رودولف جولیانی از Smartmatic شکایت کرد تا هزینه‌های قانونی را در شکایت فاکس نیوز جبران کند

[ad_1] جولیانی در یک دعوای متقابل که اواخر روز دوشنبه در دادگاه ایالت نیویورک در منهتن ارائه شد، گفت که دعوای افترای شرکت ماشین‌های رای‌گیری، که او آن را بی‌اساس توصیف کرد، با حق قانون اساسی او برای صحبت آزادانه در مورد موضوعات مورد علاقه عمومی تداخل دارد. جولیانی، شهردار سابق نیویورک و وکیل ترامپ،

کد خبر : 216798
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۵:۲۲
رودولف جولیانی از Smartmatic شکایت کرد تا هزینه‌های قانونی را در شکایت فاکس نیوز جبران کند

[ad_1]

جولیانی در یک دعوای متقابل که اواخر روز دوشنبه در دادگاه ایالت نیویورک در منهتن ارائه شد، گفت که دعوای افترای شرکت ماشین‌های رای‌گیری، که او آن را بی‌اساس توصیف کرد، با حق قانون اساسی او برای صحبت آزادانه در مورد موضوعات مورد علاقه عمومی تداخل دارد.

جولیانی، شهردار سابق نیویورک و وکیل ترامپ، گفت: «تاکتیک‌های دادخواهی Smartmatic، از جمله ادعای خسارات غیرقابل قبول آن، تلاشی آشکار برای حمله به یک شخصیت عمومی شناخته شده است» و به منزله سانسور است.

وکلای Smartmatic بلافاصله به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

ماریا بارتیرومو مجری فاکس بیزینس و لو دابز مجری سابق، که آنها نیز متهم هستند، ادعاهای متقابل مشابهی را با استناد به قانون “ضد SLAPP” نیویورک، مخفف “دعوای حقوقی استراتژیک علیه مشارکت عمومی” ارائه کرده اند.

آن‌ها و جولیانی و همچنین اسمارت‌ماتیک در حال تجدیدنظرخواهی برای بخش‌هایی از تصمیم 8 مارس دیوید کوهن، قاضی دیوان عالی ایالتی هستند که به اکثریت دعوای Smartmatic اجازه ادامه داد.

اسمارت‌ماتیک ادعا کرد که فاکس نیوز، بخشی از شرکت فاکس روپرت مرداک، با این روایت جعلی که نرم‌افزار انتخاباتی آن به بایدن، یک دموکرات، کمک کرده است تا انتخابات را از ترامپ، یک جمهوری‌خواه بدزدد، کسب‌وکارش را نابود کرد.

شرکت بوکا راتون در فلوریدا گفت که فاکس نیوز این کار را برای پاسخگویی به حامیان ترامپ، افزایش رتبه‌بندی و جلوگیری از فرار بینندگان به رقبای راست‌گرای کوچک‌تر Newsmax و One America News انجام داده است.

اسمارت‌ماتیک جولیانی را متهم کرد که بدون مدرک گفته است که این شرکت توسط افراد نزدیک به نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا و هوگو چاوز، رئیس‌جمهوری ونزوئلا و هوگو چاوز، رئیس‌جمهور فقید او تشکیل شده است و «با هدف مشخصی برای اصلاح انتخابات» تأسیس شده است.

کوهن در تصمیم خود یک مبنای اساسی پیدا کرد که نشان دهد فاکس نیوز با بی اعتنایی بی پروا به حقیقت، “چشم خود را بر روی انبوهی از ادعاهای ظالمانه” در مورد اسمارت ماتیک بسته است.

جولیانی مجوز قانونی خود در نیویورک را به حالت تعلیق درآورده است و به دلیل ادعاهای انتخاباتی خود در واشنگتن با اتهامات اخلاقی روبرو است.

پرونده Smartmatic USA Corp et al v Fox Corp et al، دادگاه عالی ایالت نیویورک، شهرستان نیویورک، شماره 151136/2021 است.

(گزارش توسط جاناتان استمپل در نیویورک؛ ویرایش توسط جاناتان اواتیس)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.