رنسانس بیانسه، با تور جهانی از استکهلم آغاز می‌شود

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: بیانسه خواننده‌ی معروف آمریکایی سال گذشته آلبومی با نام «رنسانس» منتشر کرد که با موفقیت چشمگیری مواجه شد. قرار است تور جهانی خود را بر اساس آلبوم اخیر خود برگزار کند. بیانسه تاکنون تنها تاریخ‌های برگزاری کنسرت در اروپا و آمریکای شمالی را اعلام کرده است. قرار است کنسرت‌های دیگری

کد خبر : 314956
تاریخ انتشار : جمعه 3 فوریه 2023 - 0:56
رنسانس بیانسه، با تور جهانی از استکهلم آغاز می‌شود

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: بیانسه خواننده‌ی معروف آمریکایی سال گذشته آلبومی با نام «رنسانس» منتشر کرد که با موفقیت چشمگیری مواجه شد.

قرار است تور جهانی خود را بر اساس آلبوم اخیر خود برگزار کند. بیانسه تاکنون تنها تاریخ‌های برگزاری کنسرت در اروپا و آمریکای شمالی را اعلام کرده است. قرار است کنسرت‌های دیگری در قاره‌های دیگر نیز برگزار کند.

جدول زمانی فعلی از ۱۰ مه در استکهلم آغاز می‌شود و در ۲۷ ژوئن، پیش از ادامه در سراسر اقیانوس اطلس، از اروپا به ورشو عبور می‌کند. آخرین تاریخی که تا کنون اعلام شده است ۲۷ سپتامبر در نیواورلئان خواهد بود.

“رنسانس” هفتمین آلبوم استودیویی این خوانننده‌ی آمریکایی است که در ۲۹ ژوئیه سال ۲۰۲۲ منتشر شد.

این نخستین آلبوم استودیویی انفرادی بیانسه پس از لیموناد در سال ۲۰۱۶ است. این آلبوم بازتابی از وضعیت ذهنی بیانسه در دوره‌ی همه گیری کووید ۱۹ می‌باشد.

تک آهنگ آغازین این آلبوم با عنوان “روحم را بشکن” در رتبه‌ی اول چندین جدول بین المللی قرار گرفته است.

بیانسه متولد ۴ سپتامبر ۱۹۸۱ در هیوستون تگزاس آمریکاست که او در اواخر دهه‌ی ۱۹۹۰ به‌عنوان خواننده‌ی اصلی یکی از پرفروش‌ترین گروه‌های موسیقی دخترانه تاریخ به شهرت رسید.

در سال ۲۰۰۶، بیانسه دومین آلبوم انفرادی خود به نام “زادروز” را منتشر کرد. این آلبوم در اکثر کشورها در جایگاه نخست جدول‌ها قرار گرفت. بیانسه با ایفای نقش در فیلم “پلنگ صورتی” در سال ۲۰۰۶، “دختران رؤیایی” در سال ۲۰۰۶، “وسواس” در سال ۲۰۰۹ به بازیگری خود ادامه داد.

وی در سال ۲۰۱۰ موفق به کسب رکورد شش جایزه‌ی گرمی شد. بیانسه با فروش ۱۱۸ میلیون از آثارش در سراسر جهان، یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی به شمار می‌رود.

او با شش آلبوم استودیویی انفرادی خود، به نخستین هنرمند موسیقی تبدیل شد که شش آلبوم نخست‌اش در شماره‌ی یک بیلبورد ۲۰۰ قرار گرفته‌اند. او در طول حرفه‌اش جوایز مختلفی از قبیل ۲۸ جایزه‌ی گرمی و ۲۶ جایزه‌ی ویدئو موسیقی لم تی وی شامل جایزه‌ی پیشگام ویدئو مایکل جکسون کسب کرده است. بیلبورد در سال ۲۰۱۴ او را پردرآمدترین موسیقی‌دان سیاه‌پوست در تاریخ معرفی کرده است.

نام بیانسه در سال ۲۰۲۰، در فهرست تایم از ۱۰۰ زنی که قرن گذشته تعریف کردند، قرار گرفت.

مترجم: سمیه تاج الدین

منبع: النهار

۵۷۵۷

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.