روسیه تجاوز اسرائیل به سوریه را محکوم کرد

[ad_1]  واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در جلسه شورای امنیت نگرانی کشورش را در قبال حملات هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه ابراز کرد. وی افزود: از ابتدای سال ۲۰۲۳ تاکنون بیش از ۱۰ حمله از این دست انجام شده است که در نتیجه آن دو بار فعالیت فرودگاه بین‌المللی حلب مختل شده

کد خبر : 352052
تاریخ انتشار : جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
روسیه تجاوز اسرائیل به سوریه را محکوم کرد

[ad_1]

 واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در جلسه شورای امنیت نگرانی کشورش را در قبال حملات هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه ابراز کرد.

وی افزود: از ابتدای سال ۲۰۲۳ تاکنون بیش از ۱۰ حمله از این دست انجام شده است که در نتیجه آن دو بار فعالیت فرودگاه بین‌المللی حلب مختل شده است که از طریق آن کمک‌های بشردوستانه به آسیب دیدگان زلزله ویرانگر می‌رسد.

نبنزیا گفت، این گونه اقدامات با استفاده از زور که ناقض حاکمیت سوریه و کشورهای عربی همسایه است و عدم پاسخگویی رهبری سازمان ملل به آن، موجب تأسف و محکومیت عمیق می‌شود.

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد، گفت: «مکانیسم انتقال کمک‌های بشردوستانه به سوریه از طریق مرز، قابلیت‌های خود را از دست داده است و برای مقاصد دیگر غیر مرتبط با وضعیت انسانی استفاده می‌شود». وی افزود، به نظر می‌رسد بیانیه‌های دمشق برای استفاده از دو گذرگاه اضافی در عرض سه ماه، تمایل سازمان ملل برای رفع محدودیت‌های انتقال کمک‌ها از طریق خط تماس را به صفر رسانده است.

نبنزیا تاکید کرد: اگر همکاران غربی ما در شورای امنیت به گونه‌ای عمل کنند که گویی هیچ اتفاقی نیفتاده است و از عدم اجرای قطعنامه شورای امنیت توسط تروریست‌های بین‌المللی چشم پوشی کنند، ما ضمن تدوین موضع خود در مورد تمدید مکانیسم انتقال کمک‌ها از طریق مرزها که برای ژوئیه آینده برنامه ریزی شده است، نتیجه گیری‌های لازم را از وضعیت فعلی خواهیم گرفت.

شورای امنیت سازمان ملل در ژانویه گذشته عملیات مکانیزم انتقال کمک‌های بشردوستانه به سوریه از طریق گذرگاه مرزی باب الهوی را به مدت شش ماه دیگر تمدید کرد.

311311

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.