روبل دیجیتال برای جلوگیری از استفاده از “جانشینان پول” ، روسیه در سند استراتژی مالی می گوید – مقررات بیت کوین

راهبرد توسعه بازار مالی این کشور تأیید کرده است که راه اندازی یک روبل دیجیتال در این دهه از اولویت های کلیدی دیجیتالی شدن روسیه خواهد بود. این سند ادعا می کند که صدور فیات ملی دیجیتال به بانک مرکزی کمک می کند تا از استفاده روس ها از “جانشین پول” جلوگیری کند ، همانطور

کد خبر : 104631
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
روبل دیجیتال برای جلوگیری از استفاده از “جانشینان پول” ، روسیه در سند استراتژی مالی می گوید – مقررات بیت کوین


راهبرد توسعه بازار مالی این کشور تأیید کرده است که راه اندازی یک روبل دیجیتال در این دهه از اولویت های کلیدی دیجیتالی شدن روسیه خواهد بود. این سند ادعا می کند که صدور فیات ملی دیجیتال به بانک مرکزی کمک می کند تا از استفاده روس ها از “جانشین پول” جلوگیری کند ، همانطور که مقامات قبلاً ارزهای رمزنگاری شده نامیده اند.

بر اساس برنامه توسعه بازار مالی ، بانک روسیه تا سال 2030 روبل دیجیتال صادر می کند

استراتژی توسعه بازار مالی فدراسیون روسیه تا سال 2030 این هفته توسط وزارت دارایی منتشر شد. بر اساس اطلاعیه ای که توسط سیستم اطلاعات خودکار دولتی منتشر شده است ، این طرح بین 14 سپتامبر و 13 اکتبر 2021 برای بحث عمومی باز است.

روسیه در سند استراتژی مالی می گوید که روبل دیجیتال به جلوگیری از استفاده از

به گزارش پایگاه خبری کریپتو Bits.media ، این استراتژی راه اندازی نسخه دیجیتال روبل روسیه را به عنوان یکی از کارهای اولویت دار در زمینه دیجیتالی شدن تعریف می کند. روبل دیجیتال ، نویسندگان اشاره کرده اند ، سومین شکل پولی است که توسط بانک مرکزی روسیه (CBR) منتشر می شود.

انتظار می رود ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) توسعه زیرساخت های پرداخت روسیه و معرفی ابزارهای مالی نوآورانه را تسهیل کند. روبل دیجیتال همچنین باید دسترسی به خدمات بانکی را برای کاربران خصوصی و شرکتی افزایش دهد و هزینه های معاملات را کاهش دهد.

مسکو امیدوار است که روبل دیجیتال به آن اجازه دهد “همچنان از استفاده از جانشینان پولی جلوگیری کند” که طبق قوانین فعلی ممنوع شده است. تنظیم کننده های روسیه قبلاً با استفاده از این اصطلاح ارزهای رمزنگاری شده را توصیف کرده اند. وزارت دارایی اصرار دارد که جانشینان پول پولشویی و تهدیدهای مربوط به تامین مالی تروریسم را تهدید می کنند و برای شهروندان روسی خطری ایجاد می کند در حالی که مانع سیاست های کلان اقتصادی می شود.

علاوه بر این ، روسیه قصد دارد توسعه سیستم پرداخت Mir خود ، سیستم پرداخت سریعتر و سیستم پیام های مالی این کشور را ادامه دهد. بانک روسیه راهکارهای Suptech و Regtech را برای تجزیه و تحلیل معاملات و نظارت بر رعایت مقررات به منظور مدیریت موثرتر خطرات و اطمینان از امنیت اطلاعات ، پیاده سازی می کند. در سند ذکر شده است:

در زمینه راه اندازی روبل دیجیتال و توسعه ابزارهای پرداخت ، دولت فدراسیون روسیه و بانک روسیه با استفاده از جانشین های پولی به مخالفت خود ادامه می دهند.

بر اساس این استراتژی ، روسیه برای اطمینان از حمایت مصرف کنندگان ، استانداردهای بین المللی تعیین شده توسط کمیته پرداخت ها و زیرساخت های بازار ، سازمان بین المللی کمیسیون های اوراق بهادار و هیئت ثبات مالی را در نظر خواهد گرفت. روبل دیجیتالی باید مقامات را قادر سازد تا با بحران ها و تورم بهتر مقابله کنند زیرا ثبات اقتصاد روسیه را حفظ می کنند.

انتشار استراتژی بازار مالی پس از آن صورت می گیرد که بانک تسویه بین الملل (BIS) اخیراً از بانک های مرکزی خواسته است تا به سرعت CBDC های خود را برای رقابت با طرح های پرداخت در بخش خصوصی توسعه دهند. در یک مجمع مالی در اسلوونی ، بنوئیت کوره ، رئیس مرکز نوآوری BIS ، هشدار داد که مقامات پولی باید کار خود را در زمینه ارزهای دیجیتالی دولتی تسریع کنند زیرا “سکه های استیبل و دارایی های رمزنگاری شده در حال حاضر اینجا هستند”.

دمیتری پسکوف ، دبیر مطبوعاتی ولادیمیر پوتین هفته گذشته در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت که فدراسیون روسیه آمادگی به رسمیت شناختن بیت کوین را ندارد و تاکید کرد که چنین اقدامی هیچ سودی برای کشور نخواهد داشت. در ماه مه ، اولگا اسکوروبوگاتوا ، معاون بانک روسیه اعلام کرد که CBR آماده ارائه نمونه اولیه روبل دیجیتال تا پایان سال 2021 است.

آیا فکر می کنید روبل دیجیتال استفاده از ارزهای رمزنگاری شده در روسیه را محدود می کند؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در قسمت نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

برچسب ها در این داستان

بانک روسیه ، CBDC ، بانک مرکزی ، رمزنگاری ، ارزهای رمزپایه ، ارز رمزنگاری شده ، توسعه ، ارز دیجیتال ، روبل دیجیتال ، وزارت دارایی ، دولت ، میر ، جانشینان پول ، سیستم پرداخت ، طرح ، روسیه ، روسیه ، استراتژی و

اعتبار تصویر: Shutterstock ، Pixabay ، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد خرید یا فروش یا توصیه یا تأیید هرگونه محصول ، خدمات یا شرکت ها نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری ، مالیاتی ، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده مسئولیت مستقیم یا غیرمستقیم در قبال هرگونه خسارت یا زیان ایجاد شده یا ادعا شده ناشی یا در ارتباط با استفاده یا تکیه بر هرگونه محتوا ، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله را ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.