روسیه خواستار جلوگیری از “جنگ جهانی سوم تمام عیار” است – مقامات هشدار می دهند که “تنش های جهانی داغ هستند” – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] یک مقام ارشد روسیه از همه کشورها خواسته است تا تلاش کنند تا اطمینان حاصل شود که “تهدید رویارویی جهانی، جنگ جهانی سوم داغ و تمام عیار” محقق نمی شود. او هشدار داد: «تنش‌های جهان واقعاً داغ هستند». مقام روسی: جنگ جهانی سوم تمام عیار نباید تحقق یابد معاون رئیس شورای امنیت روسیه، دیمیتری

کد خبر : 351526
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۳۰
روسیه خواستار جلوگیری از “جنگ جهانی سوم تمام عیار” است – مقامات هشدار می دهند که “تنش های جهانی داغ هستند” – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

یک مقام ارشد روسیه از همه کشورها خواسته است تا تلاش کنند تا اطمینان حاصل شود که “تهدید رویارویی جهانی، جنگ جهانی سوم داغ و تمام عیار” محقق نمی شود. او هشدار داد: «تنش‌های جهان واقعاً داغ هستند».

مقام روسی: جنگ جهانی سوم تمام عیار نباید تحقق یابد

معاون رئیس شورای امنیت روسیه، دیمیتری مدودف، از همه کشورها خواست تلاش کنند تا از بروز یک درگیری جهانی جدید و همه جانبه جلوگیری کنند، در حالی که شرکت کنندگان در ماراتن آموزشی Znanie (دانش) را مورد خطاب قرار دادند.

من نمی توانم بگویم که آخرین نیش چیست، چه محرکی ممکن است باشد. اما ممکن است در مقطعی این اتفاق بیفتد.» او به نقل از خبرگزاری روسی تاس گفت. این مقام مسئول تاکید کرد:

همه ما باید تلاش کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که این تهدید رویارویی جهانی، جنگ جهانی سوم داغ و تمام عیار محقق نشود.

وی در مورد درگیری کنونی بین روسیه و کشورهای غربی تاکید کرد که روسیه تمایلی به شروع جنگ ندارد.

با این حال، او گفت: “اما تنش های جهانی واقعاً داغ است.”

این مقام روسی با اشاره به اینکه او و دوستانش «درباره رویارویی با آمریکا، از رویارویی پیمان ورشو و ائتلاف آتلانتیک شمالی صحبت می‌کردند»، تاکید کرد.

در آن زمان به نظر نوعی سناریوی فرضی، دور از ذهن و غیرممکن بود. اما اکنون نمی توانم این را بگویم، هرچند ممکن است غم انگیز به نظر برسد.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی مطبوعاتی ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، این هفته گفت که تحریم‌های ضد روسیه تأثیر مخربی بر اقتصاد جهانی خواهد داشت و بالقوه می‌تواند جرقه بحران اقتصادی جهانی را ایجاد کند. روسیه برای کاهش وابستگی خود به دلار پس از توقیف حدود 300 میلیارد دلار از ذخایر خارجی آمریکا، بر برجام فشار می آورد تا نفوذ جهانی را به دست آورد. کشورهای بریکس (برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی) نیز در حال کار بر روی ایجاد یک ارز هستند.

نظر شما درباره اظهارات این مقام روسی در مورد جنگ جهانی سوم چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.