روبل به بالاترین سطح 7 ساله خود رسید، بوکل، اولیری که از رکود کریپتو نگران نیستند، ایلان ماسک به خرید DOGE ادامه خواهد داد — مرور هفته اخبار Bitcoin.com – اخبار هفتگی بیت کوین

از آنجایی که ارزش ارز فیات تحریم شده روسیه در برابر دلار آمریکا افزایش می یابد و بازارهای کریپتو غیرقابل پیش بینی باقی می مانند، اقتصاددانان و علاقه مندان به ارزهای دیجیتال همچنان به معما و بحث در مورد اینکه حرکت بعدی بازار چه خواهد بود، ادامه می دهند. با وجود این، چندین صدای تاثیرگذار

کد خبر : 221573
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
روبل به بالاترین سطح 7 ساله خود رسید، بوکل، اولیری که از رکود کریپتو نگران نیستند، ایلان ماسک به خرید DOGE ادامه خواهد داد — مرور هفته اخبار Bitcoin.com – اخبار هفتگی بیت کوین


از آنجایی که ارزش ارز فیات تحریم شده روسیه در برابر دلار آمریکا افزایش می یابد و بازارهای کریپتو غیرقابل پیش بینی باقی می مانند، اقتصاددانان و علاقه مندان به ارزهای دیجیتال همچنان به معما و بحث در مورد اینکه حرکت بعدی بازار چه خواهد بود، ادامه می دهند. با وجود این، چندین صدای تاثیرگذار در مورد آینده دارایی‌های دیجیتال غیرمتمرکز بدون آشفتگی باقی می‌مانند، با نایب بوکله، رئیس‌جمهور سالوادور، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیسکس، و کوین اولری از شارک تانک، همگی اخیراً ایمان خود را به اکوسیستم ارزهای دیجیتال تایید کردند. در یک راه یا دیگری این هفته اخبار Bitcoin.com در حال بررسی است.

روبل روسیه در برابر دلار آمریکا به بالاترین حد خود در 7 سال گذشته رسید – اقتصاددان می گوید “نرخ ارز را نادیده نگیرید”

گزارش‌های خبری اخیر به تفصیل بیان می‌کنند که ارز فیات روسیه، روبل، بهترین ارز در سراسر جهان بود و مقالات توضیح دادند که اقتصاددانان آمریکایی از این روند گیج شده‌اند. روز دوشنبه، روبل روسیه به 55.47 در هر دلار رسید که بالاترین افزایش از سال 2015 بود. در حالی که بسیاری نرخ روبل را نادیده گرفته اند، چارلز لیچفیلد، معاون مرکز ژئواکونومیک شورای آتلانتیک، سرمقاله ای منتشر کرد به نام: “نادیده نگیرید. نرخ ارز: چگونه یک روبل قوی می تواند از روسیه محافظت کند.

ادامه مطلب

رئیس‌جمهور سالوادور خطاب به سرمایه‌گذاران بیت‌کوین: سرمایه‌گذاری بیت کوین شما ایمن است و پس از بازار نزولی به شدت رشد خواهد کرد.

رئیس جمهور السالوادور توصیه هایی به سرمایه گذاران بیت کوین دارد. او معتقد است سرمایه گذاری در بزرگترین ارز دیجیتال امن است و پس از بازار نزولی “بسیار رشد خواهد کرد”.

ادامه مطلب

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا تایید کرد که به خرید و حمایت از Dogecoin ادامه خواهد داد

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا تایید کرد که به خرید و حمایت از Dogecoin ادامه خواهد داد

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیسکس، تعهد خود به dogecoin (DOGE) را مجدداً تأیید کرد و تأیید کرد که به خرید و حمایت از ارز دیجیتال میم ادامه خواهد داد. قیمت دوج کوین به دنبال اظهارات وی در بحبوحه رکود بازار کریپتو افزایش یافت.

ادامه مطلب

کوین اولری می‌گوید با وجود رکود، هیچ رمزنگاری را نمی‌فروشد - فقط باید آن را معده کنید.

کوین اولری می‌گوید با وجود رکود، هیچ رمزنگاری را نمی‌فروشد – فقط باید آن را معده کنید.

کوین اولری، ستاره شارک تانک، با نام مستعار آقای شگفت‌انگیز، می‌گوید با وجود رکود بازار ارزهای دیجیتال، هیچ یک از ارزهای دیجیتال خود را نمی‌فروشد. “دراز مدت، شما فقط باید آن را تحمل کنید. شما باید درک کنید که دچار نوسان خواهید شد.

ادامه مطلب

برچسب ها در این داستان

بیت کوین، بوکل، چارلز لیچفیلد، کریپتو، دوج کوین، السالوادور، ایلان ماسک، نرخ ارز، فیات، کین اولری، نایب بوکل، روبل، روسیه، تحریم ها

نظر شما در مورد داغ ترین داستان های این هفته از Bitcoin.com News چیست؟ حتما در قسمت نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر شما برای هر چیزی است که به بیت کوین مربوط می شود. ما می توانیم به شما در خرید بیت کوین و انتخاب کیف پول بیت کوین کمک کنیم. همچنین می توانید آخرین اخبار را بخوانید یا در انجمن بیت کوین ما با جامعه تعامل داشته باشید. لطفاً به خاطر داشته باشید که این یک وب سایت تجاری است که کیف پول ها، صرافی ها و سایر شرکت های مرتبط با بیت کوین را فهرست می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.