روسیه: به هرگونه مصادره دارایی‌، پاسخ سختی خواهیم داد

[ad_1] به گزارش هوشمند نیوز از رسانه‌های روسیه، ماریا زاخارووا چهارشنبه در نشستی خبری افزود: اطلاع اتحادیه اروپا از این موضوع سبب خواهد شد که این اتحادیه از چنین اقدامی خودداری کند.وی همچنین گفت: اقتصاد اروپا از پاییز 2023 میلادی در وضعیت رکود قرار گرفته است که ناشی از قیمت بالای انرژی، کاهش تقاضای مصرف

کد خبر : 461533
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
روسیه: به هرگونه مصادره دارایی‌، پاسخ سختی خواهیم داد

[ad_1]

به گزارش هوشمند نیوز از رسانه‌های روسیه، ماریا زاخارووا چهارشنبه در نشستی خبری افزود: اطلاع اتحادیه اروپا از این موضوع سبب خواهد شد که این اتحادیه از چنین اقدامی خودداری کند.
وی همچنین گفت: اقتصاد اروپا از پاییز 2023 میلادی در وضعیت رکود قرار گرفته است که ناشی از قیمت بالای انرژی، کاهش تقاضای مصرف کننده در میان تورم بی سابقه و سیاست های پولی سختگیرانه بانک مرکزی اروپا است.
زاخارووا گفت: فعالان ضد روسی و اساساً طرفدار آمریکا در اتحادیه اروپا همچنان به ایجاد اهداف و اقداماتی ادامه می دهد که به معنای واقعی کلمه برای اقتصاد اتحادیه اروپا خودکشی محسوب می‌شود.

قصد مذاکره با ژاپن درباره پیمان صلح را نداریم
به گزارش ایرنا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در بخش دیگری از این نشست خبری اظهار داشت: مسکو با در نظر گرفتن رویکرد غیردوستانه توکیو، قصد ندارد با ژاپن درباره پیمان صلح مذاکره کند.
وی همچنین گفت: فدراسیون روسیه به هرگونه حمله خصمانه جدید مقامات ژاپنی با سخت‌ترین و حساس‌ترین اقدامات متقابل برای ژاپن و با استفاده کافی از همه ابزارهای موجود پاسخ خواهد داد.
روسیه و ژاپن هرگز معاهده صلحی را امضا نکرده‌اند تا به طور رسمی به درگیری بین آنها پایان دهد. این درگیری به جنگ جهانی دوم بازمی‌گردد و جزایر کوریل که ژاپن آنها را سرزمین‌های شمالی می‌نامد، مانع اصلی بین دو طرف برای امضای صلح بوده است.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه دی ماه ۱۴۰۲ در نشستی با کارآفرینان خاوردور روسیه در شهر خاباروفسک از برنامه خود برای سفر به جزایر کوریل سخن گفت.
دمیتری مدودوف معاون شورای امنیت ملی روسیه نیز ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ اعلام کرد که این کشور تسلیحات جدیدی را در جزایر کوریل که مورد مناقشه با ژاپن است، مستقر می‌کند.

روسیه دنبال جنگ جدید نیست
مقامات دیپلماتیک مسکو طی‌ روزهای گذشته بارها گزارش‌ رسانه‌های غربی درباره قصد روسیه برای آغاز جنگ دیگر در اروپا را رد کرده‌اند؛ سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه نیز چهارشنبه باری دیگر بر این موضع مسکو تأکید کرد.
زاخارووا گفت: روسیه از کشورهای غربی می خواهد که قصد آغاز جنگ در اروپا را به مسکو نسبت ندهند و این دیدگاه را به مسکو تحمیل نکنند.

روابط روسیه با کشورها بر اساس احترام متقابل است
در ادامه این نشست خبری، خبرنگاری موضع مسکو را در قبال اتهامات رسانه‌های غربی در زمینه استفاده از تسلیحات سایر کشورها در عملیات نظامی در اوکراین را جویا شد.
زاخارووا چنین پاسخ داد: روابط با ایران و کره‌شمالی بر مبنای دو جانبه و بر اساس احترام متقابل است و این مناسبات با هدف تأمین منافع متقابل انجام می‌شود.
وی ادامه داد: هیچ تعهد بین المللی را زیر پا نمی گذارد. کاری که ما انجام می دهیم، چگونه انجام می دهیم، چرا آن را انجام می‌دهیم، به طور کلی یک موضوع کاملا شخصی ما در روابط با کشورهای دیگر است.

310310

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.