روسیه با ارزهای دیجیتال سایر کشورها کار می کند – اخبار بیت کوین مالی

[ad_1] بانک روسیه اعلام کرد پلتفرم توسعه‌یافته برای روبل دیجیتال می‌تواند با ارزهای دیجیتال مختلف صادر شده دولتی کار کند. مقام پولی کشور اعلام کرد مکانیسم‌هایی برای تعامل با سکه‌های دیجیتالی که توسط بانک‌های مرکزی سایر کشورها ضرب می‌شود در حال توسعه است. پلتفرم روبل دیجیتال برای پشتیبانی از ادغام با سایر CBDCها، بانک روسیه

کد خبر : 349699
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
روسیه با ارزهای دیجیتال سایر کشورها کار می کند – اخبار بیت کوین مالی

[ad_1]

بانک روسیه اعلام کرد پلتفرم توسعه‌یافته برای روبل دیجیتال می‌تواند با ارزهای دیجیتال مختلف صادر شده دولتی کار کند. مقام پولی کشور اعلام کرد مکانیسم‌هایی برای تعامل با سکه‌های دیجیتالی که توسط بانک‌های مرکزی سایر کشورها ضرب می‌شود در حال توسعه است.

پلتفرم روبل دیجیتال برای پشتیبانی از ادغام با سایر CBDCها، بانک روسیه

نمایندگان رگولاتور سیاست پولی روسیه در این هفته اعلام کردند که سیستم زیربنای انتشار و گردش ارز دیجیتال بانک مرکزی روسیه (CBDC) ممکن است با مناقصه قانونی دیجیتالی سایر کشورها کار کند.

مقامات بانک مرکزی در صحبت با قانونگذاران روسی خاطرنشان کردند که این موضوع هنوز باید بررسی شود، اما تاکید کردند که مدل‌های مختلفی برای تعامل بین روبل دیجیتال و سایر CBDCها در حال حاضر در حال توسعه است.

جایگزین‌ها شامل ایجاد یکپارچگی دو طرفه با هر یک از پلتفرم‌های دیگر CBDC یا راه‌اندازی یک پلتفرم دیجیتال بین‌المللی است که تعامل همزمان بین ارزهای دیجیتال چند صادرکننده را تسهیل می‌کند.

نمایندگان این بانک به نقل از پایگاه خبری رمزنگاری Bits.media گفتند، بانک مرکزی فدراسیون روسیه (CBR) همچنان با گردش آزاد ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز در این کشور مخالف است و قصد ایجاد یک صرافی ملی رمزنگاری را ندارد.

با این حال، با در نظر گرفتن گزینه قانونی برای تسویه حساب های دیجیتال بین المللی تحت رژیم های قانونی آزمایشی، یک سازمان ویژه برای تسهیل خرید و فروش ارزهای دیجیتال بین شرکت کنندگان در چنین تراکنش هایی ایجاد خواهد شد.

بر اساس اظهارات بیان شده در جلسه با اعضای حزب New People، CBR برنامه ای برای انتشار یک استیبل کوین متصل به فیات ملی ندارد. در عین حال، رگولاتور مخالف استفاده از این نوع دارایی های مالی دیجیتال در پرداخت های برون مرزی یا تجارت این گونه سکه ها از طریق صرافی های روسیه نیست.

الویرا نابیولینا، فرماندار CBR اخیراً فاش کرد که روسیه تحت فشار تحریم های غرب بر سر جنگ در اوکراین، روسیه نیز در تلاش برای ایجاد دروازه های پرداخت جایگزین با کشورهای شریک از جمله ترکیه بوده است. مدیر ارشد اجرایی تصریح کرد که بانک مرکزی روسیه همچنین اجازه استفاده آزمایشی از ارزهای دیجیتال در فعالیت‌های اقتصادی خارجی را خواهد داد.

برچسب ها در این داستان

بانک روسیه، CBDC، CBDC ها، بانک مرکزی، رمزنگاری، پرداخت های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال، روبل دیجیتال، تسویه حساب های بین المللی، قدرت پولی، روسیه، روسیه

آیا فکر می کنید روسیه سعی خواهد کرد سایر کشورها را متقاعد کند تا یک پلت فرم مشترک برای پرداخت های CBDC ایجاد کنند؟ انتظارات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، EO / Shutterstock.com



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.