روند تقویت بلندمدت یوان چین تغییر نخواهد کرد

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس‌های یوان چین و دلار آمریکا در این تصویر تصویری دیده می‌شوند که در 29 سپتامبر 2022 گرفته شده است. رویترز/فلورانس لو/تصویر شانگهای (رویترز) – یک رسانه دولتی اواخر روز جمعه پس از جهش شدید ارزش پول محلی در طول روز اعلام کرد که نرخ مبادله یوان چین بر اساس

کد خبر : 280313
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷
روند تقویت بلندمدت یوان چین تغییر نخواهد کرد

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس‌های یوان چین و دلار آمریکا در این تصویر تصویری دیده می‌شوند که در 29 سپتامبر 2022 گرفته شده است. رویترز/فلورانس لو/تصویر

شانگهای (رویترز) – یک رسانه دولتی اواخر روز جمعه پس از جهش شدید ارزش پول محلی در طول روز اعلام کرد که نرخ مبادله یوان چین بر اساس عرضه و تقاضا در بازار تعیین می شود، در حالی که روند تقویت بلندمدت آن تغییر نخواهد کرد. .

در حالی که سرمایه گذاران تصمیم دولت برای کاهش برخی از کنترل های سختگیرانه پیشگیری از کووید-19 در کشور را تشویق کردند، جلسه معاملات داخلی را در قوی ترین سطح خود از اواخر سپتامبر به پایان رساند.

روزنامه اکونومیک دیلی که توسط شورای دولتی چین اداره می شود، گفت که بنیادهای اقتصادی سالم چین در میان مدت تا بلندمدت باید از یک ارز ثابت حمایت کند، در حالی که ادامه مازاد تجاری نیز اجازه ورود سرمایه را می دهد.

این روزنامه می‌نویسد: برخلاف ایالات متحده و اتحادیه اروپا که قبلاً سیاست‌های بلندمدت تسهیل کمی را اجرا کرده بودند، تورم چین نسبتاً پایین است و یوان فضایی برای افزایش دارد.

این ارز غیرقابل پیش بینی است زیرا “نوسانات دو طرفه طبیعی است و بازار یک طرفه وجود نخواهد داشت.”

پول محلی در ماه های اخیر نوسانات شدیدی داشته است. با توجه به تشدید سیاست های فدرال رزرو و کندی اقتصاد داخلی، قبل از بازگشت به امیدها برای کاهش محدودیت های همه گیر چین، به ضعیف ترین سطوح از زمان بحران مالی جهانی در سال 2008 سقوط کرد.

علیرغم جهش روز جمعه، یوان هنوز در سال جاری تاکنون حدود 10.7 درصد در برابر دلار از دست داده است و به نظر می رسد برای بزرگترین کاهش سالانه خود از سال 1994، زمانی که چین نرخ های بازار و رسمی را یکسان کرد، آماده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.