روبل روسیه در برابر یورو با از سرگیری حراج های OFZ روسیه توسط رویترز تقویت شد

[ad_1] © رویترز. زنی اسکناس های روبل روسیه را در این تصویر در 30 مه 2022 در دست دارد. رویترز/دادو روویک/تصویر نوشته الکساندر مارو مسکو (رویترز) – در حالی که وزارت دارایی حراج اوراق خزانه OFZ را برای دومین بار از زمانی که مسکو در ماه فوریه ده‌ها هزار نیرو به اوکراین فرستاد، روبل روسیه

کد خبر : 269679
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹
روبل روسیه در برابر یورو با از سرگیری حراج های OFZ روسیه توسط رویترز تقویت شد

[ad_1]


© رویترز. زنی اسکناس های روبل روسیه را در این تصویر در 30 مه 2022 در دست دارد. رویترز/دادو روویک/تصویر

نوشته الکساندر مارو

مسکو (رویترز) – در حالی که وزارت دارایی حراج اوراق خزانه OFZ را برای دومین بار از زمانی که مسکو در ماه فوریه ده‌ها هزار نیرو به اوکراین فرستاد، روبل روسیه در برابر یورو به بالاترین حد دو هفته‌ای صعود کرد.

خطرات ژئوپلیتیک و غیرقابل پیش بینی بودن همچنان بازارهای روسیه را تحت تأثیر قرار می دهد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه در چهار منطقه اوکراین که به گفته او بخشی از روسیه هستند، حکومت نظامی اعلام کرد.

در ساعت 1531 به وقت گرینویچ، روبل در برابر یورو 0.6 درصد افزایش یافت و به 60.36 رسید و پیش از این به 59.4450 رسید که قوی ترین نقطه از 7 اکتبر بود.

در برابر دلار 0.1 درصد ضعیف تر در 61.66 بود، که قبلاً نزدیک به تقویت از آستانه 61 بود، و با 0.5 درصد در برابر یوان به 8.46 رسید و بالاترین سطح دو هفته ای را تجربه کرد.

روبل با یک دوره مالیاتی پایان ماه تقویت می‌شود که معمولاً شرکت‌های متمرکز بر صادرات، درآمدهای ارز خارجی را برای پرداخت بدهی‌های مالیاتی داخلی به روبل تبدیل می‌کنند.

به گفته تحلیلگران Veles Capital، پیش از پایان آن دوره، کاهش ارزش روبل از مرز 62 به دلار سخت خواهد بود.

وزارت دارایی اولین حراج اوراق قرضه OFZ خود را طی چند هفته برگزار کرد و از تقاضای 108.1 میلیارد روبلی (1.76 میلیارد دلاری) در دو محل 25 میلیارد روبلی برخوردار شد. تقاضای قوی در حراجی های OFZ از روبل حمایت می کند.

تحلیلگران بانک Raiffeisen می گویند: «تقاضی که در حراج های امروز مشاهده شد می تواند نشانه ای از ثبات نسبی بازار بدهی دولتی باشد.

اولین اوراق قرضه منتشر شده در روز چهارشنبه با کوپن با نرخ شناور عرضه شد. تحلیلگران Promsvyazbank می گویند این وزارتخانه آخرین بار در نوامبر 2020 یک “فلوتر” گذاشته است.

تحلیلگران Promsvyazbank با اشاره به بهبود تقاضای جهانی برای دارایی های ریسکی بر اساس داده های اقتصادی ایالات متحده، اما با کاهش قیمت نفت که بازار را با مشکل مواجه می کند، افزودند: “محیط خارجی بازار اوراق قرضه روبلی همچنان متناقض است.”

یک معیار جهانی برای صادرات اصلی روسیه، 0.9 درصد افزایش یافت و به 90.8 دلار در هر بشکه رسید، اما از بالاترین رقم حدود 98 دلار در هر بشکه که در اوایل هفته گذشته بود، فاصله زیادی داشت.

شاخص سهام روسیه پایین تر بود.

شاخص RTS بر اساس دلار با 3.1 درصد کاهش به 1007.8 واحد رسید. شاخص MOEX روسیه مبتنی بر روبل با 3 درصد کاهش به 1971.8 واحد رسید.

(1 دلار = 61.5000 روبل)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.