روسیه به طور فعال درباره گسترش برجام با کشورهای عضو صحبت می کند – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1] یک مقام روسی فاش کرد که مذاکرات منظمی بین روسیه و سایر کشورهای عضو بریکس در مورد گسترش این گروه اقتصادی در حال انجام است. به گفته وزارت امور خارجه روسیه، این امر مستلزم یک تحلیل کامل و کار ظریف داخلی از سوی پنج کشور برای دستیابی به اجماع است. کشورهای عضو در مورد

کد خبر : 352339
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۷:۰۰
روسیه به طور فعال درباره گسترش برجام با کشورهای عضو صحبت می کند – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1]

یک مقام روسی فاش کرد که مذاکرات منظمی بین روسیه و سایر کشورهای عضو بریکس در مورد گسترش این گروه اقتصادی در حال انجام است. به گفته وزارت امور خارجه روسیه، این امر مستلزم یک تحلیل کامل و کار ظریف داخلی از سوی پنج کشور برای دستیابی به اجماع است.

کشورهای عضو در مورد گسترش بریکس بحث می کنند

به گزارش خبرگزاری تاس، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه روز پنجشنبه در یک نشست خبری اعلام کرد که روسیه مذاکرات منظمی با شرکای خود در بریکس در خصوص گسترش احتمالی این گروه داشته است. کشورهای بریکس شامل برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی هستند.

زاخارووا توضیح داد:

طیف وسیعی از موضوعات مرتبط با این موضوع در جلسات شرپاها و سو و شرپاهای بریکس مورد بحث قرار می گیرد و البته این امر مستلزم تحلیل دقیق و کار ظریف داخلی پنج کشور برای رسیدن به اجماع است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: در حالی که این گفتگوها به طور منظم انجام می شود، اما در حال حاضر زود است که جزئیاتی در مورد رویه تصویب اعلام شود.

زاخارووا با تاکید بر اینکه کشورهای بریکس توجه خود را بر گسترش این گروه متمرکز می کنند، زیرا این موضوع در حال حاضر بسیار مرتبط است، خاطرنشان کرد که این موضوعات “توسط سران پنج کشور و وزیران خارجه مورد بحث قرار می گیرد” و خاطرنشان کرد که “به طور خاص، بیانیه تصویب شده در چهاردهمین اجلاس سران بریکس در پکن دستورالعمل هایی را برای تدوین اصول راهنما، استانداردها، معیارها و رویه های مناسب صادر کرد.

اوایل این هفته، آنیل سوکلال، سفیر آفریقای جنوبی در گروه بریکس فاش کرد که 19 کشور برای پیوستن به بلوک اقتصادی بریکس ابراز علاقه کرده اند. وی گفت: «آنچه که مورد بحث قرار خواهد گرفت، گسترش برجام و روش‌هایی است که چگونه این اتفاق می‌افتد.

13 کشور به طور رسمی درخواست پیوستن به آن را داده اند و شش کشور دیگر به طور غیر رسمی درخواست کرده اند. ما هر روز در حال دریافت برنامه هایی برای پیوستن هستیم.

کشورهای بریکس برای به دست آوردن نفوذ جهانی و دور شدن از اتکا به دلار آمریکا تلاش کرده اند. علاوه بر این، گروه اقتصادی در حال کار بر روی ایجاد واحد پولی مشترک برای کشورهای عضو است. برخی از اقتصاددانان هشدار داده اند که یک ارز بریکس می تواند سلطه دلار را از بین ببرد.

آیا به نظر شما گروه BRICS باید گسترش یابد و اعضای بیشتری اضافه کند؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.