رنو در نظر دارد خودروهای برقی بازار انبوه را در هند تولید کند

[ad_1] مطالعه رنو نشان می‌دهد که چگونه این خودروساز فرانسوی در حال پیشبرد برنامه‌های برق‌رسانی است، حتی در حالی که مذاکرات حل‌نشده‌ای را با شریک خود نیسان موتور در مورد سرمایه‌گذاری در واحد برقی که قصد دارد از سایر عملیات‌های خود جدا کند، ادامه می‌دهد. همچنین به تغییر ادراک از بازار خودرو در هند اشاره

کد خبر : 304057
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۵:۵۹
رنو در نظر دارد خودروهای برقی بازار انبوه را در هند تولید کند

[ad_1]

مطالعه رنو نشان می‌دهد که چگونه این خودروساز فرانسوی در حال پیشبرد برنامه‌های برق‌رسانی است، حتی در حالی که مذاکرات حل‌نشده‌ای را با شریک خود نیسان موتور در مورد سرمایه‌گذاری در واحد برقی که قصد دارد از سایر عملیات‌های خود جدا کند، ادامه می‌دهد.

همچنین به تغییر ادراک از بازار خودرو در هند اشاره می‌کند که سریع‌ترین رشد را در بین سایر بازارهای بزرگ در سال 2022 داشته است. خودروهای برقی در مسیری قرار داشتند که کمتر از 1 درصد از فروش خودرو در سال گذشته داشته باشند، اما دولت هدف 30 را تعیین کرده است. ٪ تا سال 2030 و اخیراً در جذب تأمین کنندگان برای خودروسازان بین المللی با طیف وسیعی از یارانه ها موفق بوده است.

مردم به رویترز گفتند که رنو در حال مطالعه برای عرضه یک نسخه الکتریکی ساخت هند از هاچ بک Kwid خود است.

یکی از این افراد گفت که این بررسی تقاضای بالقوه، قیمت و توانایی ساخت EV با اجزای محلی را ارزیابی خواهد کرد و افزود که هرگونه راه اندازی در اواخر سال 2024 خواهد بود.

به گفته این فرد، این اقدام بخشی از طرح گسترده‌تر رنو برای احیای مجدد فروش در کشوری است که در آن خودروساز علیرغم فروش خودروهای کمتر در سال 2022 نسبت به سال قبل، همچنان سودآور است.

رنو هند از اظهار نظر در مورد برنامه های محصول خودداری کرد اما گفت که این شرکت به عنوان بخشی از استراتژی که توسط مدیرعامل لوکا دی میو ترسیم شده است، “تمرکز قوی بر برق رسانی در سطح جهانی” دارد و “هند یکی از بازارهای کلیدی” گروه است.

بر اساس پیش بینی S&P Global Mobility، هند قرار است به سومین بازار بزرگ جهان برای خودروهای سواری و سایر وسایل نقلیه سبک تبدیل شود و جانشین ژاپن شود. فروش کل صنعت در سال 2022 با رشد 23 درصدی به 4.4 میلیون دستگاه رسید.

این در تضاد با چشم انداز ایالات متحده است، جایی که انتظار می رود بازار در سال آینده زیر سطح سال 2019 باقی بماند و چین، جایی که تقاضا در آن ضعیف شده است.

رنو امیدوار بود در ماه دسامبر با نیسان در مورد شرایط جداسازی واحد EV خود ارتباط برقرار کند، اما بحث ها بر سر نگرانی های خودروساز ژاپنی در مورد طیف وسیعی از مسائل، از جمله حفاظت از مالکیت معنوی آن، کند شده است.

یکی از منابع گفت: «هند نقش مهمی در پروژه‌های آتی رنو-نیسان ایفا خواهد کرد، اما برنامه‌های محلی قبل از دستیابی به توافق جهانی در مورد بازسازی این اتحاد نهایی نخواهد شد.»

در هند، خودروساز داخلی تاتا موتورز، که بر فروش خودروهای الکتریکی تسلط دارد، و همچنین بازیگران خارجی مانند Stellantis، هیوندای موتور و MG موتور SAIC در صف عرضه خودروهای برقی هستند.

رنو در حال حاضر نسخه ای از Kwid EV را در چین تولید می کند که در آن بازار با نام City K-ZE فروخته می شود و با نام Dacia Spring به فرانسه صادر می شود. اسپرینگ، دومین خودروی الکتریکی پرفروش فرانسه در سال 2022، دارای برد 230 کیلومتر و قیمت اولیه 20800 یورو (21869 دلار) قبل از مشوق های دولتی است.

شخص اول گفت که برای واجد شرایط بودن برای مشوق ها در هند، رنو باید این خودرو را در کارخانه اتحاد خود در جنوب هند بسازد و قطعات را به صورت محلی تامین کند. کارخانه هند اکثرا متعلق به نیسان است.

نیسان از اظهار نظر خودداری کرد.

رنو در حال حاضر خودروهای هاچ بک Kwid، SUV کیگر و تریبر هفت نفره را در هند تولید می کند. فروش آن با 9 درصد کاهش به حدود 87000 دستگاه در سال 2022 رسید و سهم بازار آن به کمی بیش از 2 درصد کاهش یافت.

به گفته این فرد، به عنوان بخشی از راه اندازی مجدد هند، رنو همچنین قصد دارد در نوسازی و ارتقاء برخی از نمایندگی های اصلی خود در شهرهای بزرگ سرمایه گذاری کند. این شرکت اعلام کرد 500 شعبه فروش در هند دارد.

(گزارش توسط آدیتی شاه؛ ویرایش توسط دیوید ایوانز)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.