روح گوئن استیسی در تصویر جدید No Way Home کنار اسپایدرمن می‌ایستد

پیتر پارکر شگفت‌انگیز درباره این موضوع اظهار کرد که پس از از دست دادن عزیزش و تنها کسی که در زندگی خود به عنوان خانواده داشت، خیلی سعی کرد تا خود را آرام کند. اما طولی نکشید که دیگر نتوانست جلوی مشت‌هایش را بگیرد و کنترل همه چیز از دست او در رفت. این یعنی

کد خبر : 183059
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹
روح گوئن استیسی در تصویر جدید No Way Home کنار اسپایدرمن می‌ایستد


پیتر پارکر شگفت‌انگیز درباره این موضوع اظهار کرد که پس از از دست دادن عزیزش و تنها کسی که در زندگی خود به عنوان خانواده داشت، خیلی سعی کرد تا خود را آرام کند. اما طولی نکشید که دیگر نتوانست جلوی مشت‌هایش را بگیرد و کنترل همه چیز از دست او در رفت. این یعنی اسپایدرمن اندرو گارفیلد رسما به مرزهای افسردگی نزدیک شده و تنها راه فرار از آن را کتک زدن مجرمان شهر تا سر حد مرگ می‌دیده است! اما نکته اینجاست که در فیلم Spider-Man: No Way Home، اتفاقی افتاد که باعث شد تا این پیتر پارکر هم تا حدودی به آرامش ذهن برسد.

در یکی از مهم‌ترین صحنه‌های فیلم، درست جایی که میشل واتسون یا همان MJ، معشوقه مرد عنکبوتی تام هالند از ارتفاع سقوط کرد، اسپایدرمن MCU سعی کرد تا او را نجات دهد، اما گابلین هرگز اجازه این کار را نداد. این سکانس خیلی خیلی شبیه به صحنه‌ای از فیلم The Amazing Spider-Man 2 بود که در آن، پیتر پارکر اندرو گارفیلد گوئن را که توسط گابلین به پایین پرتاب شده بود، نتوانست که نجات بدهد. در آنجا او به جای اینکه خودش به سمت گوئن برود، یک تار عنکبوت به سمت او فرستاد و همین باعث شد تا گردنش بشکند و تا ابد برای این کار خود بار بزرگی از غم را به دوش بکشد. با این وجود، در No Way Home، درست در مکانی که خود نماد یک شانس دیگر برای زندگی است، به این پیتر پارکر درمانده یک فرصت دوباره داده شد تا اینبار، ام جی را نجات دهد؛ کاری که او اینبار به روش درست انجام داد و نگذاشت که یک پیتر پارکر دیگر هم مثل او غم از دست دادن عشقش را داشته باشد.

این صحنه به گفته خود اندرو گارفیلد بهترین راه برای درمان پیتر پارکر او بوده است، بخصوص جایی که به جای حرف زدن و گفتن اینکه چه حسی دارد، فقط با اشک و لبخند نشان داده که چقدر از اینکه توانسته تا معشوقه یک نسخه دیگر از خودش را نجات بدهد راضی و خوشحال است. به هر حال گرچه اما استون (Emma Stone) خود در این فیلم حضور نداشت، ولی این تصویر جدید از No Way Home که توسط طرفداران ساخته شده، عملا می‌تواند جزئی از خود اثر باشد؛ طوری که واقعا در سکانس اشک ریختن اندر گارفیلد می‌توانستیم حضور گوئن را حس کنیم، حتی اگر بازیگر آن در فیلم نیست و تصویر رسمی از روح او کنار پیتر پارکر نشان داده نشد.

فیلم Spider-Man: No Way Home هم‌اکنون به صورت دیجیتال و در نسخه بلوری در دسترس قرار دارد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.