روحیه سرمایه گذاران آلمانی بر نگرانی های بانکی سقوط می کند

[ad_1] برلین (رویترز) – موسسه تحقیقات اقتصادی ZEW روز سه‌شنبه اعلام کرد که احساسات سرمایه‌گذاران آلمانی در ماه مارس کاهش یافت زیرا نگرانی‌ها در مورد یک بحران مالی جدید به رگه پنج ماهه افزایش متوالی پایان داد. شاخص این موسسه که چشم انداز اقتصاد را در شش ماه آینده ارزیابی می کند با 15.1 واحد

کد خبر : 336390
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱
روحیه سرمایه گذاران آلمانی بر نگرانی های بانکی سقوط می کند

[ad_1]

برلین (رویترز) – موسسه تحقیقات اقتصادی ZEW روز سه‌شنبه اعلام کرد که احساسات سرمایه‌گذاران آلمانی در ماه مارس کاهش یافت زیرا نگرانی‌ها در مورد یک بحران مالی جدید به رگه پنج ماهه افزایش متوالی پایان داد.

شاخص این موسسه که چشم انداز اقتصاد را در شش ماه آینده ارزیابی می کند با 15.1 واحد کاهش به 13.0 در ماه مارس رسید که کمتر از 17.1 پیش بینی تحلیلگران در نظرسنجی رویترز است.

آخیم وامباخ، رئیس ZEW گفت: «بازارهای مالی بین‌المللی تحت فشار شدید قرار دارند» و سطح بالای عدم اطمینان در انتظارات اقتصادی منعکس شده است.

سرریز بازار ناشی از سقوط بانک سیلیکون ولی (SVB) و Signature Bank در ایالات متحده در این ماه باعث نابودی Credit Suisse 167 ساله شد و سرمایه گذاران نگران انفجار بمب های احتمالی در سایر نقاط سیستم مالی هستند.

توماس گیتزل، اقتصاددان ارشد بانک معاونت اقتصادی، گفت: نگرانی سرمایه گذاران در مورد تلاطم بخش بانکی که بر اقتصاد تأثیر می گذارد، غیر قابل توجیه نیست. او گفت: «تمرکز کمتر بر ترس از ورشکستگی بیشتر بانک‌ها است تا این که آیا بانک‌های هر دو طرف اقیانوس اطلس اکنون محدودتر خواهند شد یا خیر.

الکساندر کروگر، اقتصاددان ارشد بانک خصوصی Hauck Aufhaeuser Lampe، کاهش انتظارات را به عنوان واکنشی آشکار به تحولات اخیر کم اهمیت جلوه داد. او گفت: “اگر نگرانی های بانک تایید نشود، پتانسیل زیادی برای بهبود وجود دارد.”

کروگر اضافه کرد که ارزیابی مداوم ضعیف از شرایط اقتصادی از نظر اقتصادی معنادارتر بود.

ارزیابی وضعیت اقتصادی آلمان در ماه مارس عمیق‌تر در محدوده منفی قرار گرفت و از -45.1 در ماه قبل و کمتر از پیش‌بینی تحلیلگران از -44.3 به -46.5 کاهش یافت.

(گزارش توسط Friederike Heine، Rene Wagner و Klaus Lauer، نویسنده میراندا موری، ویرایش توسط Rachel More، Matthias Williams و Tomasz Janowski)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.