روس متهم به پولشویی باج‌افزار عواید در کریپتو در ایالات متحده اعتراف کرد – بیت‌کوین نیوز

[ad_1] یک تبعه روس متهم به پردازش پرداخت‌های ارزهای دیجیتال از حملات باج‌افزاری، به پولشویی در ایالات متحده اعتراف کرده است. مردی که اواسط مرداد ماه سال گذشته از هلند مسترد شد، در ماه آوریل محکوم خواهد شد. کریپتوشویی روسی در دادگاه آمریکا به جرم خود اعتراف کرد، ممکن است تا 20 سال زندان محکوم

کد خبر : 318225
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
روس متهم به پولشویی باج‌افزار عواید در کریپتو در ایالات متحده اعتراف کرد – بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

یک تبعه روس متهم به پردازش پرداخت‌های ارزهای دیجیتال از حملات باج‌افزاری، به پولشویی در ایالات متحده اعتراف کرده است. مردی که اواسط مرداد ماه سال گذشته از هلند مسترد شد، در ماه آوریل محکوم خواهد شد.

کریپتوشویی روسی در دادگاه آمریکا به جرم خود اعتراف کرد، ممکن است تا 20 سال زندان محکوم شود

یک متهم به پولشویی از روسیه به یکی از اتهامات توطئه برای ارتکاب پولشویی در ایالات متحده اعتراف کرده است. دنیس دوبنیکوف که اکنون 30 سال دارد، در 2 نوامبر 2021 در آمستردام دستگیر شد، در 16 اوت 2022 توسط مقامات هلندی تحویل داده شد و روز بعد برای اولین بار در دادگاه فدرال حاضر شد.

طبق اسناد دادگاه به نقل از دفتر دادستانی ایالات متحده در ناحیه اورگان، روس و همدستانش درآمدهای حاصل از حملات باج افزار Ryuk به افراد و سازمان ها در ایالات متحده و سایر کشورها را حداقل بین ماه اوت 2018 تا اوت 2021 می شویید. آنها برای پنهان کردن منبع و مالکیت پول دیجیتال، تراکنش های مالی مختلفی انجام دادند.

«به طور خاص، در جولای 2019، یک شرکت مستقر در ایالات متحده پس از یک حمله باج افزار، باج 250 بیت کوین Ryuk را پرداخت کرد. در 11 جولای 2019 یا در حدود 11 جولای 2019، در مسکو، روسیه، دوبنیکوف 35 بیت کوین را از یک همکار در ازای تقریباً 400000 دلار پذیرفت.

این ارز رمزنگاری شده مستقیماً از باج پرداختی توسط شرکت به دست آمده است. دوبنیکوف بیت کوین را به تتر تبدیل کرد و آن را برای فرد دیگری فرستاد که در نهایت آن را با یوان چین مبادله کرد. توطئه‌گران دوبنیکوف بیشتر بیت‌کوین شستند و نقش او را جبران کردند.

دنیس دوبنیکوف در 11 آوریل 2023 محکوم خواهد شد. مقامات قضایی ایالات متحده همچنین خاطرنشان کردند که توطئه برای ارتکاب پولشویی با حداکثر 20 سال زندان فدرال، سه سال آزادی تحت نظارت و جریمه 500,000 دلاری مجازات می شود.

Ryuk نوعی نرم افزار است که فایل ها را در رایانه های سازمان مورد نظر رمزگذاری می کند. این باج افزار برای اولین بار در سال 2018 شناسایی شد و علیه قربانیان در سراسر جهان و از بخش های مختلف از جمله بیمارستان ها و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در ایالات متحده استفاده شده است. طبق گزارش اخیر شرکت پزشکی قانونی بلاک چین Chainalysis، درآمد ناشی از حملات باج افزار کاهش یافته است.

برچسب ها در این داستان

دستگیری، اتهامات، دادگاه، رمزنگاری، ارزهای رمزنگاری شده، ارز دیجیتال، دنیس دوبنیکوف، دوبنیکوف، هلندی، استرداد، دادگاه فدرال، مجرم، پولشویی، هلند، باج، باج افزار، حملات باج افزار، روسیه، روسیه، ریوک، ایالات متحده آمریکا، ایالات متحده آمریکا

آیا فکر می کنید مواردی مانند Dubnikov منجر به کاهش بیشتر پرداخت های باج افزار می شود؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.