روبل روسیه پس از اینکه مسکو معامله غلات دریای سیاه را کنار گذاشت، ثبات روبل روسیه توسط رویترز

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: ورق‌های اسکناس‌های 100 روبلی جدید طراحی شده در کارخانه چاپ گوزنک در مسکو، روسیه در 6 ژوئیه 2022 مشاهده می‌شود. خبرگزاری مسکو/ جزوه از طریق رویترز (رویترز) – روبل روسیه در روز دوشنبه در اولین جلسه از زمانی که مسکو اعلام کرد نقش خود را در معامله غلات دریای سیاه

کد خبر : 274749
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹
روبل روسیه پس از اینکه مسکو معامله غلات دریای سیاه را کنار گذاشت، ثبات روبل روسیه توسط رویترز

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: ورق‌های اسکناس‌های 100 روبلی جدید طراحی شده در کارخانه چاپ گوزنک در مسکو، روسیه در 6 ژوئیه 2022 مشاهده می‌شود. خبرگزاری مسکو/ جزوه از طریق رویترز

(رویترز) – روبل روسیه در روز دوشنبه در اولین جلسه از زمانی که مسکو اعلام کرد نقش خود را در معامله غلات دریای سیاه در آخر هفته به حالت تعلیق در می آورد، ضررهای اولیه را جبران کرد تا جایگاه خود را افزایش دهد.

قیمت‌های جهانی مواد غذایی روز دوشنبه پس از آن که روسیه اعلام کرد مشارکت در توافق غلات با میانجیگری سازمان ملل متحد را برای مدت نامعلومی پس از آنچه حمله هواپیماهای بدون سرنشین اوکراینی به ناوگان خود در دریای سیاه در کریمه بود، تعلیق می‌کند، افزایش یافت.

در ساعت 1230 به وقت گرینویچ، روبل در برابر دلار آمریکا 0.3 درصد افزایش یافت و به 61.37 رسید، که ضررهای قبلی را که در معاملات صبح 0.6 درصد کاهش یافته بود، معکوس کرد. این ارز در برابر یورو در 61.10 ثابت بود و 0.4 درصد در برابر یورو به 8.37 افزایش یافت.

قرارداد کریدور غلات ماه ژوئیه، که به باز کردن صادرات اوکراین از بنادر جنوبی دریای سیاه کمک کرد، مهم‌ترین پیشرفت دیپلماتیک تاکنون در درگیری هشت ماهه در اوکراین بوده است.

کیف و غرب از تصمیم روسیه برای کنار گذاشتن این توافق انتقاد کردند و تحلیلگران هشدار دادند که این امر می تواند باعث افزایش مجدد قیمت جهانی مواد غذایی شود.

دوشنبه آخرین روز یک دوره مالیاتی پایان ماه داخلی است که معمولاً مقداری از روبل را پشتیبانی می کند. دوشنبه همچنین اولین جلسه کامل پس از پایان چرخه کاهش نرخ بهره توسط بانک مرکزی در روز جمعه بود و گفت که حرکت نظامی نظامی مسکو در میان مدت تورمی خواهد بود.

دیمیتری پولووی نوشت: پایان دوره مالیاتی و پرداخت سودهای کلان، همراه با کاهش بیشتر تراز تجاری روسیه، احتمالاً تا پایان سال روبل را به سمت 65 (در برابر دلار آمریکا) خواهد فرستاد. ، مدیر سرمایه گذاری در کارگزار مستقر در مسکو Locko Invest.

شاخص های سهام روسیه اندکی افزایش یافتند.

شاخص RTS بر اساس دلار با 0.2 درصد افزایش به 1116.2 واحد رسید در حالی که شاخص روبل MOEX روسیه با 0.3 درصد افزایش به 2174.9 واحد رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.