رهبران مالی G7 در بیانیه رویترز بر تعهد FX تاکید کردند

© رویترز. عکس فایل: شرکت کنندگان در اجلاس سران G7 در کونیگزوینتر، نزدیک بن، آلمان در 19 مه 2022 عکس خانوادگی گرفتند. رویترز/بنجامین وستوف نوشته لیکا کیهارا و فرانچسکو کانپا KOENIGSWINTER، آلمان (رویترز) – رهبران مالی گروه هفت (G7) روز جمعه متعهد شدند که با توجه به نوسانات اخیر بازارها را از نزدیک زیر نظر

کد خبر : 210382
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹
رهبران مالی G7 در بیانیه رویترز بر تعهد FX تاکید کردند



© رویترز. عکس فایل: شرکت کنندگان در اجلاس سران G7 در کونیگزوینتر، نزدیک بن، آلمان در 19 مه 2022 عکس خانوادگی گرفتند. رویترز/بنجامین وستوف

نوشته لیکا کیهارا و فرانچسکو کانپا

KOENIGSWINTER، آلمان (رویترز) – رهبران مالی گروه هفت (G7) روز جمعه متعهد شدند که با توجه به نوسانات اخیر بازارها را از نزدیک زیر نظر داشته باشند و تعهد خود را بر نرخ ارز تأیید کردند و به نگرانی ژاپن در مورد کاهش شدید اخیر ین اشاره کردند.

اقتصادهای پیشرفته G7 توافقی دارند مبنی بر اینکه بازارها باید نرخ ارز را تعیین کنند، این گروه از نزدیک در حرکت ارز هماهنگ خواهد شد، و اینکه حرکت های بیش از حد و بی نظم نرخ ارز به رشد آسیب می رساند.

سیاستگذاران ژاپنی گفته اند که این توافق به توکیو آزادی عمل می دهد یا حتی به طور مستقیم در بازار ارز برای مقابله با حرکات تند ین مداخله می کند.

رهبران مالی G7 در بیانیه‌ای که پس از نشست دو روزه در روز جمعه به پایان رسید، گفتند: “ما همچنین به نظارت دقیق بر بازارها با توجه به نوسانات اخیر ادامه خواهیم داد. ما مجدداً تعهدات خود در مورد نرخ ارز را همانطور که در ماه می 2017 توضیح داده شد، تأیید می کنیم.”

زمانی که ین ضعیف به عنوان افزایش صادرات مورد استقبال قرار گرفت، به عنوان منبع نگرانی برای سیاستگذاران ژاپنی ظاهر شد، زیرا افزایش هزینه های سوخت وارداتی و مواد خام را افزایش می دهد.

وزیر دارایی ژاپن، شونیچی سوزوکی، روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: توکیو از جی 7 می خواهد که تعهد خود را بر سیاست نرخ ارز تایید کند، زیرا این کشور با کاهش ارزش ین به پایین ترین حد دو دهه اخیر دست و پنجه نرم می کند.

صعود گسترده دلار همچنین یورو را به سمت پایین سوق داده است و فشار تورمی را به منطقه اضافه کرده است که فشار ناشی از افزایش هزینه های انرژی ناشی از بحران اوکراین را احساس می کند.

در حالی که ین در این هفته به عنوان بخشی از عقب نشینی گسترده ارز ایالات متحده تا حدودی در برابر دلار بازگشته است، بسیاری از تحلیلگران انتظار دارند که چشم انداز افزایش ثابت نرخ بهره توسط فدرال رزرو روند صعودی دلار را حفظ کند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.