روسای مالی G20 موافق هستند که پاسخ های سیاست جهانی به رمزارزها الزامی است – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] وزیر دارایی هند گفت که وزرای دارایی G20 و روسای بانک مرکزی توافق کرده‌اند که مقررات ارزهای دیجیتال را نمی‌توان به یک بخش از جهان محدود کرد. او تاکید کرد: «هر اقدامی در مورد دارایی‌های کریپتو باید جهانی باشد. روسای مالی G20 در مورد مقررات رمزنگاری نیرمالا سیتارامان، وزیر دارایی هند، روز پنجشنبه طی

کد خبر : 346526
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
روسای مالی G20 موافق هستند که پاسخ های سیاست جهانی به رمزارزها الزامی است – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

وزیر دارایی هند گفت که وزرای دارایی G20 و روسای بانک مرکزی توافق کرده‌اند که مقررات ارزهای دیجیتال را نمی‌توان به یک بخش از جهان محدود کرد. او تاکید کرد: «هر اقدامی در مورد دارایی‌های کریپتو باید جهانی باشد.

روسای مالی G20 در مورد مقررات رمزنگاری

نیرمالا سیتارامان، وزیر دارایی هند، روز پنجشنبه طی یک نشست مطبوعاتی که پس از نشست وزرای دارایی و روسای بانک مرکزی G20 در حاشیه نشست بهاره سالانه صندوق بین‌المللی پول (IMF) و جهان برگزار شد، درباره بحث G20 درباره مقررات ارزهای دیجیتال صحبت کرد. بانک.

سیتارامان و رئیس بانک مرکزی هند (RBI) Shaktikanta Das ریاست جلسه را بر عهده داشتند که طی آن وزرای دارایی G20 و روسای بانک مرکزی در مورد مسائل مربوط به نظارت بر ارزهای دیجیتال به همراه چالش‌های مرتبط با آنها بحث کردند.

وزیر دارایی هند گفت:

بحث در مورد دارایی‌های کریپتو نشان داد که نمی‌توان آن را به یک نقطه از جهان محدود کرد. پیامدهای آن می تواند بر اقتصادهای نوظهور و توسعه یافته تأثیر بگذارد. بنابراین، پاسخ‌های سیاست جهانی به دارایی‌های کریپتو ضروری است.

وزیر دارایی هند می گوید که روسای دارایی G20 موافق هستند که پاسخ های سیاست جهانی به رمزارزها ضروری است
نشست خبری پس از دومین نشست وزرای دارایی و روسای بانک مرکزی G20. منبع: وزارت دارایی هند

سیتارامان تکرار کرد: “خوشحالم که بگویم بین همه اعضای G20 پذیرش بیشتری وجود دارد که هر اقدامی در مورد دارایی های رمزنگاری باید جهانی باشد.” ارائه شده توسط دارایی های کریپتو

وزیر دارایی هند در پاسخ به سوالی در کنفرانس مطبوعاتی ادامه داد: «گروه 20 و اعضای آن توافق دارند که امکان داشتن یک کشور مستقل مستقل که با دارایی‌های کریپتو سروکار دارد وجود نخواهد داشت و باید یک هماهنگی جهانی داشته باشد. درک نحوه تنظیم دارایی های رمزنگاری شده.

وزیر دارایی هند با اشاره به کار بر روی یک “مقاله ترکیبی” مشترک در مورد ارزهای دیجیتال توسط صندوق بین المللی پول و هیئت ثبات مالی (FSB) گفت:

روشی که ما در دوران ریاست جمهوری خود شاهد این موضوع هستیم، مقاله صندوق بین المللی پول در حال بحث است. مقاله FSB نیز گرفته خواهد شد و یک مقاله سنتز از کاغذ IMF و کاغذ FSB هر دو با هم تهیه خواهد شد.

سیتارامان توضیح داد که در ماه های سپتامبر و اکتبر بحثی انجام خواهد شد و در پایان روز، ما شاهد آماده شدن نقشه راه خواهیم بود که چگونه و چه نوع درک اعضای G20 در این مورد آماده می شود و می توان آن را بیشتر دنبال کرد. در مورد اقدامات خاص مقررات در زمانی که G20 فراخوانی می کند، پیش بروید.

رئیس امور مالی هند همچنین خاطرنشان کرد که دارایی های رمزنگاری به طور بالقوه می تواند باعث بی ثباتی اقتصاد کلان شود و اظهار داشت:

امروز، ما در موقعیتی هستیم که ببینیم چگونه کشورها اکنون تشخیص می‌دهند که این فقط یک موضوع نظارتی دارایی‌های کریپتو نیست، جایی که کشورها باید گرد هم آیند، بلکه … می‌تواند مسائل مربوط به ثبات اقتصاد کلان نیز وجود داشته باشد.

در خاتمه، سیتارامن گفت که بحث کریپتو بین اعضای G20 “بسیار اساسی” بود و افزود که همه روسای مالی G20 به توافق رسیدند که نظارت بر ارزهای دیجیتال “باید در سطح جهانی انجام شود.”

نظر شما در مورد بحث G20 در مورد کریپتو چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، lev radin

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.