روزی که سردار سلیمانی، پشت تریبون از مردم عذرخواهی کرد

مهدی صدفی، متولد ۱۳۴۰ و اهل شهرستان جیرفت است اما می‌گوید بمی‌الاصل است و افتخار می‌کند که منتسب به این شهرهاست. وی مسئولیت تبلیغات و انتشارات لشکر ۴۱ ثارالله را در مقطعی از دفاع مقدس بر عهده داشته و بعد از جنگ نیز مسئول تبلیغات سپاه هفتم صاحب ‌لزمان (عج) شده است. همچنین به مدت

کد خبر : 37127
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۴:۱۸
روزی که سردار سلیمانی، پشت تریبون از مردم عذرخواهی کرد



مهدی صدفی، متولد ۱۳۴۰ و اهل شهرستان جیرفت است اما می‌گوید بمی‌الاصل است و افتخار می‌کند که منتسب به این شهرهاست. وی مسئولیت تبلیغات و انتشارات لشکر ۴۱ ثارالله را در مقطعی از دفاع مقدس بر عهده داشته و بعد از جنگ نیز مسئول تبلیغات سپاه هفتم صاحب ‌لزمان (عج) شده است. همچنین به مدت ۱۵ سال، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان و اولین مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تا سال ۸۶ در استان کرمان بوده است.

می‌گوید از اواخر سال ۱۳۶۰ به تیپ ثارالله وارد شده و سال ۶۱ بعد از عملیات رمضان در بین الصلاتین ظهر و عصر در قرارگاه تیپ ثارالله مراسم مداحی داشته است. قصه آشنایی‌اش با حبیب لشکر ثارالله را این‌گونه تعریف می‌کند: «محرم بود، حاج قاسم در میان نمازگزاران حضور داشت، برای نخستین بار او را از نزدیک می‌دیدم، حاجی مرا مورد تفقد قرار داد و همین‌طور که دستم را گرفته بود؛ به سنگر فرماندهی رفتیم. شهید سلیمانی در بین راه سوالاتی از خودم و فعالیت‌هایم پرسید و اصالتم را جویا شد. گفتم از نیروهای اعزامی جیرفت هستم، آن روز، ناهار هم مهمان ایشان بودم.

صدفی ادامه می‌دهد: «سال‌های بعد از جنگ، جلسه‌ای داشتیم و قرار بود قبل از صحبت‌های حاج قاسم، خیرمقدم و گزارشی در خصوص فعالیت‌های فرهنگی ارائه کنم. خب طبق روال معمول خواستم ایشان را دعوت کنم. چند توصیف معمولی نسبت به ایشان به کار بردم. از جمله سردار دفاع مقدس، یادگار سال‌های جهاد و شهادت، عزیز همه رزمندگان، آخرین جمله مالک اشتر زمان را گفتم، دیدم عصبانی شد. به محض این‌که این جملات را شنید، عصبانی شد و بدون دعوت برای سخنرانی در کنارم حضور یافت و گفت: «مهدی! این حرف‌ها چیه می زنی؟» این حرف‌ها برای شهداست. سپس پشت تریبون هم از مردم عذرخواهی کرد و گفت: «این تعاریف برای شهداست». علیرغم عنایت و محبتی که همیشه به من داشت، اما این‌جا عصبانی شد.»

۵۷۵۷



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.