روایتی از ماشین‌خوابی به علت شرایط بد اقتصادی

[ad_1] شهرام گیل‌آبادی، نویسنده و کارگردان تئاتر از جدیدترین فعالیت خود در زمینه تولید و اجرای نمایش در یکی از تماشاخانه‌های تهران خبر داد. گیل‌آبادی درباره اجرای نمایش جدیدش گفت: «قصد دارم با گروه هنری «ب»، نمایشی اجتماعی به سبک اینتراکتیو به نام «۶۵۷» را در یکی از تماشاخانه‌های تهران، در خرداد ۱۴۰۲ روی صحنه

کد خبر : 345778
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱
روایتی از ماشین‌خوابی به علت شرایط بد اقتصادی

[ad_1]

شهرام گیل‌آبادی، نویسنده و کارگردان تئاتر از جدیدترین فعالیت خود در زمینه تولید و اجرای نمایش در یکی از تماشاخانه‌های تهران خبر داد.

گیل‌آبادی درباره اجرای نمایش جدیدش گفت: «قصد دارم با گروه هنری «ب»، نمایشی اجتماعی به سبک اینتراکتیو به نام «۶۵۷» را در یکی از تماشاخانه‌های تهران، در خرداد ۱۴۰۲ روی صحنه ببرم.»

این کارگردان تئاتر ادامه داد: «این نمایش درباره موضوعات عاطفی، اجتماعی و عاشقانه‌ای است که برای یک ماشین‌خواب پیش می‌آید.»

او افزود: «ماشین‌خوابی یک پدیده جدید اجتماعی است که به علت شرایط بد اقتصادی، الان در کشور در حال دیده شدن است. ماشین‌خوابی مانند گورخوابی، جوب‌خوابی و پل‌خوابی است که از دید هنرمندان نادیده نمی‌ماند.»

گیل‌آبادی درباره اجرای نمایش‌های اجتماعی گفت: «کارهای اخیر من اجتماعی بودند و مردم از آن‌ها استقبال خوبی کردند. این نشان دهنده این است که مردم به قدرت تئاتر آگاه هستند و اگر اثری باشد که به اجتماع و فضای اجتماعی توجه بکند، حتما از آن حمایت می‌کنند و در مجموع تئاتر محلی برای گفت‌وگو و بحث و راه‌کار می‌شود.»

این هنرمند تئاتر و سینما از دلیل انتخاب این موضوع اجتماعی برای نمایش تازه‌اش گفت: «سه سالی است که گروه ما روی این‌گونه موضوعات اجتماعی پژوهش و بررسی انجام داده است که سرانجام به این اجراها رسیده است.»

این نویسنده و کارگردان پیش از این، نمایش «عاشقانه‌ها» و نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» را که آثاری اجتماعی است، در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه برده است.

۲۵۹۲۵۹

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.