رهبر صنعت رمزنگاری Bitcoin.com 33.6 میلیون دلار را در فروش خصوصی توکن VERSE تضمین می کند – اخبار بیت کوین تبلیغ شده

روز چهارشنبه، شرکت پیشرو در صنعت کریپتو، Bitcoin.com، اعلام کرد که فروش خصوصی توکن VERSE خود را به پایان رسانده و 33,600,000 دلار از سرمایه گذاران استراتژیک تضمین کرده است. VERSE به منظور تقویت زیرساخت رو به رشد Bitcoin.com با ارائه یک توکن ابزاری است که به کاربران برای مشارکت در اکوسیستم Bitcoin.com پاداش می‌دهد.

کد خبر : 202883
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
رهبر صنعت رمزنگاری Bitcoin.com 33.6 میلیون دلار را در فروش خصوصی توکن VERSE تضمین می کند – اخبار بیت کوین تبلیغ شده


روز چهارشنبه، شرکت پیشرو در صنعت کریپتو، Bitcoin.com، اعلام کرد که فروش خصوصی توکن VERSE خود را به پایان رسانده و 33,600,000 دلار از سرمایه گذاران استراتژیک تضمین کرده است. VERSE به منظور تقویت زیرساخت رو به رشد Bitcoin.com با ارائه یک توکن ابزاری است که به کاربران برای مشارکت در اکوسیستم Bitcoin.com پاداش می‌دهد.

فروش توکن خصوصی Bitcoin.com 33.6 میلیون دلار افزایش داد

این هفته، Bitcoin.com فاش کرد که فروش خصوصی توکن VERSE خود را تکمیل کرده و 33.6 میلیون دلار از سرمایه گذاران شرکت کننده جمع آوری کرده است. برای بیش از هفت سال، Bitcoin.com در زمینه فناوری بلاک چین و راهکارهای ارزهای دیجیتال پیشرو در صنعت بوده است. Bitcoin.com خدمات مبادله رمزنگاری، منابع آموزشی، کیف پول غیرحضوری و اخبار ارائه می دهد. VERSE با اعطای پاداش به کاربران VERSE برای شرکت در خدمات بی شماری که Bitcoin.com ارائه می دهد، رشد شرکت را افزایش می دهد. امتیازات شامل پاداش دادن به جامعه کریپتو با VERSE برای چیزهایی مانند خرید، فروش، و مبادله دارایی های دیجیتال است.

رهبر صنعت کریپتو Bitcoin.com 33.6 میلیون دلار را در فروش خصوصی VERSE Token تضمین می کند
در getverse.com درباره VERSE بیشتر بیاموزید.

VERSE در تابستان امسال به عنوان یک توکن مبتنی بر اتریوم (ERC20) با سازگاری زنجیره ای عرضه می شود. اخیراً، Bitcoin.com پورتال مقدماتی وب getverse.com و کاغذ سفید VERSE را به منظور ارائه جزئیات در مورد راه اندازی VERSE به جامعه کریپتو معرفی کرد. در 5 می 2022، Bitcoin.com اعلام کرد که فروش توکن خصوصی را تکمیل کرده و 33.6 میلیون دلار از شرکت هایی مانند Digital Strategies، Blockchain.com، Kucoin Ventures، Redwood City Ventures، 4SV و Boostx Ventures جمع آوری کرده است.

علاوه بر این، پیشگامان و تأثیرگذاران معروف کریپتو مانند Jihan Wu، Roger Ver و David Wachsman در فروش خصوصی VERSE شرکت کردند. دنیس جارویس، مدیر عامل Bitcoin.com در بیانیه ای توضیح داد که این توکن مقدار قابل توجهی از ابزار و ارزش را به چندین سرویس رمزنگاری دقیق تنظیم شده این شرکت اضافه می کند. جارویس همچنین توضیح داد که فروش عمومی نشانه VERSE تابستان امسال انجام خواهد شد.

