترین سطح خود از اواسط آوریل سقوط کرده است، در حالی که VVIX – شاخص نوسانات – برای طولانی‌ترین خط خود از اوایل سال 2020 تاکنون زیر 100 باقی مانده است. خوب یا بد، در حالی که این شرایط معمولی برای این زمان از سال است – تابستان با کاهش مشارکت در بازار شاهد کاهش نوسانات است – اینها همچنین نشانه هایی از رضایت در میان معامله گران است.

US S&P 500 (ETF: SPY؛ Futures: ES1!) تجزیه و تحلیل فنی: نمودار روزانه (اوت 2021 تا اوت 2022) (نمودار 3)

سهام ایالات متحده روند نزولی 2022 را شکست - تنظیمات برای Nasdaq 100 &  S&P 500

کاهش مداوم نوسانات در هموار کردن مسیر S&P 500 ایالات متحده برای خروج از کانال نزولی در بیشتر سال 2022 نقش بسزایی داشته است. در کنار هم، S&P 500 ایالات متحده نیز بالاترین نوسان ماه ژوئن خود را کاهش داد که نشان می دهد نزول صعودی است. گوه الگوی غالب باقی می ماند که نشان دهنده بازدهی بالای 4600 در ماه های آینده است. S&P 500 ایالات متحده بالاتر از پاکت روزانه 5-، 8-، 13- و 21-EMA است که به ترتیب متوالی صعودی است. MACD روزانه به روند بالاتر از خط سیگنال خود ادامه می دهد، در حالی که Slow Stochastics روزانه در قلمروی بیش از حد خرید باقی مانده است. تا زمانی که نوسانات کساد باقی می‌ماند، طرز فکر «خرید پایین» همچنان مناسب است.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش‌بینی قیمت S&P 500 ایالات متحده (11 اوت 2022) (نمودار 4)

سهام ایالات متحده روند نزولی 2022 را شکست - تنظیمات برای Nasdaq 100 &  S&P 500

US 500: داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 35.63 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 1.81 به 1 است. تعداد معامله گران در معاملات خالص 4.96 درصد بیشتر از دیروز و 4.38 درصد کمتر از هفته گذشته است. تعداد معامله گران نت-شورت 1.23 درصد بیشتر از دیروز و 10.67 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه‌مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های 500 ایالات متحده ممکن است به افزایش خود ادامه دهند.

موقعیت یابی نسبت به دیروز کمتر خالص است، اما نسبت به هفته گذشته دارای کوتاهی خالص تر است. ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری تجاری 500 ایالات متحده را می دهد.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.