روزهای سختی برای بانک مرکزی اروپا در پیش است و بحث رکود تورمی در راه است

[ad_1] تجزیه و تحلیل EUR/USD یورو از تهاجم روسیه به شدت ضربه خورد دلار در میان پس زمینه فعلی مورد علاقه است. چشم انداز بنیادی یورو: نزولی با توجه به اینکه بازارها با جنگ در اروپا دست و پنجه نرم می کنند، قیمت سرسام آور دیروز در بازارهای جهانی اندکی کاهش یافت. دلار همان طور

کد خبر : 171795
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۵:۵۲
روزهای سختی برای بانک مرکزی اروپا در پیش است و بحث رکود تورمی در راه است

[ad_1]

لطفا توضیحی برای تصویر اضافه کنید.

تجزیه و تحلیل EUR/USD

  • یورو از تهاجم روسیه به شدت ضربه خورد
  • دلار در میان پس زمینه فعلی مورد علاقه است.

چشم انداز بنیادی یورو: نزولی

با توجه به اینکه بازارها با جنگ در اروپا دست و پنجه نرم می کنند، قیمت سرسام آور دیروز در بازارهای جهانی اندکی کاهش یافت. دلار همان طور که اغلب در موارد شدید ریسک گریزی متوجه می شد – حتی از ارزهای سنتی امن مانند ین ژاپن و فرانک سوئیس پیشی گرفت. یورو نیز از این قاعده مستثنی نبود که تحت فشار قرار گرفت و آخرین بار در ژوئن 2020 به پایین ترین سطح خود رسید.

این حرکت‌ها در شرایطی مانند این تا حد زیادی قابل پیش‌بینی هستند، اما با اظهارنظرهای نگران‌کننده برخی از مقامات بانک مرکزی اروپا، چشم‌انداز کوتاه‌مدت یورو تاریک به نظر می‌رسد. نظرات روز جمعه از لین بانک مرکزی اروپا، نگرانی‌ها را در مورد تأثیر منفی جنگ بر تولید ناخالص داخلی منطقه یورو در سال 2022 نشان داد – تخمین زده می‌شود حدود 0.3 تا 0.4 درصد باشد. کاهش رشد اقتصادی همراه با تورم افسارگسیخته امکان ظهور مجدد روایت رکود تورمی را فراهم می کند و می تواند بر یورو تاثیر منفی بگذارد.

جغرافیا به این ترکیب افزوده است که منطقه یورو به وضوح بیشتر از ایالات متحده در معرض درگیری است، اما آنچه ممکن است برخی نادیده بگیرند، اتکای اروپا به روسیه و اوکراین برای کالاها از نفت گرفته تا کشاورزی است. به دلار تسلط بیشتر و دامنه بیشتری برای پایین آوردن یورو می دهد.

هفته پیش رو: تقویم اقتصادی

هفته آینده چندین اعلامیه اقتصادی کلیدی از ایالات متحده و منطقه یورو وجود دارد، اما با توجه به اینکه ژئوپلیتیک حرکت بازار را تعیین می کند، ممکن است تاثیر آنها محدود شود. فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا اکنون کار دشواری در پیش دارند، زیرا ممکن است در حالی که تورم همچنان بالاست، فشار جنگجویان در حال کاهش باشد. دو انتشار برجسته در هفته آینده از تورم اصلی منطقه یورو و داده های NFP ایالات متحده حاصل می شود، اما با عدم اطمینان در مورد آنچه در روسیه و اوکراین رخ خواهد داد، در این مورد باید از دلار حمایت کرد زیرا سرمایه گذاران به سمت امن هجوم آورده اند.

لطفا توضیحی برای تصویر اضافه کنید.

منبع: DailyFX Economic Calendar

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه EUR/USD

لطفا توضیحی برای تصویر اضافه کنید.

نمودار تهیه شده توسط Warren Venketas، IG

از منظر فنی، نمودار روزانه EUR/USD بالا پس از یافتن سریع برخی از خریداران، پشتیبانی را در حدود 1.1100 نشان داد. این را می‌توان به تلاش عمدی سرمایه‌گذاران برای حمایت از بازارهای مالی نسبت داد، زیرا معکوس‌های شدید در سراسر جهان مشاهده شد.

پیش‌بینی می‌کنم علیرغم چشم‌انداز واگرایی صعودی (تضاد بین RSI (روند بالاتر) و اقدام قیمت EUR/USD (روند پایین‌تر)) نزولی بیشتری در راه باشد.

نمودار روزانه EUR/USD در 1.1300 و بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 و 50 روزه حمایت پیدا کرده است.

سطوح مقاومت:

  • EMA 20 روزه و 50 روزه
  • 1.1300

سطوح پشتیبانی:

کاهش داده های احساسات مشتری IG

IGCS نشان می‌دهد که معامله‌گران خرده‌فروش در حال حاضر LONG در EUR/USD هستند، با 60٪ از معامله‌گران در حال حاضر موقعیت‌های خرید (تا زمان نوشتن این مقاله) در اختیار دارند. در DailyFX ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم که منجر به یک سوگیری کوتاه مدت در جهت نزولی می شود.

با وارن در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @WVenketas



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.