روز جهانی زن – Canada.ca

[ad_1] اتاوا، ON – لارنس مک آلی، وزیر امور کهنه سربازان و معاون وزیر دفاع ملی، به مناسبت روز جهانی زن بیانیه زیر را صادر کرد: «امروز، در روز جهانی زن، کمک‌ها و دستاوردهای باورنکردنی زنان را جشن می‌گیریم و پیشرفتی را که در پیشبرد برابری جنسیتی انجام داده‌ایم به رسمیت می‌شناسیم. موضوع امسال، زنان

کد خبر : 176775
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۱۴
روز جهانی زن – Canada.ca

[ad_1]

اتاوا، ON – لارنس مک آلی، وزیر امور کهنه سربازان و معاون وزیر دفاع ملی، به مناسبت روز جهانی زن بیانیه زیر را صادر کرد:

«امروز، در روز جهانی زن، کمک‌ها و دستاوردهای باورنکردنی زنان را جشن می‌گیریم و پیشرفتی را که در پیشبرد برابری جنسیتی انجام داده‌ایم به رسمیت می‌شناسیم. موضوع امسال، زنان الهام بخش زنان، از کسانی که رهبری خود را در زمینه های مربوطه به ما الهام می بخشند تجلیل می کند.

زنان در ارتش در قرن گذشته کمک، فداکاری و دستاوردهای زیادی کرده اند. آنها شجاعت و قدرت خود را در خدمات خود نشان داده اند و به ترویج برابری جنسیتی در کانادا و خارج از کشور کمک کرده اند. ما از کمک های همه زنانی که در طول سال ها با لباس متحد خدمت کرده اند و راه را برای نسل های آینده هموار کرده اند، ارج می نهیم.

سرتیپ فقید (Ret’d) شیلا هلستروم اولین زن کانادایی بود که به درجه سرتیپ رسید و در کنار 130 ژنرال و دریاسالار خدمت کرد که همگی مرد بودند. حرفه او در سال 1989 با منصوب شدن به عنوان رئیس کمیته زنان در نیروهای ناتو به اوج خود رسید.

کاپیتان نیروی دریایی (Ret’d) جودی هارپر راه را برای بسیاری از زنان در طول حرفه خود رهبری کرد. او اولین زنی بود که در مقطع کارشناسی ارشد نظامی پذیرفته شد و به عنوان اولین فرمانده زن عملیاتی و در چندین سمت ارشد در ستاد دفاع ملی خدمت کرد.

گروهبان (Ret’d) جوآن بوکانان به عنوان رئیس مشترک گروه مشورتی اقلیت قابل مشاهده دفاع با وزارت دفاع ملی به مسائل سیستماتیک و تبعیض در داخل نیروها پرداخت. در سال 2000، او به عنوان بخشی از کمک کانادا به تلاش های حفظ صلح ناتو به بوسنی و هرزگوین اعزام شد.

کارورال (Ret’d) فرانسین بیدری شامل خدمت به عنوان حافظ صلح و انجام کارهای اطلاعاتی در طول جنگ خلیج فارس بود. او به‌عنوان رئیس انجمن Veterans Autochtones du Québec، به کمک به بسیاری از کهنه‌ها و افزایش آگاهی در مورد فرهنگ بومی ادامه می‌دهد.

لطفاً با من همراه باشید تا این چهار پیشگام و بسیاری از زنان خارق‌العاده دیگر را که امروز به کشور ما خدمت می‌کنند و به آنها خدمت می‌کنند، بشناسم.»

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.