روسیه فروش روزانه فارکس را در ماه آینده کاهش می دهد

[ad_1] © رویترز. نمایی، سکه های روبل روسیه را در این تصویر تصویری نشان می دهد که در 25 مارس 2021 گرفته شده است. رویترز/ماکسیم شمتوف/تصویر (رویترز) – وزارت دارایی روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد که روزانه 1.7 میلیارد روبل (18.9 میلیون دلار) ارز خارجی بین 7 ژوئیه تا 4 اوت به فروش خواهد رساند

کد خبر : 370767
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
روسیه فروش روزانه فارکس را در ماه آینده کاهش می دهد

[ad_1]


© رویترز. نمایی، سکه های روبل روسیه را در این تصویر تصویری نشان می دهد که در 25 مارس 2021 گرفته شده است. رویترز/ماکسیم شمتوف/تصویر

(رویترز) – وزارت دارایی روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد که روزانه 1.7 میلیارد روبل (18.9 میلیون دلار) ارز خارجی بین 7 ژوئیه تا 4 اوت به فروش خواهد رساند که کاهشی در حجم عملیات روزانه نسبت به ماه قبل است.

پس از یک وقفه چند ماهه، روسیه مداخلات ارزی خارجی را در ژانویه از سر گرفت و یوآن را به جای ارزهای غیردوستانه غربی فروخت که بر اهمیت فزاینده پول چین در تلاش‌های مسکو برای تضمین ثبات اقتصادی در بحبوحه تحریم‌های غرب تاکید کرد.

وزارت دارایی اعلام کرد که فروش عادی FX آن در بازار در ماه آینده در مجموع 34.9 میلیارد روبل خواهد بود. تحلیلگرانی که توسط رویترز مورد نظرسنجی قرار گرفتند، پیش‌بینی کرده بودند که فروش در مجموع 57 میلیارد روبل باشد.

در دوره قبل، بین 6 ژوئن تا 7 ژوئیه، این وزارتخانه برنامه ریزی کرده بود تا 74.6 میلیارد روبل ارز خارجی را برای جبران کاهش درآمدهای نفت و گاز بفروشد.

دولت مداخلات ارزی را برای پوشش کمبودها – یا ایجاد ذخایر در صورت مازاد – در درآمد حاصل از صادرات نفت و گاز حیاتی روسیه انجام می دهد که درآمدهای حاصل از آن در سال جاری به دلیل تحریم های غرب کاهش یافته است.

وزارت دارایی اعلام کرد درآمدهای نفت و گاز ژوئن 30.3 میلیارد روبل کمتر از برنامه قبلی بوده است. این شرکت اعلام کرد که انتظار دارد در ماه جولای 4.5 میلیارد روبل از درآمدهای انرژی فدرال کسری کند.

کاهش درآمدها و افزایش هزینه‌ها، کسری بودجه ژانویه تا مه روسیه را به 3.41 تریلیون روبل رساند که در حال حاضر 17 درصد بیشتر از هدف برای کل سال 2023 است و با ادامه حمله نظامی مسکو به اوکراین، فشار مالی ایجاد کرد.

(1 دلار = 89.8350 روبل)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.