رهبران سیاسی جهانی در کنفرانس بیت کوین 2023 سخنرانی خواهند کرد

[ad_1] به رهبران سیاسی جهانی در ساحل میامی، 18 تا 20 مه بپیوندید تا آینده بیت کوین را تجربه کنید، جامعه ای قوی تر بسازید و از قوانین طرفدار بیت کوین حمایت کنید. سلب مسئولیت: شرکت BTC هم صاحب کنفرانس بیت کوین و هم مجله بیت کوین است. کنفرانس بیت کوین 2023 که از 18

کد خبر : 353786
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۵:۳۲
رهبران سیاسی جهانی در کنفرانس بیت کوین 2023 سخنرانی خواهند کرد

[ad_1]

به رهبران سیاسی جهانی در ساحل میامی، 18 تا 20 مه بپیوندید تا آینده بیت کوین را تجربه کنید، جامعه ای قوی تر بسازید و از قوانین طرفدار بیت کوین حمایت کنید.

سلب مسئولیت: شرکت BTC هم صاحب کنفرانس بیت کوین و هم مجله بیت کوین است.

کنفرانس بیت کوین 2023 که از 18 تا 20 می در ساحل میامی برگزار می شود، قرار است میزبان برخی از برجسته ترین رهبران سیاسی از سراسر جهان باشد. این رویداد نوآوران فناوری، علاقه مندان به بیت کوین و رهبران صنعت را گرد هم می آورد تا در مورد آخرین پیشرفت ها در صنعت بیت کوین بحث کنند. این کنفرانس به ارائه یک پلتفرم برای دیدگاه ها و نظرات مختلف برای ایجاد یک جامعه قوی بیت کوین که بر حل مشکلات واقعی و یافتن راه حل تمرکز دارد اختصاص داده شده است. سخنرانان در این کنفرانس حوزه های مختلف جامعه از دانشگاهیان گرفته تا مهندسان و سیاستمداران را نمایندگی خواهند کرد.

براندون گرین، مدیر رویدادها در BTC Inc.، معتقد است که آوردن سخنرانان سیاسی به کنفرانس چیزی بیش از برجسته کردن افزایش پذیرش بیت کوین در حوزه سیاسی است. او می‌گوید: «ما معتقدیم که با تعامل با سیاستمدارانی که به ایده بیت‌کوین علاقه دارند و درک بیشتر آنها از بیت‌کوین در کنفرانس، می‌توانیم قهرمانانی برای صنعت در واشنگتن و فراتر از آن ایجاد کنیم.»

از جمله شخصیت‌های سیاسی که در این کنفرانس سخنرانی خواهند کرد می‌توان به سناتور سینتیا لومیس از وایومینگ، فرماندار ریدوان کمیل از جاوای غربی، پاتریک مک‌هنری نماینده کنگره از کارولینای شمالی، نماینده کنگره بایرون دونالدز از فلوریدا، تولسی گابارد نماینده سابق دموکرات از هاوایی و نماینده سابق کنگره اشاره کرد. دیوید مکینتاش، کارمند ارشد کاخ سفید.

سناتور لومیس از مدافعان سرسخت بیت کوین و نوآوری های فناوری است. او نظرات خود را در مورد نقش بیت کوین در صنعت مالی و حمایت مالی خود از قانون نوآوری مالی سال 2021، که خواستار یک چارچوب نظارتی برای ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین است، به اشتراک خواهد گذاشت.

فرماندار کمیل بر جمعیت بیش از 50 میلیون نفر نظارت دارد و یک رهبر رویایی است که به پذیرش نوآوری به نفع بشریت معتقد است. او با نهادهای آمریکایی برای آوردن آموزش و پذیرش بیت کوین به اندونزی کار می کند و در خط مقدم این ابتکارات قرار دارد.

مک‌هنری عضو کنگره متعهد به افزایش دسترسی به ابزارهای مالی است و قبلاً از تصویب قوانین مهمی مانند قانون کاهش مالیات و مشاغل دفاع کرده است. از سوی دیگر، دونالدز، نماینده کنگره، قهرمان اصلاحات آموزشی، اصلاحات عدالت کیفری است و از منتقدان سرسخت ارزهای دیجیتال بانک مرکزی و نظارت مالی بوده است. گابارد، نماینده سابق کنگره، مطمئناً بینش های ارزشمندی را در مورد بحث در مورد نقش بیت کوین در شکل دادن به آینده کشور به ارمغان خواهد آورد. دیوید مک‌اینتاش، به‌عنوان نماینده سابق کنگره و کارمندان ارشد کاخ سفید، از قوانین طرفدار بیت‌کوین در هر دو سطح ایالتی و فدرال حمایت می‌کند و بیت‌کوین را به‌عنوان جایگزینی امن برای افزایش دلار آمریکا حفظ می‌کند.

کنفرانس بیت کوین 2023 وعده می دهد که یک رویداد هیجان انگیز برای علاقه مندان به بیت کوین و رهبران صنعت به طور یکسان باشد. این کنفرانس با دیدگاه‌ها و دیدگاه‌های متنوعی که توسط سخنرانان ارائه می‌شود، فرصتی بی‌نظیر برای شرکت‌کنندگان برای یادگیری و تعامل با کارشناسان برجسته در این زمینه فراهم می‌کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.