رهبر بازنشستگی کالیفرنیا برای زنان بیشتر در هیئت مدیره، داده های آب و هوا فشار می آورد

[ad_1] توسط راس کربر (رویترز) – یکی از صندوق های بازنشستگی بزرگ کالیفرنیا روز چهارشنبه گفت که شرکت ها را وادار می کند تا زنان بیشتری را به هیئت مدیره خود اضافه کنند و اطلاعات بیشتری را در مورد انتشار کربن خود افشا کنند و نشانگرهای قوی برای 9000 شرکت در سبد جهانی آن تعیین

کد خبر : 185666
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۵:۴۹
رهبر بازنشستگی کالیفرنیا برای زنان بیشتر در هیئت مدیره، داده های آب و هوا فشار می آورد

[ad_1]

توسط راس کربر

(رویترز) – یکی از صندوق های بازنشستگی بزرگ کالیفرنیا روز چهارشنبه گفت که شرکت ها را وادار می کند تا زنان بیشتری را به هیئت مدیره خود اضافه کنند و اطلاعات بیشتری را در مورد انتشار کربن خود افشا کنند و نشانگرهای قوی برای 9000 شرکت در سبد جهانی آن تعیین کنند.

سیستم بازنشستگی 318 میلیارد دلاری در بیانیه‌ای اعلام کرد: در رای‌هایی که قرار است در مجامع سالانه سهامداران آینده داده شود، سیستم بازنشستگی معلمان ایالتی کالیفرنیا (CalSTRS) علیه کل هیئت مدیره شرکت‌هایی که حداقل یک زن ندارند رای خواهد داد. .

همچنین به معرفی اعضای کمیته هیأت‌هایی که حداقل 30 درصد آنها زن نباشند، رأی منفی خواهد داد. آیشا مستگنی، که بر استراتژی‌های سرپرستی CalSTRS نظارت می‌کند، در مصاحبه‌ای گفت که این استانداردها می‌تواند به‌ویژه هیئت‌های مدیره شرکت‌های غیر آمریکایی یا اروپایی را تحت فشار قرار دهد.

او گفت: «سال 2022 است و ما به اندازه کافی در مورد ارزش تنوع صحبت کرده ایم.

علاوه بر این، CalSTRS گفت که علیه مدیران شرکت‌هایی که انتشار گازهای گلخانه‌ای مستقیم و غیرمستقیم، معروف به انتشارات محدوده 1 و 2 را افشا نکرده‌اند، رأی خواهد داد. قانونی که اخیراً توسط تنظیم کننده های اوراق بهادار ایالات متحده تصویب شده است، که هنوز باید نهایی شود، الزامات مشابهی دارد.

برخی از فعالان اقلیم همچنین شرکت‌ها را تحت فشار قرار داده‌اند تا فراتر بروند و انتشار گازهای گلخانه‌ای از عرضه‌کنندگان و مشتریان را که به نام Scope 3 شناخته می‌شود، افشا کنند. مستاگنی گفت که این یک تغییر نظارتی خوب خواهد بود، اما حداقل دو نوع اول به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند تا در مورد برنامه‌های کاهش انتشار شرکت‌ها قضاوت کنند.

مستاگنی گفت که سیاست های جدید به احتمال زیاد تعداد آرای CalSTRS علیه مدیران را از 54 درصد در سال گذشته افزایش می دهد.

سایر مدیران دارایی های بزرگ مانند گلدمن ساکس نیز خواستار تنوع بیشتر اتاق های هیئت مدیره و افشای آب و هوا شده اند، زیرا سرمایه گذاران پول را به صندوق هایی می ریزند که از معیارهای محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) برای انتخاب اوراق بهادار استفاده می کنند.

CalSTRS دومین سیستم بزرگ بازنشستگی عمومی ایالات متحده پس از سیستم بازنشستگی کارکنان دولتی کالیفرنیا به ارزش 476 میلیارد دلار است. هر دو به پیشبرد اصلاحاتی مانند تلاش سال گذشته که مخالفان را به عضویت هیئت مدیره شرکت اکسون موبیل انتخاب کرد، کمک کرده اند.

(گزارش توسط راس کربر؛ ویرایش توسط مارگریتا چوی)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.