روسیه: زلنسکی فقط می‌تواند خواب پوتین شدن را ببیند

[ad_1] دیمیتری پسکوف در گفت‌وگو با پاول زاروبین، خبرنگار روس درباره اعلامیه روز دوشنبه زلنسکی مبنی بر اینکه اوکراین ادعاهای «تاریخی» بر «۶ منطقه روسیه» دارد، توضیح داد. به گفته پسکوف، این بیانیه صرفا «احمقانه» نبود، بلکه تلاشی بود برای منحرف کردن همه از مشکلاتی که در کی‌یف انباشته شده‌است. پسکوف به زاروبین گفت: «او

کد خبر : 458657
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
روسیه: زلنسکی فقط می‌تواند خواب پوتین شدن را ببیند

[ad_1]

دیمیتری پسکوف در گفت‌وگو با پاول زاروبین، خبرنگار روس درباره اعلامیه روز دوشنبه زلنسکی مبنی بر اینکه اوکراین ادعاهای «تاریخی» بر «۶ منطقه روسیه» دارد، توضیح داد.

به گفته پسکوف، این بیانیه صرفا «احمقانه» نبود، بلکه تلاشی بود برای منحرف کردن همه از مشکلاتی که در کی‌یف انباشته شده‌است.

پسکوف به زاروبین گفت: «او تلاش می‌کند تا حمایت گسترده مردمی را پس بگیرد؛ او واقعا می‌خواهد مانند رئیس جمهور پوتین باشد، به‌طوری که تمام ملت از او حمایت کنند… اما اوضاع این طور پیش نمی‌رود. او تنها می‌تواند رویای سطوح حمایت مردمی بالا که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه دارد، در سر داشته باشد. همینطور مردمان بیشتر و بیشتری در اوکراین شروع به فکر می‌کنند که شاید رژیم کی‌یف کار اشتباهی انجام می‌دهد.»

سخنگوی کرملین افزود: «زلنسکی همچنین در تلاش است به جایی که نزدیک به دو سال پیش بود، زمانی که غرب تقریبا مقادیر نامحدودی پول و مهمات برای او ارسال می‌کرد، بازگردد، اما این اتفاق هم نمی‌افتد.»

پسکوف توضیح داد که زلنسکی به جای پرداختن به آن همه مشکلات انباشته‌شده، مصمم به ادامه «خونریزی کاملا بیهوده» است و «گام‌های پوچ مانند طرح ادعا روی قلمرو روسیه را برمی‌دارد.»

زلنسکی روز دوشنبه ادعا کرد که در مناطق بریانسک، کورسک، بلگورود، ورونژ، روستوف و کراسنودار «به‌طور تاریخی اوکراینی‌ها سکونت داشته‌اند.» همچنین معاون وزیر دفاع او به رسانه‌های آلمانی گفت که درگیری با شرایط کی‌یف پایان خواهد یافت و روسیه هم زرادخانه هسته‌ای خود را تسلیم خواهد کرد.

پوتین بار دیگر برای انتخابات ریاست جمهوری ماه مارس به‌عنوان نامزد مستقل شرکت کرده‌است. روسیه در سپتامبر گذشته انتخابات پارلمانی را برگزار کرد، از جمله در مناطق سابق اوکراین که در سال ۲۰۲۲ پس از رای‌گیری به خاک روسیه ضمیمه شدند.

در همین حال، اوکراین انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری خود را به دلیل ادامه وضعیت حکومت نظامی به تعویق انداخته‌است. زلنسکی همچنین ده‌ها حزب سیاسی را به این دلیل که «طرفدار روسیه» هستند ممنوع کرده و همه شبکه‌های تلویزیونی را تحت اختیار دولت قرار داده‌است.

ویتالی کلیچکو، شهردار کی‌یف به‌تازگی از سیاست‌های زلنسکی انتقاد کرده و گفته که حرکات او «بوی اقتدارگرایی» می‌دهد و در ادامه «انحصار اطلاعات» را برای جامعه اوکراین نامناسب دانست. کلیچکو به روزنامه کانادایی «گلوب اند میل» گفت که بسیاری از اوکراینی‌ها وضعیت میدان نبرد را درک نمی‌کنند، زیرا رسانه‌های دولتی فقط از موفقیت‌ها صحبت می‌کنند و شکست‌ها را نادیده می‌گیرند.

به گفته دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، اوضاع برای کی‌یف بدتر خواهد شد، در حالی که مسکو قصد دارد تا زمانی که تمام اهدافش محقق شود به عملیات نظامی خود ادامه دهد.

311311

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.