روسیه در حال توسعه دروازه‌های پرداخت با شرکای مانند ترکیه است و تسویه حساب‌های رمزنگاری را بررسی می‌کند – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1] بانک روسیه در حال ساخت سیستم دروازه با شبکه های پرداخت خارجی است و اکنون در این زمینه با ترکیه همکاری می کند. به نقل از رئیس آن، مقام پولی روسیه همچنین اجازه استفاده آزمایشی از ارزهای دیجیتال در فعالیت‌های اقتصادی خارجی را می‌دهد. بانک مرکزی روسیه به طور فعال با ترکیه بر روی

کد خبر : 348167
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
روسیه در حال توسعه دروازه‌های پرداخت با شرکای مانند ترکیه است و تسویه حساب‌های رمزنگاری را بررسی می‌کند – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1]

بانک روسیه در حال ساخت سیستم دروازه با شبکه های پرداخت خارجی است و اکنون در این زمینه با ترکیه همکاری می کند. به نقل از رئیس آن، مقام پولی روسیه همچنین اجازه استفاده آزمایشی از ارزهای دیجیتال در فعالیت‌های اقتصادی خارجی را می‌دهد.

بانک مرکزی روسیه به طور فعال با ترکیه بر روی دروازه های پرداخت جدید کار می کند

الویرا نابیولینا، رئیس جمهور روسیه در نشستی با قانونگذاران در دومای ایالتی، مجلس سفلی پارلمان روسیه گفت: بانک مرکزی روسیه (CBR) در حال توسعه درگاه های پرداخت با سیستم های پرداخت خارجی است و به طور فعال با ترکیه در این زمینه کار می کند.

از زمانی که ویزا و مسترکارت فعالیت های روسیه را به عنوان بخشی از تحریم ها به دلیل جنگ در اوکراین به حالت تعلیق درآوردند، روس هایی که از ترکیه بازدید می کنند، با مشکلات پرداخت مواجه شده اند. از سپتامبر سال گذشته، کارت های میر روسیه دیگر در تعدادی از کشورها پذیرفته نمی شود.

در طول آن ماه، بانک‌های ترکیه نیز پس از هشدار ایالات متحده مبنی بر اینکه موسسات مالی که با سیستم پرداخت کارت ملی CBR، اپراتور میر، در معرض خطر درگیر شدن در دور زدن تحریم‌های روسیه هستند، پردازش پرداخت‌های خود را با میر متوقف کردند. در آن زمان رسانه های ترکیه گزارش دادند که رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور این کشور پیشنهاد ایجاد یک سیستم پرداخت جدید بین دو کشور را داده است.

ما یک سیستم دروازه بین سیستم های پرداخت خود ساخته ایم تا بتوانیم پرداخت کنیم. نابیولینا به نقل از خبرگزاری اینترفاکس گفت: این در همه کشورها جواب نمی دهد… با این وجود، چنین فرصت هایی ظاهر خواهند شد.

فرماندار توضیح داد که گزینه های جایگزین با هر کشور جداگانه مورد بحث قرار می گیرد، از جمله استفاده از کارت های پیش پرداخت یا کارت های صادر شده توسط سیستم های پرداخت کشورهای مربوطه. اعضای صنعت گردشگری ترکیه پیشنهاد راه اندازی کارت هایی را دادند که روس ها می توانند با روبل بارگیری کنند و در طول اقامت خود در این کشور استفاده کنند.

روسیه در حال بررسی راه هایی برای دور زدن محدودیت های مالی اعمال شده توسط غرب در مورد تهاجم این کشور به اوکراین بوده است. یکی از گزینه های در نظر گرفته شده استفاده از دارایی های دیجیتال از جمله ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز است که هنوز به طور جامع در کشور تنظیم نشده است.

در طول جلسه در دوما، نابیولینا همچنین نشان داد که در حالی که تنظیم‌کننده همچنان با پرداخت‌های رمزنگاری در داخل کشور مخالف است، اما آماده است تا به تسویه حساب‌های بین‌المللی ارز دیجیتال تحت رژیم‌های قانونی آزمایشی اجازه دهد. او به نقل از تاس توضیح داد که این کارها از طریق سازمان های مجاز انجام خواهد شد و افزود که این طرح می تواند با سایر دارایی های مالی دیجیتال نیز کار کند.

برچسب ها در این داستان

بانک روسیه، کارت‌ها، CBR، بانک مرکزی، رمزنگاری، پرداخت‌های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، دروازه‌ها، تسویه حساب‌های بین‌المللی، میر، پرداخت، درگاه‌های پرداخت، پرداخت‌ها، روسیه، روسیه، ترکیه، ترکی

آیا فکر می‌کنید روسیه، ترکیه و سایر کشورها درگاه‌های پرداخت جایگزین فیات را راه‌اندازی کرده و از رمزنگاری در تسویه حساب‌ها استفاده خواهند کرد؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.