رهبر مزدور پریگوژین می گوید که روسیه برای گرفتن باخموت با مقاومت مواجه است

[ad_1] (رویترز) – رئیس گروه مزدور واگنر روسیه در مصاحبه ای نادر که روز جمعه علنی شد، گفت که نیروهای روسی باید شهر استراتژیک باخموت را برای ادامه عملیات خود تصرف کنند اما با مقاومت شدید مدافعان اوکراینی مواجه شدند. یوگنی پریگوژین که با یک خبرنگار نظامی روسی مصاحبه کرد، گفت: روسیه باید در کمپین

کد خبر : 318471
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
رهبر مزدور پریگوژین می گوید که روسیه برای گرفتن باخموت با مقاومت مواجه است

[ad_1]

(رویترز) – رئیس گروه مزدور واگنر روسیه در مصاحبه ای نادر که روز جمعه علنی شد، گفت که نیروهای روسی باید شهر استراتژیک باخموت را برای ادامه عملیات خود تصرف کنند اما با مقاومت شدید مدافعان اوکراینی مواجه شدند.

یوگنی پریگوژین که با یک خبرنگار نظامی روسی مصاحبه کرد، گفت: روسیه باید در کمپین تقریباً یک ساله خود اهداف روشنی را تعیین کند: حضور خود را در شرق اوکراین قویاً تثبیت کند یا برای تصرف بخش بیشتری از کشور تلاش کند.

مسکو در 24 فوریه به اوکراین حمله کرد، هشت سال پس از آن که شبه جزیره کریمه را ضمیمه کرد و نیروهای نیابتی آن مناطق وسیعی از شرق اوکراین را تصرف کردند و آنها را به عنوان “جمهوری های مردمی” در مناطق دونتسک و لوهانسک در نظر گرفتند.

پریگوژین، کارآفرین و رستوران‌دار، با شدت گرفتن درگیری‌ها در این کمپین توجه‌ها را به خود جلب کرده است. او از رهبری نظامی روسیه و برخی مقامات خاص انتقاد کرده است.

سربازان واگنر نقش بزرگی به ویژه در ماه گذشته در تصرف شهر سولدار – خارج از باخموت، ایفا کردند، که ماه ها جنگ و بمباران را تحمل کرده و برای هر دو طرف به عنوان “چرخ گوشت” شناخته می شود.

پریگوژین گفت: «باخموت مورد نیاز است تا نیروهای ما بتوانند راحت عمل کنند. چرا به آن چرخ گوشت می گویند؟ زیرا ارتش اوکراین روز به روز یگان‌های بیشتری را اعزام می‌کند.»

احتمالاً خیلی زود است که بگوییم ما به هم نزدیک هستیم. بسیاری از جاده‌های خارج و جاده‌های کمتری به داخل وجود دارد. نیروهای اوکراینی به خوبی آموزش دیده‌اند… و مانند هر شهر بزرگی، تصرف آن از رو به رو غیرممکن است. ما خیلی خوب مدیریت می کنیم.

او با اشاره به نام باخموت با نام دوران شوروی که مسکو استفاده می کرد، افزود: ابتدا باید آرتیوموفسک را بی سر و صدا بگیریم و سپس با صدای بلند و واضح بگوییم که آن را گرفته ایم.

او گفت که نبرد برای تصرف سولدار – که پس از شکست در تصرف باخموت انجام شد – با شش ماه نبرد مورد نیاز ارتش شوروی برای تامین امنیت استالینگراد قابل مقایسه بود.

اوله ژدانوف، تحلیلگر نظامی، گفت که وضعیت اطراف باخموت احتمالاً دشوارترین بخش با آن است که نیروهای اوکراین با آن مواجه هستند زیرا روسیه سربازان وظیفه بیشتری را مستقر می کند.

ژدانوف در یک مصاحبه آنلاین گفت: «منطقه جنوب باخموت بخش بسیار دشواری است. و خود شهر در حال حاضر داغ ترین نقطه جبهه است.»

(گزارش توسط ران پوپسکی؛ ویرایش توسط ویلیام)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.