روند انباشت مایعات اتریوم به رشد خود ادامه می دهد. 5 پلتفرم کنترل 97 درصد بازار – Defi Bitcoin News

[ad_1] از 7 فوریه 2023، ارزش قفل شده در 11 پروتکل استیکینگ مایع مبتنی بر اتریوم به بالای 11 میلیارد دلار رسیده است و Lido، Coinbase و Rocket Pool طی ماه گذشته 4 تا 10 درصد افزایش داشته اند. Lido بیش از 73 درصد از کل ارزش قفل شده (TVL) از 6.87 میلیون اتری که

کد خبر : 316959
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
روند انباشت مایعات اتریوم به رشد خود ادامه می دهد.  5 پلتفرم کنترل 97 درصد بازار – Defi Bitcoin News

[ad_1]

از 7 فوریه 2023، ارزش قفل شده در 11 پروتکل استیکینگ مایع مبتنی بر اتریوم به بالای 11 میلیارد دلار رسیده است و Lido، Coinbase و Rocket Pool طی ماه گذشته 4 تا 10 درصد افزایش داشته اند. Lido بیش از 73 درصد از کل ارزش قفل شده (TVL) از 6.87 میلیون اتری که توسط 11 پلت فرم استیکینگ مایع نگهداری می شود را در اختیار دارد. بیش از 15 درصد از TVL استیکینگ مایع با اتر پیچیده شده کوین بیس قرار می گیرد.

لیدو با 73 درصد از ارزش کل در صنعت سهامداری مایعات اتریوم پیشتاز است

Staking اتریوم از زمان معرفی آن در زنجیره Beacon شبکه به یک روند بسیار مورد توجه تبدیل شده است. قرارداد زنجیره ای بیکن دارای 16.47 میلیون اتر قفل شده به ارزش 26 میلیارد دلار است که تا هارد فورک آینده مارس قابل برداشت نیست. بخش قابل توجهی از این اتر قفل شده در پروتکل های ذخیره مایع نگهداری می شود، زیرا 11 پروتکل مالی غیرمتمرکز (defi) 41٪ از کل یا 6.87 میلیون اتر را در خود جای داده است.

روند انباشت مایعات اتریوم به رشد خود ادامه می دهد.  5 پلتفرم 97 درصد بازار را کنترل می کنند
ارزش کل در 7 فوریه 2023 در پلتفرم های استیکینگ مایع مبتنی بر اتریوم قفل شد.

استیکینگ مایع شامل تبادل اتر با نسخه های توکن شده اتر است. این به دارندگان این امکان را می دهد که در حالی که هنوز شکل مایع سکه را دارند که می توانند در هر زمان بدون تکیه بر نگهبان بفروشند، جوایزی کسب کنند. اتر سهامدار در پروتکل‌های مختلف نگهداری می‌شود و پلتفرم‌ها مبادله فرآیندهای استخراج و بازخرید را انجام می‌دهند. از 41 درصدی که ارزش آن بیش از 11 میلیارد دلار است، لیدو 73 درصد از کل ارزش (TVL) را در اختیار دارد. TVL لیدو در ماه گذشته شاهد افزایش 4.27 درصدی بود و ارزش آن امروز حدود 8.18 میلیارد دلار است.

روند انباشت مایعات اتریوم به رشد خود ادامه می دهد.  5 پلتفرم 97 درصد بازار را کنترل می کنند
پنج پلتفرم برتر استیکینگ مایع در 7 فوریه 2023.

اتر پیچیده کوین بیس دارای 1,081,304 اتریوم (ETH) است که در پلتفرم قفل شده است و TVL در ماه گذشته 5.74 درصد افزایش یافته است. پلتفرم اتر پیچیده کوین بیس TVL 15.72 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است و ارزش موجودی آن 1.76 میلیارد دلار است. دو پلتفرم بزرگ سهامداری مایع بعدی بیشترین سود را در ماه گذشته از بین پنج پروژه برتر داشتند. TVL Rocket Pool در 30 روز 10.71% افزایش یافت و در همان بازه زمانی، TVL Frax Ether 76.73% افزایش یافت. Rocket Pool حدود 387016 ETH قفل شده و Frax Ether در مجموع 87134 اتر دارد.

Stakewise با 84481 اتر که در 7 فوریه 2023 قفل شده است، پنجمین استیکر مایع است که ارزش آن 136 میلیون دلار است. Frax Ether 1.27 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد، در حالی که Stakewise 1.23 درصد از 6.87 میلیون اتر را در اختیار دارد. شش پلتفرم سرمایه گذاری غیرمتمرکز مالی نقدینگی تنها 2.6 درصد از ارزش 11 میلیارد دلاری را در اختیار دارند، در حالی که پنج شرکت برتر نقدینگی 97.4 درصد را در اختیار دارند.

برچسب ها در این داستان

2.6% بازار، Beacon Chain، Coinbase، متولی، امور مالی غیرمتمرکز، سرمایه گذاری غیرمتمرکز مالی، اتریوم، اتر، اتریوم، اتریوم (ETH)، سهامداری اتریوم، صرافی، فراکس اتر، سود، رشد، لیدو، فرم مایع، استکینگ مایع، هارد فورک مارس، کنترل بازار، سهم بازار، ضرب کردن، پلتفرم‌ها، پروتکل‌ها، بازخرید، Rocket Pool، Stakewise، staking، Stash، پنج سهامدار مایع برتر، ارزش کل قفل شده، روند، ارزش قفل شده، برداشت شده

نظر شما در مورد رشد مداوم پروتکل های Ethereum Liquid Staking چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.