رهبر DUP ایرلند شمالی می گوید برای حل مناقشه تجاری پس از برگزیت به کار بیشتری نیاز است

[ad_1] لندن (رویترز) – رهبر بزرگترین حزب اتحادیه‌گرای ایرلند شمالی روز سه‌شنبه گفت هنوز کار برای یافتن راه‌حلی برای اختلاف بین بریتانیا و اتحادیه اروپا بر سر ترتیبات تجاری پس از برگزیت با این استان انجام می‌شود. جفری دونالدسون، رهبر حزب اتحادیه دموکرات، به اعضای حزب محافظه کار حاکم بریتانیا گفت که با وجود پیشرفت

کد خبر : 323240
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۴:۲۱
رهبر DUP ایرلند شمالی می گوید برای حل مناقشه تجاری پس از برگزیت به کار بیشتری نیاز است

[ad_1]

لندن (رویترز) – رهبر بزرگترین حزب اتحادیه‌گرای ایرلند شمالی روز سه‌شنبه گفت هنوز کار برای یافتن راه‌حلی برای اختلاف بین بریتانیا و اتحادیه اروپا بر سر ترتیبات تجاری پس از برگزیت با این استان انجام می‌شود.

جفری دونالدسون، رهبر حزب اتحادیه دموکرات، به اعضای حزب محافظه کار حاکم بریتانیا گفت که با وجود پیشرفت در یافتن راه حل، حزب او همچنان نگران اعمال برخی مقررات یا قوانین اتحادیه اروپا برای کالاهای تولید شده در استان تحت حکومت بریتانیا است. .

بریتانیا و اتحادیه اروپا در حال نزدیک‌تر شدن به حل و فصل اختلافات خود بر سر پروتکل ایرلند شمالی هستند که شرایط را برای تجارت پس از برگزیت با این استان تعیین می‌کند تا از ایجاد مرز سخت با ایرلند، عضو اتحادیه اروپا و کمک به حفاظت از واحد اتحادیه اروپا جلوگیری کند. بازار.

یکی از افرادی که در این جلسه شرکت کرده بود که خواست نامش فاش نشود گفت: “او گفت که از پیشرفت هایی که تاکنون حاصل شده است بسیار خوشحال است، اما هنوز راه بیشتری وجود دارد.”

اساساً، مهمترین چیز اجرای مداوم قوانین اتحادیه اروپا برای استانداردهای محصول در ایرلند شمالی بود که برای ایرلند شمالی از نظر بزرگترین بازار آن، سرزمین اصلی GB (بریتانیا) بسیار مشکل ساز بود.

دونالدسون به محافظه‌کاران گفت: «کاملاً اشتباه» است که کالاهایی که در ایرلند شمالی تولید می‌شوند و به مقصد بریتانیا تحت قوانین اتحادیه اروپا قرار می‌گیرند، به‌ویژه زمانی که این قوانین ممکن است در طول زمان تغییر کنند و استان همچنان مجبور باشد بدون داشتن هیچ گونه نظری در قوانین اتحادیه اروپا به آنها پایبند باشد. آن شخص گفت خلقت.

دونالدسون همچنین از ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا، خواست تا زمان خود را برای حل چنین مسائلی به جای کار بر روی هر جدول زمانی صرف کند، اشاره ای به پیشنهاداتی مبنی بر اینکه لندن می خواهد قبل از سالگرد توافق جمعه خوب در آوریل، که عمدتا به سه دهه پایان یافت، توافق انجام شود. خشونت فرقه ای

این پروتکل طولانی‌ترین موضوع در مذاکرات بریتانیا برای خروج از اتحادیه اروپا بود، اما از آن زمان تاکنون روابط را با مشکل مواجه کرده است. سوناک بیشتر شهرت خود را در یافتن راه حلی با اتحادیه اروپا به خطر می اندازد، اما او نه تنها از سوی برخی اتحادیه گرایان در ایرلند شمالی، بلکه از جانب محافظه کاران حامی برگزیت نیز با مقاومت مواجه است.

(گزارش توسط الیزابت پایپر؛ ویرایش توسط پل سیمائو)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.