روز جهانی گمرک 2022: CBSA با گسترش استفاده از فناوری‌ها و داده‌ها، مرزها و اقتصاد ما را قوی نگه می‌دارد.

[ad_1] 24 ژانویه 2022اتاوا، انتاریو آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) در خط مقدم واکنش کانادا به بیماری همه گیر بوده است. در طول سال 2021، آژانس اقدامات مرزی را برای کمک به توقف گسترش COVID-19 و تضمین سلامت و ایمنی مسافران و همه کانادایی ها تطبیق داد. ترخیص سریع و مداوم محموله‌های واکسن به کانادا

کد خبر : 160261
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰:۵۸
روز جهانی گمرک 2022: CBSA با گسترش استفاده از فناوری‌ها و داده‌ها، مرزها و اقتصاد ما را قوی نگه می‌دارد.

[ad_1]

24 ژانویه 2022
اتاوا، انتاریو

آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) در خط مقدم واکنش کانادا به بیماری همه گیر بوده است. در طول سال 2021، آژانس اقدامات مرزی را برای کمک به توقف گسترش COVID-19 و تضمین سلامت و ایمنی مسافران و همه کانادایی ها تطبیق داد.

ترخیص سریع و مداوم محموله‌های واکسن به کانادا و تسهیل محموله‌های درمان ضد ویروسی خوراکی COVID-19 نمونه‌های کلیدی از نحوه کمک CBSA به محافظت از سلامت کانادایی‌ها است. در کنار حصول اطمینان از ثابت ماندن جریان کالا در سراسر مرز ما، آژانس به مدیریت افزایش محموله های پیک ادامه داد، زیرا کانادایی های بیشتری خرید و تجارت آنلاین انجام دادند.

حتی با وجود تغییرات و چالش‌های عملیاتی مداوم ناشی از COVID-19، آژانس به جلوگیری از ورود سلاح‌های گرم، مواد افیونی و سایر محموله‌های قاچاق به جوامع ما و همچنین ارزیابی دقیق عوارض و مالیات بر واردات ادامه داد.

  • افسران خدمات مرزی در سال 2021 بیش از 92479 سلاح ممنوعه را در خیابان های ما نگه داشتند. علاوه بر این، 1122 قبضه سلاح گرم در سال گذشته کشف و ضبط شد که بیش از دو برابر تعداد سال 2020 است.
  • در سال 2021، CBSA همچنین 1315 کیلوگرم کوکائین کشف و ضبط کرد. ارزش کل CBSA تمام مواد مخدر کشف شده در آن زمان تقریباً 431.4 میلیون دلار بود.
  • مجموع عوارض و مالیات ها (عوارض گمرکی، مالیات های اضافی و GST) ارزیابی شده در سطح ملی در سال گذشته تقریباً 33.3 میلیارد دلار بود.

اینها چند نمونه از موارد برجسته اجرایی و عملیاتی CBSA برای سال 2021 هستند.

این بیماری همه گیر همچنین کاتالیزوری برای تسریع چندین پیشرفت فناوری در CBSA بود. آژانس با استفاده از فناوری‌ها و داده‌های ایمن و ایمن برای تسهیل و تسریع سفرهای بدون لمس، تجارب تجاری و تجاری و کمک به کاهش انتقال بیماری، نوسازی مرزهای ما را به جلو پیش برده است. CBSA با همکاری نزدیک با دفتر کمیسر حریم خصوصی، تضمین می‌کند که فناوری‌هایش از حریم خصوصی و اطلاعات مسافران محافظت می‌کند و مشارکت مبتنی بر رضایت آگاهانه است.

