رهبری کانادا در جهان

[ad_1] پس زمینه تهاجم بیشتر روسیه به اوکراین به ما یادآوری کرده است که جامعه بین‌الملل زمانی قوی‌تر است که با هم در دفاع از ارزش‌های مشترک ما عمل کند. با مشارکت دموکراسی‌های همفکر در سراسر جهان، کانادا به ایستادگی در برابر تهدیدات جهانی که هیچ مرزی را به رسمیت نمی‌شناسد، ادامه خواهد داد. 7

کد خبر : 189826
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۳:۲۳
رهبری کانادا در جهان

[ad_1]

پس زمینه

7 آوریل 2022

تهاجم بیشتر روسیه به اوکراین به ما یادآوری کرده است که جامعه بین‌الملل زمانی قوی‌تر است که با هم در دفاع از ارزش‌های مشترک ما عمل کند. با مشارکت دموکراسی‌های همفکر در سراسر جهان، کانادا به ایستادگی در برابر تهدیدات جهانی که هیچ مرزی را به رسمیت نمی‌شناسد، ادامه خواهد داد.

برای تقویت فوری دفاع ملی کانادا، اعلامیه های بودجه 2022 در مجموع بیش از 8 میلیارد دلار بودجه جدید را طی پنج سال فراهم می کند – علاوه بر افزایش برنامه ریزی شده مرتبط با سیاست دفاعی کانادا در سال 2017. قوی، ایمن، درگیر. این بودجه کمک های کانادا به اتحادهای اصلی ما را تقویت خواهد کرد. تقویت قابلیت های نیروهای مسلح کانادا؛ ادامه حمایت از تغییر فرهنگ و محیط کار ایمن و سالم در نیروهای مسلح کانادا؛ و امنیت سایبری کانادا را تقویت کند.

بررسی سیاست دفاعی کانادا

قوی، ایمن، درگیر جهت مشخصی را در مورد اولویت های دفاعی کانادا در افق 20 ساله تعیین کنید. با توجه به چشم انداز بین المللی آن روز، این شامل سرمایه گذاری های قابل توجهی برای افزایش قابلیت ها و ظرفیت نیروهای مسلح کانادا برای پاسخگویی به عملیات های نظامی از تلاش های بشردوستانه و امدادی گرفته تا حفظ صلح و جنگ بود. با این حال، رویدادهای اخیر دولت را ملزم به ارزیابی مجدد نقش، اولویت ها و نیازهای کانادا در مواجهه با دنیای در حال تغییر می کند.





تقویت اولویت های دفاعی ما

علاوه بر بازنگری در سیاست دفاعی، بودجه 2022 سرمایه‌گذاری فوری اضافی در اولویت‌های دفاعی ما، از جمله دفاع قاره‌ای، اتحادها و امنیت جمعی، و توانایی‌های نیروهای مسلح کانادا را پیشنهاد می‌کند.


سرمایه گذاری در نوسازی نوراد

کانادا در دفاع از قاره آمریکای شمالی، به ویژه در شمال دور، مصمم است. برای این تلاش، مشارکت کانادا با ایالات متحده تحت NORAD بسیار مهم است. در آگوست 2021، بیانیه ای مشترک بین کانادا و ایالات متحده، اولویت های نوسازی NORAD را تعیین کرد.

دولت در حال حاضر در حال بررسی گزینه هایی برای انجام این تعهد از طریق سرمایه گذاری قابل توجه در زمینه های زیر است:

  • نظارت و اطلاعات پیشرفته همه دامنه؛
  • فرماندهی، کنترل و ارتباطات مدرن
  • قابلیت های بهبود یافته برای بازدارندگی و شکست تهدیدها؛ و
  • افزایش تحقیق، توسعه و نوآوری.


انجام نقش خود در ناتو

کانادا متعهد است که ناتو آماده، قوی و متحد باقی بماند.

از طریق تمدید چند ساله عملیات REASSURANCE، کانادا بر تعهد ما به این عملیات تاکید می کند. ما در حال افزایش سهم خود با 460 پرسنل نیروهای مسلح کانادا هستیم که در مجموع به 1260 نفر می رسد. در صورت نیاز، 3400 پرسنل دیگر نیروهای مسلح کانادا در دسترس نیروهای واکنش ناتو هستند.

بودجه 2021 قبلاً 847.1 میلیون دلار طی پنج سال برای افزایش کمک های کانادا به ناتو اعلام کرده بود. اما ما می دانیم که باید کارهای بیشتری انجام شود. شانه به شانه همپیمانانمان به معنای تقسیم بار دفاع از دموکراسی در برابر اقتدارگرایی است.


افزایش توانمندی نیروهای مسلح کانادا

بررسی سیاست دفاعی کانادا شامل ارزیابی تجهیزات و فناوری است که نیروهای مسلح کانادا برای انجام مأموریت های خود در جهانی که در مواجهه با تهاجم روسیه به اوکراین اساساً تغییر کرده است، به آن نیاز دارند.

