روزنامه Publico می گوید پرتغال فروش عمارت آبراموویچ را مسدود می کند

[ad_1] لیسبون (رویترز) – روزنامه Publico روز شنبه بدون اشاره به منابع خود نوشت، پرتغال فروش یک عمارت 10 میلیون یورویی (10.4 میلیون دلاری) متعلق به میلیاردر روسی تحریم شده رومن آبراموویچ را مسدود کرده است. به گفته Publico، ثبت املاک این عمارت در استراحتگاه مجلل Quinta do Lago در آلگاروه در 25 مارس به

کد خبر : 206875
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۲۲
روزنامه Publico می گوید پرتغال فروش عمارت آبراموویچ را مسدود می کند

[ad_1]

لیسبون (رویترز) – روزنامه Publico روز شنبه بدون اشاره به منابع خود نوشت، پرتغال فروش یک عمارت 10 میلیون یورویی (10.4 میلیون دلاری) متعلق به میلیاردر روسی تحریم شده رومن آبراموویچ را مسدود کرده است.

به گفته Publico، ثبت املاک این عمارت در استراحتگاه مجلل Quinta do Lago در آلگاروه در 25 مارس به درخواست وزارت خارجه، یک ماه پس از تهاجم کامل روسیه به اوکراین، مسدود شد – به این معنی که قابل تغییر نیست.

این وزارتخانه بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد. سخنگوی آبراموویچ به تماس‌های تلفنی و پیام‌هایی که به دنبال اظهار نظر بودند، پاسخ نداد.

طبق گزارش Publico، مالک سابق باشگاه فوتبال چلسی 15 روز قبل از شروع حمله روسیه به اوکراین، از طریق شرکت Millhouse Views LLC مستقر در دلاور، متعلق به Millhouse LLC، که دارایی های او را مدیریت می کند، سعی کرد این ملک را بفروشد.

این روزنامه گفت که بزرگترین بانک پرتغال، Caixa Geral de Depositos، متوجه این حرکت شد و به مقامات هشدار داد. این بانک از اظهار نظر خودداری کرد.

Publico گفت این ملک در قطعه 17 در منطقه سان لورنزو شمالی Quinta do Lago است. یکی از شاهدان رویترز گفت که تابلویی در بیرون عمارت دردار وجود دارد که نشان می‌داد آن فروخته شده است.

آبراموویچ به دلیل ارتباط با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از سوی دولت بریتانیا و اتحادیه اروپا تحریم شده است. او داشتن چنین روابطی را رد کرده است.

این میلیاردر در آوریل 2021 بر اساس قانونی که به فرزندان یهودیان سفاردی که در جریان تفتیش عقاید قرون وسطی از شبه جزیره ایبری اخراج شده بودند، تابعیت خود را ارائه می کرد، تابعیت پرتغالی اعطا شد.

تاریخچه کمی از یهودیان سفاردی در روسیه وجود دارد.

این پرونده موجی از شوک را در سراسر پرتغال ایجاد کرد و دادستان عمومی را به آغاز تحقیقات و بازداشت خاخام مسئول صدور گواهینامه ای که به آبراموویچ اجازه می داد شهروندی را دریافت کند، سوق داد.

(1 دلار = 0.9605 یورو)

(گزارش توسط کاتارینا دیمونی؛ ویرایش توسط مارک پاتر)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.