روسیه به حمله پهپادی در اصفهان واکنش نشان داد

این وزارتخانه در بیانیه‌ای گفت: «مسکو حمله تحریک‌آمیز پهپادی به تاسیسات دفاعی در ایران را به شدت محکوم می‌کند. حملات به تاسیسات نظامی ایران باعث تنشی غیرقابل کنترل خواهد شد». به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، مسکو درباره مذاکرات بازگشت به توافق هسته‌ای نیز توضیح داد: «غرب در تلاش است تا با حمایت از اعتراضات در ایران، توجهات

کد خبر : 313485
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
روسیه به حمله پهپادی در اصفهان واکنش نشان داد



این وزارتخانه در بیانیه‌ای گفت: «مسکو حمله تحریک‌آمیز پهپادی به تاسیسات دفاعی در ایران را به شدت محکوم می‌کند. حملات به تاسیسات نظامی ایران باعث تنشی غیرقابل کنترل خواهد شد».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، مسکو درباره مذاکرات بازگشت به توافق هسته‌ای نیز توضیح داد: «غرب در تلاش است تا با حمایت از اعتراضات در ایران، توجهات را نسبت به از سرگیری توافق هسته‌ای منحرف کند».

در این بیانیه تاکید شده است: «روسیه امیدوار است که غرب بازی در مورد برجام را متوقف کند و قدرت تصمیم‌گیری در مورد ازسرگیری توافق را پیدا کند».

وزارت خارجه روسیه همچنین اظهار داشت: «ما گفتگو با اروپا در مورد امنیت را رد نکردیم و امید خود را در مذاکره را از دست ندادیم».

این وزارتخانه درباره تنش‌زایی آمریکا در شرق آسیا نیز گفت: «بازگشت تسلیحات اتمی آمریکا به جنوب شبه‌جزیره کره عواقب فاجعه‌باری به‌دنبال خواهد داشت. احتمال تشدید تنش در شبه‌جزیره کره وجود دارد، اما روسیه امیدوار است که وضعیت تا آن حد خطرناک، بدتر نشود».

روابط عمومی وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران بامداد یکشنبه در اطلاعیه‌ای از حمله ناموفق با استفاده از ریزپرنده به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در شامگاه هشتم بهمن خبر داد و افزود با پیش‌بینی‌ها و تمهیدات پدافندی صورت گرفته، یکی از آن‌ها مورد اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر در تله‌های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.

وزارت دفاع اعلام کرد این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشت و خللی در تجهیزات و ماموریت‌های مجموعه ایجاد نکرد و تنها آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد نمود.

پیش از این، وبگاه دیفنس اکسپرس با مقایسه تصاویر ماهواره‌ای سایتی که در اصفهان هدف حمله ناکام تروریستی قرار گرفت در تاریخ‌های ۲۶ نوامبر ۲۰۲۲ و ۲۹ ژانویه ۲۰۲۳، اذعان کرد این سایت هیچ خسارتی ندیده است. 

311311



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.