روسیه برای ایجاد ارز رمزنگاری تحت کنترل دولت – اخبار بیت کوین را مبادله می کند

رسانه‌های محلی رونمایی کردند که قانون‌گذاران در روسیه در حال تهیه پیش‌نویس قانونی هستند که به ایجاد «صرافی ملی ارزهای دیجیتال» اجازه می‌دهد. یکی از شرکت کنندگان در این تلاش ها خاطرنشان کرد که سکه ها اکنون خارج از نظارت دولت در گردش هستند و دولت روسیه درآمدهای بودجه خود را میلیاردها روبل از دست

کد خبر : 285165
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
روسیه برای ایجاد ارز رمزنگاری تحت کنترل دولت – اخبار بیت کوین را مبادله می کند


رسانه‌های محلی رونمایی کردند که قانون‌گذاران در روسیه در حال تهیه پیش‌نویس قانونی هستند که به ایجاد «صرافی ملی ارزهای دیجیتال» اجازه می‌دهد. یکی از شرکت کنندگان در این تلاش ها خاطرنشان کرد که سکه ها اکنون خارج از نظارت دولت در گردش هستند و دولت روسیه درآمدهای بودجه خود را میلیاردها روبل از دست می دهد.

قانون‌گذاران از روسیه می‌خواهند که صرافی ارز دیجیتال خود را داشته باشد

اعضای دومای ایالتی، مجلس سفلی پارلمان روسیه، در حال کار بر روی یک چارچوب قانونی هستند که مقامات مسکو را قادر می‌سازد تا یک صرافی روسی را راه‌اندازی کنند. روزنامه تجاری روسی ودوموستی به نقل از دو منبع آگاه گزارش داد که نمایندگان در اواسط نوامبر با نمایندگان این صنعت در مورد این ابتکار صحبت کردند.

این نشریه فاش کرد که قانونگذاران قصد دارند پیش نویسی را با در نظر گرفتن نظرات فعالان بازار تهیه کنند و سپس آن را به دولت و بانک مرکزی روسیه ارائه کنند. این منابع خاطرنشان کردند که نمایندگان مقام پولی و وزارت دارایی در این جلسه حضور نداشتند.

این برنامه اصلاحات لازم را در قانون کشور «در مورد دارایی‌های مالی دیجیتال»، که در ژانویه سال 2021 لازم الاجرا شد، ارائه می‌کند. این قانون همچنان قانون اصلی تنظیم کننده فضای رمزنگاری کشور است، اگرچه فقط تا حدی.

سایر تغییرات پیشنهادی هفته گذشته با هدف قانونی کردن ماینینگ، در عین ممنوعیت گردش، مبادله و تبلیغات غیرهدف ارزهای دیجیتال در روسیه، به استثنای «رژیم‌های قانونی تجربی» ویژه که استفاده از آنها را در پرداخت‌های وارداتی مجاز می‌داند، انجام می‌دهد.

سرگئی آلتوخوف، عضو کمیته سیاست اقتصادی پارلمانی از حزب حاکم روسیه متحد، این خبر را مبنی بر اینکه کار برای ایجاد مبنای قانونی برای مبادلات رمزنگاری روسیه در حال انجام است، به ودوموستی تایید کرد. این نماینده مجلس در توضیح این موضوع تاکید کرد:

منطقی نیست که بگوییم ارزهای دیجیتال وجود ندارند، اما مشکل این است که آنها عمدتاً خارج از مقررات دولتی در گردش هستند.

به گفته آلتوخوف، همه اینها به میلیاردها روبل درآمد بودجه از دست رفته ناشی از مالیات هایی است که فدراسیون روسیه می تواند جمع آوری کند. وی تاکید کرد: باید شرایط قانونی شدن ارزهای رمزپایه را فراهم کرد و «قوانین بازی» را طوری تنظیم کرد که با مواضع قوه مجریه و بانک مرکزی مغایرت نداشته باشد.

یکی از منابع همچنین خاطرنشان کرد که صرافی آینده به عنوان یک پلتفرم که گسترش ارزهای رمزنگاری شده یا استفاده از آنها به عنوان وسیله پرداخت در روسیه را تسهیل می کند، در نظر گرفته نمی شود، بلکه به عنوان مکانی است که روس ها می توانند در آن اعلام و تبدیل دیجیتال خود را انجام دهند. دارایی های فیات به عقیده وی، حداقل یک وب سایت از این قبیل باید تحت صلاحیت روسیه راه اندازی شود تا از محدودیت های خارجی بالقوه و خطرات امنیتی ناشی از ذخیره داده ها در خارج جلوگیری شود.

برچسب ها در این داستان

اصلاحات، کریپتو، صرافی رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، نمایندگان، DFA، دارایی‌های دیجیتال، دارایی‌های مالی دیجیتال، پیش‌نویس، صرافی، قانون، قانون‌گذاران، قانون‌گذاری، پارلمان، پیشنهاد، مقررات، محدودیت‌ها، روسیه، روسیه، تحریم‌ها، دومای دولتی

آیا فکر می کنید روسیه می تواند صرافی ارز دیجیتال خود را ایجاد کند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.