روزانه 10 دلار مراقبت از کودکان برای خانواده های ساسکاچوان

[ad_1] 13 آگوست 2021 – رجینا ، ساسکاچوان – وزارت دارایی کانادا هر کودکی سزاوار بهترین شروع ممکن در زندگی است و همه والدین باید توانایی ایجاد یک خانواده و یک حرفه را داشته باشند. با این حال ، بسیاری از خانواده ها در سراسر کانادا به مراقبت از کودکان با قیمت مناسب ، فراگیر

کد خبر : 90462
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
روزانه 10 دلار مراقبت از کودکان برای خانواده های ساسکاچوان

[ad_1]

13 آگوست 2021 – رجینا ، ساسکاچوان – وزارت دارایی کانادا

هر کودکی سزاوار بهترین شروع ممکن در زندگی است و همه والدین باید توانایی ایجاد یک خانواده و یک حرفه را داشته باشند. با این حال ، بسیاری از خانواده ها در سراسر کانادا به مراقبت از کودکان با قیمت مناسب ، فراگیر و با کیفیت بالا دسترسی ندارند. همه گیری جهانی COVID-19 همچنین روشن کرده است که بدون دسترسی به مراقبت از کودکان ، بسیاری از والدین-به ویژه زنان-نمی توانند به طور کامل در نیروی کار شرکت کنند.

در بودجه اخیر فدرال ، دولت کانادا برنامه ای دگرگون کننده برای ایجاد یک سیستم کانادایی و مبتنی بر جامعه با کیفیت بالا برای آموزش اولیه و مراقبت از کودکان ارائه کرد که به طور متوسط ​​روزانه 10 دلار برای والدین در کانادا مقرر می دارد. فضاهای نگهداری کودکان زیر شش سال این امر باعث می شود زندگی برای خانواده ها مقرون به صرفه تر شود ، مشاغل جدیدی ایجاد شود ، والدین به نیروی کار باز گردند و طبقه متوسط ​​رشد کند ، در حالی که به هر کودکی شروع یکسانی در زندگی می دهد.

امروز ، کرستیا فریلند ، معاون نخست وزیر و وزیر دارایی ، احمد حسین ، وزیر خانواده ، کودکان و توسعه اجتماعی ، و داستین دانکن ، وزیر آموزش و پرورش ساسکاچوان ، موافقت نامه ای را اعلام کردند که به طور متوسط ​​10 دلار حمایت می کند. یک روز آموزش اولیه و مراقبت از کودکان برای خانواده های ساسکاچوان تا پایان 2025-26. تا پایان سال 2022 ، خانواده های ساسکاچوان با 50 درصد کاهش متوسط ​​هزینه والدین برای کودکان زیر شش سال در مراقبت از کودکان تحت نظارت.

علاوه بر کاهش چشمگیر هزینه مراقبت از کودکان ، بودجه فدرال نزدیک به 1.1 میلیارد دلار در پنج سال آینده منجر به ایجاد 28000 فضای جدید آموزشی و مراقبت از کودکان می شود که به خانواده های ساسکاچوان با کودکان زیر شش سال کمک می کند. دسترسی به فضاهای مراقبت از کودک که نیازهای آنها را برآورده می کند. بودجه فدرال از گسترش این فضاهای جدید مراقبت از کودکان در مراکز مراقبت از کودکان غیرانتفاعی ، مراکز نگهداری از کودکان کوچک و مراقبت از کودکان در خانه حمایت می کند.

این توافقنامه همچنین خدمات مهمی را تأمین می کند و نیروی کار قوی و ماهری از مربیان دوران کودکی را جذب ، حفظ و رشد می دهد ، از جمله از طریق ایجاد یک شبکه دستمزد که تضمین می کند مربیان کودک اولیه برای کار خود حقوق خوبی دریافت می کنند. این قرارداد همچنین از مربیان آینده دوران کودکی آینده با مطالعات خود حمایت می کند و فرصت های توسعه حرفه ای را برای آنها فراهم می کند.

این توافق شامل یک تعهد واضح برای ادامه همکاری با ملل اول ساسکاچوان و جوامع ملت متیس برای اطمینان از دسترسی کودکان بومی به مقرون به صرفه ، با کیفیت بالا و مناسب برای آموزش اولیه و مراقبت از کودکان است.

همچنین از سیستم یادگیری زودهنگام و مراقبت از کودکان که شامل کودکان دارای معلولیت و کودکانی که نیاز به حمایت های بیشتر و یا فردی دارند ، پشتیبانی می کند ، و اطمینان می دهد که همه خانواده ها از دسترسی عادلانه به آموزش زودهنگام با کیفیت و مقرون به صرفه و مراقبت از کودکان برخوردارند.

در کنار توافق برجسته امروز ، دولتهای کانادا و ساسکاچوان همچنین به توافق رسیدند که قرارداد یادگیری زودهنگام کانادا و ساسکاچوان و مراقبت از کودک را تمدید کنند. دولت کانادا بیش از 68.5 میلیون دلار در چهار سال آینده برای افزایش دسترسی به فضاهای مقرون به صرفه ، فراگیر و با کیفیت بالا برای کودکان اختصاص می دهد. علاوه بر این ، دولت کانادا یکبار سرمایه گذاری بالغ بر 17 میلیون دلار را در ساسکاچوان در سالهای 2022-2021 برای حمایت از نیروی کار دوران کودکی در نظر می گیرد.

دولت کانادا به همکاری با استان ها ، سرزمین ها و شرکای بومی در سراسر کشور ادامه می دهد تا زندگی را برای خانواده ها مقرون به صرفه تر کند ، طبقه متوسط ​​را افزایش دهد ، شغل ایجاد کند ، به والدین – به ویژه مادران – کمک کند تا به نیروی کار بازگردند و به هریک کمک کنند. شروع هر کودک با یک سر

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.