روایت جنجالی از اتفاقات ورزشگاه آزادی

[ad_1] تصاویر تلخی که از ورزشگاه آزادی در روز افتتاح لیگ برتر بیست و سوم منتشر شد، بازتاب‌های زیادی داشت و در واقع آغاز لیگ را تحت تاثیر خود قرار داد. درباره این موضوع و همچنین سر و شکل تیم ها در هفته نخست لیگ برتر با «مجید جلالی» گفتگویی را انجام دادیم. مجید جلالی

کد خبر : 386855
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹
روایت جنجالی از اتفاقات ورزشگاه آزادی

[ad_1]

تصاویر تلخی که از ورزشگاه آزادی در روز افتتاح لیگ برتر بیست و سوم منتشر شد، بازتاب‌های زیادی داشت و در واقع آغاز لیگ را تحت تاثیر خود قرار داد. درباره این موضوع و همچنین سر و شکل تیم ها در هفته نخست لیگ برتر با «مجید جلالی» گفتگویی را انجام دادیم.

مجید جلالی به خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» گفت: اگر بخواهیم درباره هفته اول لیگ، تعداد گل های زده شده را ملاک قرار دهیم و صحبت کنیم خب از این حیث شروع خوبی بود اما اگر برویم روی پارامترهای دیگر آن چیزی که من دیدم برای شروع کیفیت خوبی بود. من بازی استقلال را دیدم که خیلی سنجیده و خوب عمل کرد. واقعا فکر می کنم جواد می تواند یک گل محمدی برای استقلال شود. اگر به او اعتماد کنند و فضای کارش را خراب نکنند استقلال به ثبات می رسد. وی افزود: از طرفی سپاهان به نظرم خوب نشان داد. تیم خیلی تاکتیکی ای بود. آنها می دانند در لحظات مختلف بازی چه کار کند.

وی درباره پرسپولیس هم گفت: بازی را به طور کامل ندیدم و نمی توانم خیلی قضاوت کنم زیرا تنها چند صحنه از بازی آنها را دیدم.

جلالی افزود: استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و گل گهر نفرات بهتری دارند. هوادار از نظر مهره خوب است. فولاد و مس رفسنجان هم خوب هستند. برخی تیم ها مثل ملوان و صنعت نفت و شمس آذر نفرات جدیدتری دارند. حتی به نظرم ذوب آهن خوب یارگیری کرده است.

وی درباره تصویر ورزشگاه آزادی در روز بازی پرسپولیس و صنعت نفت گفت: اینها همه ناامیدی می آورد. جوان های جامعه ناامید می شوند. هفته دو و سوم مرداد و هفته اول لیگ برتر چنین تصویری از نماد ورزش و فوتبال ما خوب نیست. حس سرخوردگی می آورد. من نمی دانم چطوری آقایان نتواسته اند این مشکلات را حل کنند. یادم هست خیلی سال پیش، در جلسه ای بودیم بحث این بود که این استادیوم سال ها قبل ساخته شده و ما توان حفظش را نداریم. می گفتند بودجه حفظ آن را نداریم. آن زمان گفتند سال 53 انقدر میلیون خرج شده و الان صدها برابر هزینه نگهداری اش می شود. می گفتند به حال خودش رها کنید این ورزشگاه را. در واقع مسیر این بود که ورزشگاه بی مصرف و متروکه باشد. این جلسه 33 سال قبل بود. اگر اشتباه نکنم اواخر دهه 60 بود.

سرمربی مطرح فوتبال کشور در ادامه به «اطلاعات آنلاین» گفت: شما حساب کنید بچه ای که در روستاهای کشور است با دیدن این صحنه با همه وجودش از آینده ناامید می شود. نمی دانم پشت پرده چیست. تعجب می کنم که چرا از آخرین بازی فصل پیش تا الان برای درست کردن سکوها اقدامی نکردند!

وی درباره نبودن تماشاگران نیز گفت: این هم موضوعاتی را به دنبال دارد. چرا از حضور مردم ترس داریم؟ اینها نقص های بزرگ است. خیلی از بخش های خصوصی که دست خود مردم است تخصصی پیش می روند. بخش هایی که دست دولت است پارامترهای تخصصی را دنبال نمی کند و همه مشکلات از همینجا شروع می شود.

پیشکسوت فوتبال پیرامون حضور بانوان در یک بازی لیگ برتر گفت: در سیرجان بانوان رفتند و حس و حال استادیوم خیلی بهتر بوده است. الان خیلی ها می گویند استادیوم آزادی را این شکلی کردند تا بانوان را راه ندهند و وقتی هم فیفا سوال کرد بگویند ببینید، سکوهایمان آماده نیست.

جلالی در پایان درباره برخوردهای شبانه با خاطیان لیگ برتر گفت: اینها بد نیست برای شروع. در گذشته این سروصداها فشارهای زیادی وارد کرد ولی مطمئن باشید این راهکار نیست و فقط یک مسکن است. ما باید سراغ راههای باثبات و اعتمادسازی را برویم. این تنبیه کردن ها راه های تربیتی نیست. کار اساسی این است که بین اعضای باشگاههای فضای اعتماد ایجاد کنید. الان اعتماد نیست. الان جلوی اینها را می گیرید از یک جای دیگر بیرون می زند.

257 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.