روزی زیر سایه سینما – ایسنا

[ad_1] بیانیه‌هایی برای روز سینما، وضعیت کاشی‌های حوض موزه سینما، اظهاراتی درباره تغییر احتمالی قیمت بلیت سینماها، فراخوان جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، اظهارات سام درخشانی درباره شبکه نمایش خانگی و گزارشی از حال و روز برج دیده‌بانی «نهضت جنگل» از اخبار فرهنگی هنری ۲۱ شهریور بود. به گزارش ایسنا، روز سه‌شنبه ۲۱ شهریورماه روز سینما بود،

کد خبر : 401392
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲:۵۸
روزی زیر سایه سینما – ایسنا

[ad_1]

بیانیه‌هایی برای روز سینما، وضعیت کاشی‌های حوض موزه سینما، اظهاراتی درباره تغییر احتمالی قیمت بلیت سینماها، فراخوان جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، اظهارات سام درخشانی درباره شبکه نمایش خانگی و گزارشی از حال و روز برج دیده‌بانی «نهضت جنگل» از اخبار فرهنگی هنری ۲۱ شهریور بود.

به گزارش ایسنا، روز سه‌شنبه ۲۱ شهریورماه روز سینما بود، از این‌رو هیات مدیره خانه سینما، مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، انجمن منتقدان سینما و بنیاد سینمایی فارابی بیانیه‌هایی منتشر کردند.

عکس‌های مخدوش‌شده سینمایی‌ها در حوض

گزارشی هم از وضعیت کاشی‌های حوض موزه سینما داشتیم که منقش به چهره‌هایی آشنا از بعضی ستاره‌های سینماست؛ کاشی‌هایی که نه تنها برخی از آن‌ها کاملا مخدوش شده یا به سختی قابل شناسایی هستند بلکه روی آن‌ها را به جای آب و نور و روشنایی، زباله و فیلتر سیگار پر کرده است.

روز سینما را تبریک می‌گویم اما…

رییس سازمان سینمایی: از برخی مشکلات آزرده‌ام

روز ملی کدام سینما؟!

قیمت بلیت در هفته «مهر سینما» کم می‌شود؟

در ادامه، دومین نشست خبری هفته مهر سینمای ایران صبح سه‌شنبه، همزمان با روز ملی سینما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و دبیر هفته مهر سینما با اعلام تجلیل از دست‌اندرکاران پرفروش‌ترین فیلم سال بیان کرد، جزئیات تغییر احتمالی قیمت بلیت سینماها در این هفته به زودی مشخص خواهد شد.

جدیدترین سیمرغ‌هایی که ۲۱ شهریور چبه موزه سینما اهدا شد

همچنین گنجینه «محمدرضا دلپاک» طراح صدا، صداگذار پیشکسوت سینمای ایران و مدرس سینما در موزه سینمای ایران راه‌اندازی شد.

فراخوان جشنواره بین‌المللی فیلم فجر منتشر شد

ضمن این‌که، فراخوان چهل‌و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به دبیری مجتبی امینی منتشر شد و طبق زمان‌بندی انجام‌شده ثبت‌نام بخش بین‌الملل از اول مهرماه و بخش ملی از اول آبان‌ماه آغاز می‌شود و تا پایان آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

نویسنده‌ای که «رستم» را عاشق کرد

«بدون قرار قبلی» در ایتالیا

افزون بر این‌ها، اعلام شد که فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی در دوازدهمین حضور بین‌المللی خود در جشنواره مذهب امروز ترنتو ایتالیا به نمایش درخواهد آمد.

کمک میلیون دلاری «اسپیلبرگ» به اعتصاب‌گران

رومانی با فیلمساز معروف به رقابت اسکار رسید

عراق و یمن به اسکار فیلم ارسال کردند

حضور هیات مدیره کانون کارگردانان در قطعه هنرمندان 

و این‌که حضور هیات مدیره کانون کارگردانان سینما در قطعه هنرمندان بهشت زهرا، اجرای یک تئاتر جدید در تئاترشهر، فراخوان جشنواره فیلم پرواز و….از جمله دیگر خبرهای سینما و تئاتر بود. 

اظهارات سام درخشانی درباره شبکه نمایش خانگی 

با سام درخشانی گفت‌وگویی داشتیم که این روزها حضور پررنگی در شبکه نمایش خانگی دارد و از تفاوت کار در این مدیوم با تلویزیون گفت.  این بازیگر معتقد است: در شبکه نمایش خانگی تماشاگر از همان قسمت اول، یقه‌ات را می‌گیرد و عوامل ساخت باید جوابگو باشند؛ زیرا دسترسی به برنامه رایگان نیست که بگویی همینی است که هست!

به من تهمت می‌زنند

گفت‌وگویی هم با علیرضا قزوه در بخش ادبیات و کتاب ایسنا منتشر شد که با بیان این‌که به او تهمت می‌زنند، گفت: خیلی‌ها به بنده لطف دارند و به من نسبت‌هایی می‌دهند. بگذار بگویند. من حتی یک چفیه از حضرت آقا نگرفته‌ام. هیچی نگرفته‌ام.

اظهارات وزیر ارشاد درباره عزم ملی برای اربعین

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در هشتصد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور با “تقدیر از مردم ایران و دولت عراق در برگزاری باشکوه حماسه بزرگ اربعین حسینی” به “ارتقای کمی و کیفی مراسم امسال” اشاره کرد و گفت: امسال شواهد نشان داد که عزم ملی برای برگزاری این مراسم اتفاق افتاده و با تشکیل ستاد اربعین در دولت مردمی چنین انتظاری هم می‌رفت.

در ادامه اعلام شد که محمدمهدی اسماعیلی با حضور در سالن همایش‌های برج میلاد به تماشای برنامه موسیقیایی سوگ شفق نشست.

قصه یک سمفونی اسرارآمیز ناتمام!

دیدار با خسرو روشن

مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران نیز ضمن حضور در منزل خسرو روشن، با این خوشنویس پیشکسوت دیدار و گفت‌وگو کرد.

واگذاری شورای توسعه فرهنگ قرآنی به سازمان تبلیغات اسلامی

همچنین در نشستی با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، ریاست شورای توسعه فرهنگ قرآنی رسما به رییس سازمان تبلیغات اسلامی واگذار شد.

آخرین لحظه‌های زندگی یک شهید پیش از آغاز رسمی جنگ

حال و روز برج دیده‌بانی «نهضت جنگل»

گزارشی هم از حال و روز «مناره بازار» داشتیم که به استناد برخی نوشته‌های تاریخی، در زمان نهضت جنگل به جای برج دیده‌بانی استفاده می‌شد و در طول زمان قربانی مرمت غیراصولی شده است. تفاوت مصالح به‌کاررفته در مرمت‌ها، بندکشی غیراصولی و پاکسازی نشدن آجرها و گل‌سنگ‌هایی که بخشی از مناره را پوشانده، نه تنها ظاهری نازیبا برای این مناره صفوی ساخته، که آن را در مسیر تخریب تدریجی قرار داده است.

پشت پرده خرید خانه توسط خارجی‌ها در ترکیه

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.