در 26 ژانویه، CBSA به سایر آژانس های مرزی در سراسر جهان در گرامیداشت روز جهانی گمرک خواهد پیوست. موضوع امسال، که بر تحول دیجیتال و پذیرش فرهنگ داده تمرکز دارد، با تلاش‌های مدرن‌سازی CBSA که شامل استفاده از فناوری‌ها و داده‌های جدید برای امن‌تر کردن و کارآمدتر کردن سفرهای برون مرزی قانونی و ضروری است، همسو است. این تلاش ها عبارتند از:

  • CBSA با همکاری نزدیک با آژانس بهداشت عمومی کانادا (PHAC)، ArriveCAN را ایجاد کرد، برنامه کاربردی تلفن همراه و وب‌سایت رسمی دولت کانادا برای مسافران برای ارسال اطلاعات اجباری قبل از ورود به کانادا. ArriveCAN با استفاده از فناوری پیشرفته ایمن برای تمرکز بر داده های قابل اعتماد و بلادرنگ طراحی شده است. این داده‌ها در حمایت از واکنش دولت کانادا به همه‌گیری و حفظ امنیت مرزهای ما حیاتی بوده است.
  • CBSA به گسترش استفاده از ArriveCAN برای بهبود تجربه مرزی ادامه داد. ویژگی جدید Advance CBSA Declaration به مسافرانی که به فرودگاه های خاصی می رسند این امکان را می دهد که اظهارنامه گمرکی و مهاجرتی خود را قبل از ورود خود به کانادا (که به طور رسمی یک فرم گمرکی و اظهارنامه مبتنی بر کاغذ بود) به صورت الکترونیکی ارسال کنند. این ویژگی در حال حاضر در فرودگاه بین المللی ونکوور و فرودگاه بین المللی پیرسون تورنتو و فقط از طریق وب سایت ArriveCAN در دسترس است. به زودی به فرودگاه های دیگر در سراسر کانادا گسترش یافته و در برنامه در دسترس خواهد بود.
  • برای رسیدگی به افزایش قابل توجه تجارت الکترونیک و محموله های وارداتی کم ارزش در نتیجه کووید-19، CBSA منابع را برای تسهیل این افزایش اولویت بندی کرد و راه حل هایی مانند دیجیتالی کردن فرآیندهای دستی را معرفی کرد. علاوه بر این، آژانس ابتکار Electronic Longroom خود را گسترش داد، یک سرویس ایمیل و مهر دیجیتالی که به مشتریان تجاری اجازه می‌دهد از تراکنش‌های کاغذی دور شده و جابجایی محموله در مرز را تسریع کنند.
  • آژانس به حرکت رو به جلو در ابتکار نوسازی پستی ادامه داد، که توانایی CBSA را برای جلوگیری از کالاهای پرخطر با استفاده از داده های پیشرفته در سه مرکز پست بین المللی در ونکوور، مونترال و تورنتو بهبود می بخشد. بهبودهایی در سیستم‌ها و زیرساخت‌های فناوری اطلاعات با هدف پردازش کارآمدتر نامه‌ها، خودکارسازی وظایف و ارزیابی‌های مالیاتی و جلوگیری از ورود کالاهای مضر به کانادا انجام شده است.
  • CBSA پیشرفت های بیشتری را در سیستم گزارش دهی صادرات کانادا (CERS) انجام داد. پورتال سلف سرویس رایگان، مبتنی بر وب، به مشتریان صادرکننده اجازه می دهد تا اظهارنامه های صادراتی و گزارش های خلاصه را به صورت الکترونیکی ارسال کنند و به بهبود دقت داده ها و مصلحت گزارش کمک می کند. اجرای CERS یک پلت فرم تکنولوژیکی برای حمایت از نیازها و اولویت های برنامه صادراتی آینده ایجاد کرده است.
  • CBSA برای اجرای کامل پروژه ارزیابی و مدیریت درآمد CBSA (CARM) کار می کند. دو مرحله اول این طرح چند ساله در سال 2021 اجرا شد و کار بر روی مرحله بعدی برای نوسازی سیستم ها و فرآیندهای مربوط به جمع آوری عوارض و مالیات کالاهای وارداتی به کانادا ادامه دارد. هدف CARM ساده‌سازی فرآیند واردات با ارائه خدمات مرزی مدرن برای جامعه تجاری کانادا است و نشان‌دهنده یک پیشرفت فناوری قابل توجه برای CBSA در استفاده ایمن از ابر است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.