روسیه: گدایی و ولگردی اساس دیپلماسی رژیم اوکراین است

در واکنش به همین درخواست، ماریا زاخاروا سخنگوی وزارت خارجه روسیه معتقد است که پایه و اساس دیپلماسی اوکراین، «گدایی و ولگردی» است. به گزارش راشا تودی، سخنگوی وزارت خارجه روسیه با انتشار یک پُست در صفحه تلگرامی خود، اقدام میروشنیچنکو در زمینه درخواست کمک مالی به منظور تحصیل دخترش در لندن را به باد

کد خبر : 241927
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
روسیه: گدایی و ولگردی اساس دیپلماسی رژیم اوکراین است


در واکنش به همین درخواست، ماریا زاخاروا سخنگوی وزارت خارجه روسیه معتقد است که پایه و اساس دیپلماسی اوکراین، «گدایی و ولگردی» است.

به گزارش راشا تودی، سخنگوی وزارت خارجه روسیه با انتشار یک پُست در صفحه تلگرامی خود، اقدام میروشنیچنکو در زمینه درخواست کمک مالی به منظور تحصیل دخترش در لندن را به باد انتقاد شدید گرفت.

سفیر اوکراین در استرالیا در صفحات رسمی خود در فیس بوک و توییتر یک لینک را منتشر کرد که در آن خواستار «سرمایه گذاری جمعی» (Crowdfunding) به منظور تحصیل دختر او در دانشگاه مطرح پایتخت انگلیس شد. سرمایه گذاری جمعی، معمولا مشارکت جمعی توسط افرادی است که سرمایه گذاری مشترک می‌کنند و این کار اغلب، اینترنتی انجام می‌شود.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه با بیان اینکه درخواست کمک مالی سفیر اوکراین در استرالیا، «شوخی نیست» ادامه داد: «او در ابتدا، نوشت که به دخترش دانشگاه‌های آمریکایی را نشان داده سپس گزارش داد که دخترش یک دانشگاه بریتانیایی را انتخاب کرده است».

ماریا زاخاروا در پیام تلگرامی خود با محکوم کردن مواضع دولت غربگرای اوکراین افزود: «گدایی و ولگردی، پایه و اساس “دیپلماسی” رژیم کی‌یف است».

سفیر اوکراین در استرالیا ماه گذشته میلادی در پُستی در فیسبوک خود نوشته بود که چهار سال قبل دخترش «یاروسلاوا» را برای دیدن دانشگاه های مطرح آمریکایی به کالیفرنیا برده اما او که اخیرا ۱۹ ساله شده است، دانشگاه کالج لندن را برای تحصل انتخاب کرده است و می خواهد در رشته شیمی و مدیریت در این دانشگاه درس بخواند.

دانشگاه انتخابی دختر واسیلی میروشنیچنکو سفیر اوکراین در استرالیا در رتبه هجدهم دانشگاه‌های جهان قرار دارد.

میروشنیچنکو در صفحات فیس بوک و توییتر خود پُستی را بازنشر کرد که دخترش به منظور جذب کمک مالی ۳۰ هزار پوند (۳۶۴۰۰ دلاری) برای هزینه‌های تحصیلی و اقامت در سال اول دانشگاه منتشر کرده بود.

دختر سفیر اوکراین در استرالیا در مطلب خود نوشته بود که او طبق طرحی برای پناهندگان اوکراینی روادید انگلیس را دریافت کرده و واجد شرایط تحصیل در داخل کشور شده است و این بدان معناست که او همانند دانشجویان بریتانیایی باید ۹۲۵۰ پوند در هر سال پرداخت کند.

راشا تودی در گزارش خود به سراغ توانایی مالی سفیر اوکراین در استرالیا رفته و انگیزه او و دخترش برای دریافت کمک مالی را زیر سوال برده است. راشا تودی نوشت: «میروشنیچنکو از ماه مارس به عنوان سفیر اوکراین در استرالیا و نیوزیلند خدمت کرده است. اگرچه دارایی خالص او به طور عمومی در دسترس نیست اما بسیار بعید است که خانواده او نتواند هزینه‌های دانشگاه یاروسلاوا را بپردازد. این دیپلمات مدیرعامل یک شرکت مشاوره در کی‌یف و یکی از بنیانگذاران یک سازمان غیردولتی رسانه‌ای اوکراینی است. او همچنین توسط دانشگاه کاتولیک اوکراین در لویو به عنوان “دوست دیرینه و حامی مالی” این موسسه توصیف شده است».

واکنش تند ماریا زاخاروا سخنگوی وزارت خارجه روسیه به درخواست کمک واسیلی میروشنیچنکو سفیر اوکراین در استرالیا برای تحصیل دخترش در لندن در شرایطی انجام شده که درگیری‌های نظامی بین مسکو و کی‌یف همچنان ادامه دارد.

311311



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.