روسیه سیستم پرداخت را با “بدون محدودیت” راه اندازی می کند – ارزهای دیجیتال کاملاً نامحدود هستند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] آنتون سیلوانوف، وزیر دارایی روسیه گفت که روسیه در حال راه اندازی یک سیستم پرداخت جدید است که “بدون محدودیت” در آن ارزهای دیجیتال می توانند در پرداخت های فرامرزی استفاده شوند. این مقام عالی رتبه تصریح کرد: دو طرف به توافق می رسند، پرداخت های تسویه حساب می کنند و هیچ کشور دیگری

کد خبر : 350496
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۳۰
روسیه سیستم پرداخت را با “بدون محدودیت” راه اندازی می کند – ارزهای دیجیتال کاملاً نامحدود هستند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

آنتون سیلوانوف، وزیر دارایی روسیه گفت که روسیه در حال راه اندازی یک سیستم پرداخت جدید است که “بدون محدودیت” در آن ارزهای دیجیتال می توانند در پرداخت های فرامرزی استفاده شوند. این مقام عالی رتبه تصریح کرد: دو طرف به توافق می رسند، پرداخت های تسویه حساب می کنند و هیچ کشور دیگری نمی تواند وارد عمل شود و چنین پرداخت هایی را متوقف کند.

ارز دیجیتال «بدون محدودیت» در سیستم پرداخت جدید روسیه

به گزارش خبرگزاری روسی تاس، آنتون سیلوانوف، وزیر دارایی روسیه روز دوشنبه گفت که سیستم پرداخت جدیدی راه اندازی خواهد شد که در آن استفاده از ارزهای دیجیتال در پرداخت های بین المللی کاملاً نامحدود خواهد بود.

وزیر دارایی گفت: ما در حال راه اندازی یک سیستم جایگزین پرداخت بر اساس فناوری های مدرن (دارایی های مالی دیجیتال، ارزهای دیجیتال) هستیم. وی توضیح داد:

ارزهای دیجیتال می توانند در پرداخت های بین المللی استفاده شوند. این فقط در اولین مرحله از بحث است، اما آینده با استفاده از روبل دیجیتال، یوان دیجیتال و سایر ارزهای مشابه است.

«این یک سیستم پرداخت است که هیچ محدودیتی ندارد. دو طرف به توافق می رسند، پرداخت های تسویه حساب می کنند و هیچ کشور دیگری نمی تواند وارد عمل شود و چنین پرداخت هایی را متوقف کند.

با توجه به تحریم های اقتصادی اعمال شده توسط ایالات متحده و دیگر کشورهای غربی پس از آغاز جنگ روسیه و اوکراین، روسیه تلاش های خود را برای کاهش اتکای خود به دلار آمریکا تشدید کرده است. آمریکا و متحدان غربی بیش از 300 میلیارد دلار از دارایی های ارز خارجی بانک مرکزی روسیه را که به دلیل تحریم ها مسدود شده بود، توقیف کرده اند.

بانک روسیه در حال بررسی ایجاد یک ارز دیجیتال، روبل دیجیتال، به عنوان راهی برای دور شدن از دلار آمریکا بوده است. گزارشی که توسط سرویس تحقیقات کنگره ایالات متحده در ژوئیه 2021 منتشر شد، جزئیاتی را بیان می کند که دولت روسیه در سال 2014 به تلاش های دلارزدایی خود سرعت بخشید و اشاره کرد که راه اندازی روبل دیجیتال «وابستگی روسیه به زیرساخت های پرداخت غربی (و دلار محور) را کاهش می دهد. “

فشار دلارزدایی روسیه

به گزارش تاس، سیلوانوف وزیر دارایی نیز روز دوشنبه در یک رویداد ماراتن آموزشی فاش کرد که روبل روسیه و یوان چین در حال حاضر جایگزین دلار آمریکا در تسویه حساب های متقابل بین روسیه و چین شده اند. در پاسخ به این سوال که آیا روبل یا یوان می تواند جایگزین دلار آمریکا شود، این مقام ارشد پاسخ داد:

ما در حال حاضر در حال بررسی این موضوع هستیم. خوب یا بد، فکر می کنم وضعیت فعلی این است. این واحد پول ماست… در حال جایگزینی است [dollar] قبلا، پیش از این. اگر به ساختار تجارت بین روسیه و چین نگاه کنیم، اکنون بیش از 70٪ – این در حال حاضر به ارزهای ملی ما است.

نظر شما در مورد ایجاد یک سیستم پرداخت جدید “بدون محدودیت” توسط روسیه چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.