روند صعودی قیمت طلا با قیمت بسیار زیاد 2000 دلار ثابت به نظر می رسد

[ad_1] قیمت طلا، نمودار، و تجزیه و تحلیل قیمت طلا با وجود برخی نشانه‌های کاهش ریسک‌گریزی، به رشد خود ادامه می‌دهند چشم انداز چند افزایش نرخ در ایالات متحده، در صورت وجود، از بازار حمایت می کند یک فشار جدید بالای 2000 دلار کاملا محتمل به نظر می رسد توصیه شده توسط دیوید کوتل نحوه

کد خبر : 340749
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
روند صعودی قیمت طلا با قیمت بسیار زیاد 2000 دلار ثابت به نظر می رسد

[ad_1]

قیمت طلا، نمودار، و تجزیه و تحلیل

  • قیمت طلا با وجود برخی نشانه‌های کاهش ریسک‌گریزی، به رشد خود ادامه می‌دهند
  • چشم انداز چند افزایش نرخ در ایالات متحده، در صورت وجود، از بازار حمایت می کند
  • یک فشار جدید بالای 2000 دلار کاملا محتمل به نظر می رسد

توصیه شده توسط دیوید کوتل

نحوه معامله طلا

قیمت طلا به طرز وسوسه‌انگیزی نزدیک به قیمت 2000 دلار در هر اونس از نظر روانی وسوسه‌انگیز باقی می‌ماند، شاید با انگیزه‌های متفاوت بازار که اشتهای گاوها را برای امتحان کردن آن در پایان ماه کاهش می‌دهد.

از یک طرف، به نظر می رسد پیش بینی کلی مبنی بر اینکه نرخ بهره ایالات متحده خیلی بیشتر نخواهد شد، در حال اجرا است. انتظارات بازار این است که در سال جاری یک چهارم واحد افزایش بیشتری داشته باشیم، با این فرض که تورم نشانه‌های بیشتری از پایین آمدن نشان دهد. نرخ های بهره بالاتر اشتها را برای دارایی های غیر بازده مانند فلزات گرانبها کاهش می دهد.

از سوی دیگر، اشتهای ریسک مجدداً ظاهر شده است، که با این امید تقویت شده است که استرس بانکی که ریشه در هزینه‌های استقراض بالاتر دارد، به یک بحران مالی گسترده‌تر تبدیل نمی‌شود. نگرانی های قابل توجهی در مورد این امتیاز در اوایل ماه وجود داشت، زمانی که چند وام دهنده متوسط ​​ایالات متحده با مشکلاتی مواجه شدند و غول اروپایی Credit Suisse توسط رقیب دیرینه UBS Ag نجات یافت.

داده ها شاید برای طلا نیز مهربان بوده اند، اگر فقط در حاشیه باشند. رشد رسمی تولید ناخالص داخلی ایالات متحده برای سه ماه پایانی سال گذشته در روز پنجشنبه کاهش یافت. گسترش سالانه کاهش یافته است، از 2.7٪ به 2.6٪. در حالی که این موضوع در حال حاضر ارتباط گسترده ای با معاملات طلا ندارد، اما به کسانی که روی افزایش نرخ متوسط ​​تمرکز دارند، اجازه می دهد تا در صورت وجود، به دیدگاه خود پایبند باشند.

مورد طلا اساساً حمایت کننده به نظر می رسد و تهدید جدی بسیار کمی برای روند صعودی کوتاه مدت یا بلندمدت قابل مشاهده است. شاید سوال این باشد که آیا گاوها می توانند خود را برای مواجهه با سودی که به احتمال زیاد در هر فشار بادوام فراتر از 2000 دلار وجود دارد، کمربند ببندند، ارتفاعی که بالاتر از آن طلا اغلب برای مدت طولانی احساس راحتی نمی کند.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

تحلیل تکنیکال قیمت طلا

نمودار با استفاده از TradingView کامپایل شده است

روند صعودی گسترده از پایین ترین سطح نوامبر گذشته به وضوح بسیار دست نخورده است، بدون هیچ آزمونی برای کران پایین آن از زمانی که قیمت ها در 1809.31 در 8 مارس جهش کردند. مرز پایین اکنون بسیار پایین تر از بازار است و توسط حمایت های احتمالی مختلف محافظت می شود، به ویژه فیبوناچی. اصلاح روند صعودی از نوامبر تا این ماه. قیمت آنها 1916.34 دلار و 1857.89 دلار است.

به نظر نمی رسد که هیچ کدام به زودی آزمایش شوند، اما خط روند صعودی از 17 مارس بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. سقوط به زیر این خط لزوماً یک معامله بزرگ برای گاوهای نر طلا نخواهد بود و صرفاً می تواند نشان دهد که بازار کمی بخار شده است.

با این حال، در حالی که بازار را حفظ می کند، احتمالاً بازار برای بالاترین قیمت های اخیر در 24 مارس، در 2002.42 دلار و اوج یک ساله 23 مارس 2010.39 دلار تلاش خواهد کرد. با این حال، گاوها در صورتی که قیمت ها به این بالا برسد، حتی اگر با تغییر قابل توجهی مواجه نشوند، می توانند انتظار یک حرکت خشن را از سوی سودجویان داشته باشند.

داده‌های احساسات خود IG نشان می‌دهد که در حال حاضر فضای بیشتری برای صعود وجود دارد، زیرا 57 درصد معامله‌گران طلا را افزایش می‌دهند.

–توسط دیوید کوتل برای DailyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.