رن با سرمایه‌گذاری Alameda به کاربران می‌گوید با غروب 1.0 پلتفرم «پلی بازگشت به زنجیره‌های بومی» – بیت‌کوین نیوز

طبق گفته تیم سازنده پروتکل باز Ren، توسعه دهندگان شبکه Ren 1.0 را پس از فروپاشی FTX و Alameda Research متوقف می کنند. سال گذشته، تحت رهبری قبلی رن، آلامدا رن را تصاحب کرد و هر سه ماه یکبار توسعه را تامین مالی می کرد. در 7 دسامبر 2022، توسعه دهندگان Ren هشدار دادند که

کد خبر : 291347
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱:۳۰
رن با سرمایه‌گذاری Alameda به کاربران می‌گوید با غروب 1.0 پلتفرم «پلی بازگشت به زنجیره‌های بومی» – بیت‌کوین نیوز


طبق گفته تیم سازنده پروتکل باز Ren، توسعه دهندگان شبکه Ren 1.0 را پس از فروپاشی FTX و Alameda Research متوقف می کنند. سال گذشته، تحت رهبری قبلی رن، آلامدا رن را تصاحب کرد و هر سه ماه یکبار توسعه را تامین مالی می کرد. در 7 دسامبر 2022، توسعه دهندگان Ren هشدار دادند که سازگاری Ren 1.0 و 2.0 “نمی توان تضمین کرد” و کاربران Ren باید به زنجیره های اصلی خود برگردند.

رن با پشتیبانی از Alameda در مورد ضررهای مرتبط با پلتفرم Ren 1.0 هشدار می دهد، به کاربران پیشنهاد می کند در اسرع وقت به زنجیره های بومی برگردند

تیم فعلی پشت پروتکل Ren، پلتفرمی که به کاربران اجازه می دهد تا دارایی های رمزنگاری شده مانند بیت کوین (BTC) و بیت کوین کش (BCH) را توکن کنند، اعلام کرده است که Ren 1.0 غروب می کند. دلیل این حرکت این است که رن توسط Alameda در فوریه 2021 خریداری شد و Alameda دیگر بودجه پروژه را تامین نخواهد کرد. تیم رن در یک پست وبلاگ توضیح داد که تیم فقط بودجه کافی برای تأمین بودجه توسعه تا پایان سه ماهه چهارم دارد. روز چهارشنبه، حساب رسمی توییتر Ren به کاربران در مورد ضررهای احتمالی مربوط به Ren 1.0 هشدار داد.

تیم Ren گفت: “اطلاعات مهم – همانطور که قبلاً اعلام شد، شبکه Ren 1.0 به دلیل رویدادهای پیرامون Alameda خاموش می شود.” “سازگاری بین Ren 1.0 و 2.0 نمی تواند تضمین شود، [and] دارندگان دارایی های رن باید در اسرع وقت به زنجیره های بومی برگردند، در غیر این صورت خطر از دست دادن آنها را دارند.

توسعه دهندگان Ren همچنین پیوندی را به جایی گذاشتند که افراد می توانند بررسی کنند که آیا دارایی های Ren را در زنجیره های EVM و Solana نگهداری می کنند یا خیر. تیم Ren همچنین یک URL به اشتراک گذاشت که به پل هدایت می شود تا کاربران بتوانند به زنجیره های بومی برگردند. پست وبلاگ که در 18 نوامبر 2022 منتشر شد، توضیح داد که تیم رن “نیاز به تامین بودجه اضافی دارد.” تیم رن توضیح داد که آنها فکر می کنند که بهتر است همه روابط خود را با آلامدا قطع کنند.

با توجه به اینکه Ren 1.0 تحت رهبری Alameda اداره می شد که اکنون در مراحل ورشکستگی است، تیم توسعه Ren معتقد است که بهتر است شبکه Ren 1.0 غروب شود و Ren 2.0 زودتر از آنچه قبلاً در نظر گرفته شده بود راه اندازی شود تا از ایمنی و یکپارچگی اکوسیستم Ren اطمینان حاصل شود. در پست وبلاگ این تیم اشاره شده است.

برچسب ها در این داستان

پشتیبانی از Alameda، سقوط Alameda، رهبری Alameda، Alameda Research، پل برگشتی، پل‌سازی، پل برگشتی، پل زنجیره‌ای متقاطع، EVM، سقوط FTX، ضرر، Ren 1.0، سازگاری Ren 1.0 – 2.0، Ren 2.0، پلتفرم Ren، توسعه‌دهندگان، Ren تیم رن، سولانا، هشدار، هشدار

نظر شما در مورد غروب رن رن 1.0 پس از فروپاشی FTX و Alameda چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.