از سال 2015، Bitcoin.com پیشرو در معرفی تازه واردان به ارزهای دیجیتال و راهنمایی آنها در طول سفر رمزنگاری آنها بوده است. جارویس پس از پایان فروش خصوصی گفت: تاکنون مجموعه‌ای باورنکردنی از محصولات و خدمات ساخته‌ایم که بیش از 4 میلیون کاربر فعال ماهانه و 30 میلیون کیف پول شخصی ایجاد کرده‌اند. “امروز، ما مفتخریم که VERSE را، یک ابزار کاربردی و نماد پاداش برای همه کسانی که در اکوسیستم آماده ساخته شده Bitcoin.com Verse شرکت می کنند، اعلام کنیم.”

مدیر عامل بیت کوین دات کام افزود:

VERSE کاربر محور است و ارزش فوق‌العاده‌ای را در طیف محصولات و خدمات رمزنگاری ما از جمله برنامه کیف پول خودسرپرست Bitcoin.com، صرافی Bitcoin.com، Verse DEX، Bitcoin.com News، و بدهی با قابلیت رمزنگاری آتی ما اضافه می‌کند. کارت ما همچنین بسیار هیجان زده هستیم که فروش نماد Verse عمومی را که قرار است در ژوئن آغاز شود، اعلام کنیم.

مدیر اجرایی کوکوین ونچرز می‌گوید: «موج بعدی رشد در کریپتو توسط برندهای قوی جهانی هدایت خواهد شد».

توکن‌های VERSE مشابه توکن‌های ابزار ارز دیجیتال مانند BNB، CRO یا FTT هستند. در اکوسیستم Bitcoin.com، کاربران VERSE از مواردی مانند کشاورزی بازده در Verse DEX، تجارت از طریق صرافی Bitcoin.com، قراردادن توکن‌ها در قراردادها و کسب VERSE از انواع خدمات فعلی Bitcoin.com سود خواهند برد.

جاستین چو، مدیر ارشد سرمایه گذاری در Kucoin Ventures، معتقد است صنعت کریپتو توسط برندهای معروف و قابل اعتماد تقویت خواهد شد. چو در بیانیه‌ای گفت: «موج بعدی رشد کریپتو توسط برندهای قوی جهانی هدایت می‌شود که محصولات دنیای واقعی را برای میلیون‌ها نفر خلق می‌کنند. “Bitcoin.com توسعه محصولات و مشارکت هایی را که دامنه آنها را در سطح جهانی گسترش می دهد سرعت می بخشد.”

علاوه بر فروش خصوصی اخیر، فروش عمومی برای ژوئن 2022 برنامه ریزی شده است و 12,600,000,000 توکن VERSE در دسترس خواهد بود. Bitcoin.com صفحه راه اندازی بیت Bitcoin.com Verse را منتشر می کند که به بازدیدکنندگان اطلاعاتی در مورد فروش عمومی می دهد و به مردم امکان می دهد VERSE را خریداری کنند. وب سایت getverse.com یک فرم ثبت نام برای به روز رسانی در مورد فروش عمومی و سایر اطلاعات مربوط به نشانه و اکوسیستم VERSE ارائه می دهد.

برچسب ها در این داستان

4SV، Bitcoin.com، Bitcoin.com VERSE، Blockchain.com، Boostx Ventures، دارایی های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، دیوید واچمن، دنیس جارویس، استراتژی های دیجیتال، ERC20، توکن ERC20، Jihan Wu، فروش ژوئن، جاستین چو، Kucoin Ventures، Kucoin Ventures exec، امتیازات، فروش خصوصی، فروش عمومی، Redwood City Ventures، Rewards، Roger Ver، تابستان، توکن ابزار، جوایز VERSE، VERSE Token

نظر شما در مورد تکمیل فروش توکن VERSE خصوصی به قیمت 33.6 میلیون دلار توسط Bitcoin.com چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر شما برای هر چیزی است که به بیت کوین مربوط می شود. ما می توانیم به شما در خرید بیت کوین و انتخاب کیف پول بیت کوین کمک کنیم. همچنین می توانید آخرین اخبار را بخوانید یا در انجمن بیت کوین ما با جامعه تعامل داشته باشید. لطفاً به خاطر داشته باشید که این یک وب سایت تجاری است که کیف پول ها، صرافی ها و سایر شرکت های مرتبط با بیت کوین را فهرست می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.