روسیه درصدد برگزاری همه‌پرسی در اوکراین است؟

در بیانیه روز شنبه وزارت دفاع انگلیس آمده است: اداره نظامی – غیرنظامی تحمیلی روسیه در خرسون اعلام کرد که از مسکو می خواهد این منطقه را به فدراسیون روسیه ملحق کند. در ادامه ادعا شده است: این واقعیت که روسیه تنها در تحمیل یک رهبری محلی طرفدار روسیه در خرسون موفق شده است، شکست

کد خبر : 206912
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰
روسیه درصدد برگزاری همه‌پرسی در اوکراین است؟



در بیانیه روز شنبه وزارت دفاع انگلیس آمده است: اداره نظامی – غیرنظامی تحمیلی روسیه در خرسون اعلام کرد که از مسکو می خواهد این منطقه را به فدراسیون روسیه ملحق کند.

در ادامه ادعا شده است: این واقعیت که روسیه تنها در تحمیل یک رهبری محلی طرفدار روسیه در خرسون موفق شده است، شکست تهاجم روسیه در پیشروی به سمت اهداف سیاسی خود در اوکراین را برجسته می کند.

وزارت دفاع انگلیس ادعا کرد: اگر روسیه همه‌پرسی الحاق به روسیه را در خرسون برگزار کند، تقریباً به طور قطع نتایج را دستکاری خواهد کرد تا اکثریت را طرفدار خروج از اوکراین نشان دهد. اما احتمالاً شهروندان منطقه خرسون به اعتراض خود با اشغال روسیه ادامه خواهند داد.

از ابتدای جنگ در اوکراین وزارت دفاع انگلیس آخرین ارزیابی خود را از تحولات در این کشور گزارش می‌دهد. در واقع انگلیس از زمان آغاز جنگ اوکراین، به بازیگر فعالی در عرصه این نبرد تبدیل شده و با اتخاذ مواضع ضد روسی، ارسال تسلیحات و تجهیزات نظامی و اعمال تحریم‌ علیه روسیه به تنش‌ و درگیری‌ها دامن زده است. این کشور تقریبا هفته‌ای یک بار تحریم‌های جدیدی را علیه روسیه وضع می‌کند.

جنگ در اوکراین اکنون دومین ماه را پشت سر گذاشته و در حالی که رئیس‌جمهوری اوکراین از کشته شدن ۱۶ هزار نیروی روسیه خبر می‌دهد، وزارت دفاع روسیه تنها کشته شدن یکهزار و ۳۵۱ نفر را تایید کرده است.

سازمان ملل متحد اواخر فروردین اعلام کرد که از آغاز جنگ در اوکراین حدود ۱۲ میلیون نفر بی‌خانمان شده‌اند. این آمار شامل ۴.۹ میلیون پناه‌جو که کشور را ترک کردند و ۷.۱ میلیون نفری است که در داخل کشور آواره شده اند.

311311



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.