روزهای مهم فوتبال – خبرآنلاین

[ad_1] نقل و انتقالات لیگ برتر از امروز 25 مردادماه آغاز شد و تا روز 16 آبان‌ماه ادامه پیدا می‌کند. باز متلاطم، پرخبر و پر اتفاقی در پیش است. شاید بازیکنان تصمیماتی بگیرند که باب میل هواداران نباشد و آنها را شوکه کند. شاید هم باشگاهها تصمیماتی بگیرند که باب میل طرفداران نباشد. برآیند اتفاقات

کد خبر : 91131
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰
روزهای مهم فوتبال – خبرآنلاین

[ad_1]

نقل و انتقالات لیگ برتر از امروز 25 مردادماه آغاز شد و تا روز 16 آبان‌ماه ادامه پیدا می‌کند. باز متلاطم، پرخبر و پر اتفاقی در پیش است. شاید بازیکنان تصمیماتی بگیرند که باب میل هواداران نباشد و آنها را شوکه کند. شاید هم باشگاهها تصمیماتی بگیرند که باب میل طرفداران نباشد. برآیند اتفاقات بازار، گاهی به صلاح باشگاههاست و گاهی به ضرر آنها. مدیران و مربیان در چالش مهمی قرار گرفته‌اند. زمان آن است بهترین تصمیمات را برای فصل خود بگیرند. می‌گویند موفقیت از پیش از فصل آغاز می‌شود، از نقل و انتقالات، بدنسازی و آماده‌سازی تیم. بنابراین مربیان مختلف در باشگاههای خود فرصتی طلایی و مهم دارند. حالا دقیقا زمان کار است، نه زمان استراحت. از بین باشگاههای لیگ برتر اکثر آنها تکلیف نیمکت خود را مشخص کرده‌اند. چند باشگاه از جمله فولاد، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و… هنوز درگیر آینده نیمکت خود هستند. 

فصل جدید لیگ برتر از مهرماه آغاز می‌شود. هنوز زمان دقیق شروع لیگ اعلام نشده؛ این در حالی است که لیگ‌های معتبر شروع شده و بازیکنان وارد کوران رقابت‌ها شده‌اند. این یک پوئن منفی برای ملی‌پوشان داخلی به حساب می‌آید. آنها پیش از شروع لیگ و به دور از شرایط مسابقه وارد اردو خواهند شد. اسکوچیچ قطعا حالا خدا را شکر می‌کند که اغلب بازیکنانش لژیونر هستند. بازیکنانی مانند جهانبخش، عزت اللهی، طارمی، سردار آزمون، کاوه رضایی، علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی، مجید حسینی، کریم انصاری‌فرد، سامان قدوس، احسان حاج صفی، علی قلی‌زاده و… این روزها در لیگ‌های مختلف کار خود را آغاز کرده و مشغول بازی هستند. در عوض بازیکنانی مانند نوراللهی، وحید امیری، ترابی و مهدی قایدی زمانی به اردو ملحق می‌شوند که شرایط‌شان قابل قیاس با لژیونرها نیست. درباره لژیونرهای شاغل در قطر هم وضعیت شبیه به همین است. رقابت‌های لیگ این کشور از 20 شهریور ماه آغاز می‌شود و بازیکنانی مانند شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان که زوج قلب خط دفاعی هستند، به دور از شرایط مسابقه به تیم‌ملی می‌رسند.

اکثر رقبای تیم ملی در این گروه باگ به وجود آمده را با اردو حل کردند. مثلا سوریه، عراق و امارات بعد از تعطیلی لیگ اردوی خود به اردو رفتند. اسکوچیچ اما اعتقاد داشت چون شاکله تیم ملی را لژیونرها تشکیل می‌دهند، اردو فایده‌ای ندارد.

تیم ملی از 9 روز دیگر کار خود را آغاز می‌کند. لژیونرها اکثرا بین 72 تا 48 ساعت قبل از مسابقه اول مقابل سوریه(11 شهریور) می‌رسند. البته شجاع و کنعانی زادگان مثل بازیکنان داخلی سر موقع در اردو خواهند بود. اسکوچیچ با بازیکنانی مواجه است که شرایط بدنی متفاوتی دارند. بنابراین باید با نقشه‌ای درست کار را جلو ببرد.

252 252

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.