برای حمایت از اولویت های فوق، بودجه 2022 پیشنهاد می کند:




حمایت از تغییر فرهنگ در نیروهای مسلح کانادا

کسانی که با پرچم ما بر دوش به کانادا خدمت می کنند، خطرات کافی برای امنیت خود دارند. محل کار آنها نباید یکی از آنها باشد. دولت و نیروهای مسلح کانادا با هم برای ایجاد فرهنگی تلاش می کنند که تضمین کند هر عضو در محیطی خدمت می کند که در آن احساس امنیت، محافظت و احترام می کند. بودجه 2022 پیشنهاد می کند:




افزایش امنیت سایبری کانادا

سازمان امنیت ارتباطات (CSE) برای محافظت از کانادا در برابر تهدیدات سایبری، از جمله تهدیدهایی که از سوی بازیگران خارجی می آید، کار می کند. اما با افزایش وابستگی کانادایی ها به سیستم های دیجیتال، عواقب احتمالی حوادث سایبری همچنان در حال افزایش است و کانادا باید آماده باشد. بودجه 2022 پیشنهاد می کند:





حمایت از اوکراین

با احتساب اقدامات جدید پیشنهاد شده در بودجه 2022، کانادا بیش از 1.2 میلیارد دلار کمک مستقیم در حمایت از اوکراین و مردم آن در سال 2022، به اضافه پیشنهاد 1.6 میلیارد دلاری حمایت وام به دولت اوکراین اعلام کرده است.

تا به امروز در سال 2022، دولت فدرال بیش از 90 میلیون دلار کمک نظامی – اعم از کشنده و غیر کشنده – برای حمایت از اوکراین در تلاش‌هایش برای دفاع از حاکمیت خود اعلام کرده است. کانادا همچنین 145 میلیون دلار کمک بشردوستانه و 35 میلیون دلار کمک توسعه برای ارائه حمایت مستقیم از اوکراینی هایی که تحت تأثیر تهاجم غیرقانونی روسیه قرار گرفته اند، متعهد شده است. این شامل 30 میلیون دلار است که با کمک های مالی افراد کانادایی مطابقت دارد. کانادا همچنین بودجه جدیدی به مبلغ 111 میلیون دلار در طول پنج سال، با 6 میلیون دلار در سال آینده، برای اجرای اقدامات مهاجرتی جدید برای حمایت از اوکراینی هایی که از تهاجم اوکراین فرار می کنند، ارائه کرده است.

از طریق کمک های اضافی که از طریق بودجه 2022 انجام می شود، کانادا همچنان به ایفای نقش اصلی در حمایت بین المللی از اوکراین ادامه خواهد داد. مشارکت های جدید عبارتند از:





بهداشت جهانی

همانطور که در دو سال گذشته دیدیم، COVID-19 مرز نمی شناسد. از فوریه 2020، کانادا بیش از 2.7 میلیارد دلار کمک بین‌المللی برای مبارزه با این همه‌گیری متعهد کرده است، از جمله مشارکت بیش از 1.3 میلیارد دلاری به شتاب‌دهنده دسترسی به ابزارهای COVID-19 (ACT-A) – تلاشی جهانی برای بهبود دسترسی عادلانه به واکسن‌ها، آزمایش‌ها و درمان‌های COVID-19. این باعث شد کانادا یکی از تنها شش کشوری باشد که به هدف مشارکت داوطلبانه ارزیابی شده مستقل برای چرخه بودجه 2020-2020 ACT-A رسیده یا از آن فراتر رفته است.



کانادا یک مشارکت کننده دیرینه در امنیت بهداشت جهانی است، که یک چالش مشترک است که نیاز به همکاری قوی و مداوم بین کشورهای سراسر جهان دارد.



در سال 2019، دولت متعهد شد که هزینه های سالانه بهداشت جهانی را از 1.1 میلیارد دلار به 1.4 میلیارد دلار تا سال 2023-24 افزایش دهد. با این حمایت اضافی، کانادا از این تعهد فراتر خواهد رفت و نزدیک به 1.5 میلیارد دلار برای سلامت جهانی در سال های 2023-24 هزینه خواهد کرد.


پرداختن به دیجیتالی شدن پول

در چند ماه گذشته، نمونه‌های برجسته‌ای هم در سرتاسر جهان و هم در کانادا وجود داشته است که در آنها از دارایی‌های دیجیتال و ارزهای دیجیتال برای جلوگیری از تحریم‌های جهانی و تامین مالی فعالیت‌های غیرقانونی استفاده شده است. بودجه 2022 شامل اقداماتی است که به حفظ یکپارچگی سیستم مالی، ترویج رقابت منصفانه و محافظت از مالی کانادایی ها و امنیت ملی ما کمک می کند.




این بررسی، از جمله عوامل دیگر را بررسی می‌کند: چگونگی تطبیق چارچوب نظارتی بخش مالی و جعبه ابزار برای مدیریت ریسک‌های دیجیتالی‌سازی جدید. چگونه می توان امنیت و ثبات سیستم مالی را با توجه به این مدل های تجاری در حال تحول و قابلیت های تکنولوژیکی حفظ کرد. و نیاز بالقوه به ارز دیجیتال بانک مرکزی در کانادا.


[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.