روزانه 10 دلار مراقبت از کودک برای خانواده های مانیتوبا

[ad_1] 9 آگوست 2021 وینیپگ ، اشتغال و توسعه اجتماعی مانیتوبا کانادا هر کودکی سزاوار بهترین شروع ممکن در زندگی است و همه والدین باید توانایی ایجاد یک خانواده و یک حرفه را داشته باشند. با این حال ، بسیاری از خانواده ها در سراسر کانادا به مراقبت از کودکان با قیمت مناسب ، فراگیر

کد خبر : 89998
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۷:۴۳
روزانه 10 دلار مراقبت از کودک برای خانواده های مانیتوبا

[ad_1]

9 آگوست 2021 وینیپگ ، اشتغال و توسعه اجتماعی مانیتوبا کانادا

هر کودکی سزاوار بهترین شروع ممکن در زندگی است و همه والدین باید توانایی ایجاد یک خانواده و یک حرفه را داشته باشند. با این حال ، بسیاری از خانواده ها در سراسر کانادا به مراقبت از کودکان با قیمت مناسب ، فراگیر و با کیفیت بالا دسترسی ندارند. همه گیری جهانی COVID-19 همچنین روشن کرده است که بدون دسترسی به مراقبت از کودکان ، بسیاری از والدین-به ویژه زنان-نمی توانند به طور کامل در نیروی کار شرکت کنند.

به همین دلیل است که دولت کانادا طرحی را برای ارائه والدین در کانادا به طور متوسط ​​روزانه 10 دلار برای مراقبت از کودکان برای کودکان زیر شش سال تا سال 2025-26 ارائه کرده است. این طرح برای ایجاد سیستم آموزش اولیه و مراقبت از کودکان در سطح کانادا ، مقرون به صرفه تر شدن زندگی برای خانواده ها ، ایجاد مشاغل جدید ، بازگشت والدین-به ویژه زنان-به نیروی کار ، و افزایش طبقه متوسط ​​، در حالی که به همه کودک شانس واقعی و عادلانه ای برای موفقیت دارد.

احمد حسین ، وزیر خانواده ، کودکان و توسعه اجتماعی کانادا ، و روشل اسکویرز ، وزیر خانواده های منیتوبا ، امروز موافقت نامه ای را اعلام کردند که به طور متوسط ​​روزانه 10 دلار برای فضاهای تحت مراقبت از کودکان در استان در سال 2023 حمایت می کند ، کاهش قابل توجه قیمت مراقبت از کودک برای خانواده ها. تا پایان سال 2022 ، خانواده های مانیتوبا 50 درصد از هزینه های والدین برای کودکان تا شش سال در مراقبت از کودکان تحت نظارت را کاهش می دهند. این توافق همچنین منجر به ایجاد 23000 فضای جدید مراقبت جدید به صورت تمام وقت تا پایان سال مالی 2025-2026 می شود تا اطمینان حاصل شود که همه خانواده های کودکان تا شش سال می توانند به مراقبت از کودکان دسترسی پیدا کنند. استان این فضاهای جدید مراقبت از کودکان را در ارائه دهندگان/عملیات عمومی غیرانتفاعی و مراقبت از کودکان و همچنین در مراقبت از کودکان مبتنی بر خانواده ایجاد می کند.

بودجه فدرال بیش از 1.2 میلیارد دلار در پنج سال آینده نیز خدمات مهمی را تأمین می کند و نیروی کار قوی و ماهر از مربیان دوران کودکی را افزایش می دهد ، از جمله از طریق ایجاد یک شبکه دستمزد برای حمایت از جاذبه ها و نگه داشتن مربیان دوران کودکی. این توافق همچنین منجر به ایجاد 1700 فضای طولانی مدت مراقبت از کودک برای خانواده هایی می شود که در عصر و آخر هفته به مراقبت از کودک نیاز دارند و همچنین فضاهای تضمین شده ای برای مراقبت از کودک برای کودکانی که والدین آنها در حال کار به طور منظم هستند ، ایجاد می شود. این توافق نامه همچنین از سیستم یادگیری اولیه و مراقبت از کودکان که شامل کودکان دارای معلولیت و کودکانی که نیاز به حمایت های بیشتر یا فردی دارند ، پشتیبانی می کند و از دسترسی عادلانه همه خانواده ها به برنامه های با کیفیت و مقرون به صرفه پشتیبانی می کند.

مانیتوبا فراگیری را در اولویت قرار می دهد و از دسترسی خانواده ها به خدمات یکپارچه و فرهنگ سازگار اطمینان حاصل می کند. این طرح تضمین می کند که جوامع آسیب پذیر – از جمله کودکان دارای معلولیت و کودکان نیاز به حمایت بیشتر ، کودکان بومی ، سیاهپوستان و دیگر کودکان نژادپرست – از دسترسی عادلانه به مراقبت از کودکان برخوردارند. این امر با همکاری سازمانهای مربوط به First Nations و Metis Nation در استان توسعه می یابد. کمک های مالی از طریق توافقنامه همچنین از تقویت نیروی کار آموزش اولیه و مراقبت از کودکان با نوسازی الزامات صدور گواهینامه و اجرای طبقه دستمزد برای موقعیت ها و طبقه بندی های مختلف پشتیبانی می کند.

از سال 2015 ، دولت کمک می کند تا زندگی برای خانواده ها مقرون به صرفه تر شود. این شامل برنامه هایی مانند مزایای کودک کانادا است که در ژوئیه 2021 دوباره فهرست بندی شد تا به خانواده ها کمک کند تا هزینه های زندگی و تربیت فرزندان خود را حفظ کنند.

اکنون زمان سیستم آموزش اولیه و مراقبت از کودکان در سراسر کانادا فرا رسیده است. دولت کانادا به همکاری با استان ها ، سرزمین ها و شرکای بومی در سراسر کشور ادامه می دهد تا زندگی را برای خانواده ها آسان تر و مقرون به صرفه تر کند ، طبقه متوسط ​​را افزایش دهد ، شغل ایجاد کند ، به والدین – به ویژه مادران – برای بازگشت به نیروی کار کمک کند. شانس برابر برای موفقیت در سراسر کشور

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.