روایت پروانه معصومی از نقشی که در سریال «امام علی (ع)»‌ بازی کرد

پروانه معصومی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، درباره حضور خود در سریال ماندگار «امام علی (ع)» گفت: بازی در مجموعه تلویزیونی «امام علی (ع)» برایم اصلا سخت که نبود هیچ، بلکه لذت بخش هم بود، یک روز داوود میرباقری باری حضور دراین مجموعه از من دعوت کرد و زمانی من در این مجموعه به ایفای

کد خبر : 50088
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
روایت پروانه معصومی از نقشی که در سریال «امام علی (ع)»‌ بازی کرد



پروانه معصومی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، درباره حضور خود در سریال ماندگار «امام علی (ع)» گفت: بازی در مجموعه تلویزیونی «امام علی (ع)» برایم اصلا سخت که نبود هیچ، بلکه لذت بخش هم بود، یک روز داوود میرباقری باری حضور دراین مجموعه از من دعوت کرد و زمانی من در این مجموعه به ایفای نقشم اغاز شد که همه سکانس‌های این مجموعه ضبط شده بود و در ادامه صحنه‌های مربوط به من فیلمبرداری شد که ضبط کلیه این سکانس‌ها ده روز طول کشید.

وی در ادامه افزود: کار با داوود میر باقری و دیگر عوامل مجموعه تلویزیونی «امام علی (ع)» برایم فوق العاده لذت بخش بود و همه چیز در آن برهه خوب پیش رفت.

این بازیگر سینما در خصوص اینکه آیا برای ایفای نقش در قالب شخصیت «هاجر همسر مالک اشتر» مطالعه زیادی کرده است، اظهار کرد: خیلی برای ایفای نقش «هاجر» مطالعه نکردم شاید بهتر است بگویم ۸۰ درصد ماجرای داستان زندگی «هاجر» را داوود میر باقری برایم گفت و بسیار برای ایفای این نقش به من کمک کرد.

معصومی درباره ویژگی‌های کار با «داریوش ارجمند» تصریح کرد: زمانی که با «داریوش ارجمند» در سریال «امام علی (ع)» همبازی شدم اولین تجربه همکاری‌امان نبود چرا که ما در گذشته در فیلم سینمایی «ناخدا خورشید» تجربه همکاری با هم را داشتیم به همین خاطر به خوبی توانستیم از پس نقش «هاجر و مالک اشتر» بر بیاییم.

بازیگر سریال «امام علی (ع)» ادامه داد: نیروی مثبتی که ما عوامل سریال «امام علی (ع)» در این مجموعه داشتیم را می‌توان از کیفیت بازی بازیگران و به طور کل خروجی این مجموعه احساس کرد. چرا که نه تنها بازیگران این مجموعه بلکه همه عواملی که در ساخت سریال «امام علی (ع)» دست داشتند با عشق به این حضرت کار کرده و با عشق به ایشان تلاش کردند و بهتر است بگویم همه با نیت قلبی و اعتقاد به «امام علی (ع)» برای این مجموعه آمده بودند.

بازیگر سینما و تلویزیون بیان کرد: هنوز اتفاقاتی می‌افتد که من را به یاد سریال «امام علی (ع)» می‌اندازد، همین امروز بود که در تلویزیون نماز مسجد کوفه را دیدم و این صحنه‌ها یادآور آن روزها شد که در بخشی از سریال که ما باید نماز را در ایوان کوفه می‌خواندیم من کمی از تعدد ضبط سکانس‌ها خسته شده بودم و جمال شورجه به من می‌گفت: فقط دو رکعت دیگر باقی مانده لطفا تحمل بیاورید، شنیده ام که جمال شورجه این روزها در بستر بیماری است، برای سلامتی‌اش دعا می‌کنم.

معصومی در خصوص اعتقاد قلبی خود به «امام علی (ع)» و ارادتی که به شب‌های پرفضیلت «قدر» دارد، خاطر نشان کرد: خیلی زیاد به «حضرت علی (ع)» اعتقاد دارم، همانطور که همه ما به این حضرت اعتقاد داریم، فکر می‌کنم کمتر کسی باشد که مانند من نباشد. این یک واقعیت است که هر جایی انسان در کاری می‌ماند وقتی یک «یا علی» می‌گوید درها به رویش باز می‌شود. امیدارم که در این شب‌های عزیز همه به خواسته‌های دلشان برسند.

۵۸۵۸



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.